SME

Novým generálnym riaditeľom TV JOJ je Richard Flimel

BRATISLAVA 2. mája (SITA) - Novým generálnym riaditeľom televízie JOJ sa stal Richard Flimel. Do funkcie ho vymenoval nový majiteľ televízie J&T MEDIA ENTERPRISES, a.s. K tomuto kroku pristúpil po tom, ...

BRATISLAVA 2. mája (SITA) - Novým generálnym riaditeľom televízie JOJ sa stal Richard Flimel. Do funkcie ho vymenoval nový majiteľ televízie J&T MEDIA ENTERPRISES, a.s. K tomuto kroku pristúpil po tom, ako do platnosti vstúpili odkladacie podmienky kúpnej zmluvy, ktoré obmedzovali prijímanie strategických rozhodnutí dôležitých pre budúcnosť televízie. "Na post generálneho riaditeľa sme chceli človeka nezaťaženého väzbami na mediálne prostredie, špecialistu na efektívne vedenie spoločnosti,“ povedal predseda predstavenstva J&T MEDIA ENTERPRISES Peter Korbačka.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Richard Flimel vyštudoval Fakultu manažmentu Univerzity Komenského. Titul Master of Business Administration získal na University of New Hampshire a titul Juris Doctor na Columbia University School of Law v New Yorku. V rokoch 1994–1998 pracoval najprv v Tatrabanke a potom J&T FINANCE GROUP. Od roku 2001 ho zamestnávala právna kancelária Sullivan & Cromwell v New Yorku a Londýne. "Naším prvotným cieľom je zaviesť do televízie ekonomické princípy riadenia a nastaviť ju tak, aby sa mohla ďalej rozvíjať a vlastníkom priniesť očakávaný efekt,” uviedol Richard Flimel. Podľa neho vytvorí sa systém sledovania ziskovosti jednotlivých relácií. Všetky projekty budú vyhodnocované a posudzované na základe pomeru nákladov a ekonomického prínosu. "V oblasti programu budeme dôkladne analyzovať súčasnú skladbu a zároveň možnosti trhu s cieľom prispôsobiť program tak, aby sme zasiahli aj doteraz nevyužitý potenciál trhu,“ dodal Flimel. Zároveň chce určiť dlhodobú stratégiu pre digitalizáciu. Za dôležité považuje dokončenie prechodu na nový vizuál a techniku v redakcii spravodajstva a posilňovanie portálu JOJ.sk.

SkryťVypnúť reklamu

Televízia JOJ je súkromnou celoplošnou plnoformátovou televíziou, ktorá vysiela na Slovensku od 2. marca 2002. V súčasnosti je dvojkou medzi komerčnými televíziami. J&T MEDIA ENTERPRISES kúpila stopercentný podiel v televízii v januári tohto roka.

Agentúru SITA informoval hovorca televízie JOJ Ľudovít Tóth.


SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  3. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  4. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  5. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  6. Plátené tašky a opakované použitie
  7. Kupujete si dovolenku? Nezabudnite na poistenie storna!
  8. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Čo vám hrozí, keď si neliečite alergiu
  3. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  4. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  5. Oslava ako v Hollywoode: Kaufland má narodeniny, pozýva aj vás
  6. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  7. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  8. Sigord – les, kde sa stretáva zodpovedné hospodárenie s turizmom
  1. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku 16 469
  2. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 5 299
  3. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť 4 584
  4. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 4 558
  5. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 3 812
  6. Plátené tašky a opakované použitie 3 590
  7. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 3 324
  8. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 2 260
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu