Zvolen 18. apríla (TASR) - Netradičnú informačnú kampaň s názvom PRÁCA 07 TOUR odštartovala v týchto dňoch zamestnávateľská spoločnosť Trenkwalder. Jej cieľom je poskytnúť uchádzačom o prácu kompletné informácie o možnostiach zamestnať sa, a to priamo na námestiach desiatich slovenských miest.
"V rámci kampane, ktorá sa koná ako turné, navštívia pracovníci spoločnosti predovšetkým mestá a regióny s vysokou nezamestnanosťou," povedala marketingová manažérka Trenkwalder Jana Zedníková.
Podujatie ponúka prácu i ľuďom s nižším vzdelaním, ale i dlhodobo nezamestnaným. Rovnaké šance zamestnať sa majú muži i ženy. Ponuka práce je široká a predstavuje mnoho voľných pracovných pozícií, ktoré v tomto roku budú chýbať na slovenskom trhu práce. Základné pracovné skúsenosti tak môžu získať aj ľudia zo znevýhodnených skupín. "Už v Michalovciach, ale i v Trebišove sme mali veľké množstvo záujemcov a ponúkané profesie. Dnes sme na námestí v Rožnave," pripomenula.
Príležitosť pre zvýšenie zamestnanosti v obci ponúka PRÁCA ď07 TOUR aj starostom. Každý z nich sa môže stať sprostredkovateľom zamestnania pre obyvateľov vlastnej obce. V prípade záujmu bude informovaný o ponuke voľných pracovných miest a na základe poznania obyvateľov a ich schopností im tieto voľné pozície bude môcť ponúknuť.
Turné pokračuje vo štvrtok a piatok v Prešove a Košiciach a na budúci týždeň sa presunie na stredné Slovensko, kde sa postupne uskutoční v Rimavskej Sobote, Lučenci, Brezne, Zvolene a Banskej Bystrici.
Spoločnosť Trenkwalder je najväčšou slovenskou spoločnosťou na trhu práce a mesačne zamestnáva takmer 7000 pracovníkov.