TRENČÍN 28. apríla (SITA) – Na mestskom úrade v Trenčianskych Tepliciach vytvoria klientské centrum. „Jeho hlavnou náplňou budú činnosti, ktoré občania najčastejšie riešia pri komunikácii s úradom, a to informačný
servis, matrika a evidencia obyvateľstva, dane a poplatky a podávanie žiadostí,“ uviedol pre agentúru SITA primátor kúpeľného mesta Štefan Škultéty. Centrum bude sídliť na prízemí budovy mestského úradu, inak obchodného domu Narcis, aby najmä starší občania nemuseli absolvovať náročný výstup schodmi.
Návrh novej organizačnej štruktúry úradu schválili poslanci mestského zastupiteľstva. Podľa primátora vzišiel zo záverov organizačného a procesného auditu na úrade. „Nejasné rozhranie medzi hlavnými a podpornými procesmi, nedostatočná komunikácia a duplicitné činnosti útvarov boli hlavné závery auditu. Zamestnanci úradu sa viac zameriavajú na výkon zverených činnosti a nie na fungovanie úradu ako celku,“ domnieva sa Škultéty. Nová organizačná štruktúra počíta so štyrmi oddeleniami na úrade, a to klientské centrum, oddelenie hlavných činnosti, oddelenie podporných činnosti a úsek stratégie a rozvoja, ktorý bude zameraný najmä na projektové riadenie, programové rozpočtovanie a cestovných ruch. "Nová organizačná štruktúra začne platiť od 1. júla," dodal Škultéty.