SME

Na podujatí sme spolupracovali so SČK, tvrdí Durex

BRATISLAVA 16. mája (SITA) - Predstavitelia firmy vyrábajúcej kondómy sú rozčarovaný z postoja, aký zaujal Slovenský Červený kríž k spoločnému podujatiu Národný týždeň kondómov. "Sme veľmi prekvapení ...

BRATISLAVA 16. mája (SITA) - Predstavitelia firmy vyrábajúcej kondómy sú rozčarovaný z postoja, aký zaujal Slovenský Červený kríž k spoločnému podujatiu Národný týždeň kondómov. "Sme veľmi prekvapení a rozčarovaní, že existuje vyhlásenie o tom, že sa SČK dištancuje od nášho spoločného podujatia Národný týždeň kondómov, keďže sme o žiadnom takomto postoji zo strany nášho partnera SČK neboli informovaní," uviedol pre agentúru SITA junior brand manager značky Durex Petr Adamec. Podľa jeho informácií to bol práve SČK, ktorý minulý rok oslovil spoločnosť Durex "na dlhodobú spoluprácu, ktorá spočíva v poskytovaní kondómov na akcie organizované SČK a spoluprácu na spoločných projektoch. "

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Na projekte Národný týždeň kondómov, ktorú organizuje značka Durex celosvetovo, sa rozhodol SČK spolupracovať a stať sa jeho oficiálnym partnerom. "Finálna podoba projektu Národný týždeň kondómov bola so SČK diskutovaná na viacerých stretnutiach a projekt bol schválený vedením SČK," uviedol Adamec. Podľa neho firma Durex o všetkom, čo sa dialo komunikovala s SČK a dodržala všetky legitímne postupy pri vzájomnej spolupráci.

Výkonná rada (VR) Slovenského červeného kríža (SČK) sa dištancovala od akcie Národného týždňa kondómov. Podľa stanoviska VR program Mládeže SČK (M SČK) Týždeň boja proti AIDS a HIV pripravovaný v predchádzajúcich rokoch bol v dôsledku spolupráce s firmou Durex vyrábajúcou kondómy premenovaný a už v samotnom názve vyjadrili, čo bolo zámerom kampane. Podľa VR funkcionári M SČK nepostrehli pozmenený obsah akcií a "bola to predovšetkým propagácia kondómu na úkor zdôrazňovania vernosti vo vzťahu, zodpovednosti v sexuálnom živote," uvádza sa v stanovisku VR SČK, ktoré dnes zverejnila Tlačová kancelária Konferencie biskupov Slovenska. Predstavitelia katolíckej cirkvi proti uvedenej kampani protestovali.

SkryťVypnúť reklamu

Podľa Adamca podujatie Národný týždeň kondómov nemalo na Slovensku a nemá ani nikde vo svete komerčný charakter. Jeho cieľom je vzdelávať mladých ľudí v otázkach sexuálneho života, upozorniť ich na riziká a informovať, ako sa účinne chrániť proti pohlavne prenosným chorobám a neželanému počatiu. Firma Durex údajne úzko spolupracovala aj s odborníkmi, a to s Národným referenčným centrom a psychológom – sexuológom.


SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  3. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  4. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  5. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  6. Plátené tašky a opakované použitie
  7. Kupujete si dovolenku? Nezabudnite na poistenie storna!
  8. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Čo vám hrozí, keď si neliečite alergiu
  3. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  4. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  5. Oslava ako v Hollywoode: Kaufland má narodeniny, pozýva aj vás
  6. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  7. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  8. Sigord – les, kde sa stretáva zodpovedné hospodárenie s turizmom
  1. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku 16 462
  2. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 5 296
  3. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť 4 569
  4. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 4 558
  5. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 3 834
  6. Plátené tašky a opakované použitie 3 585
  7. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 3 335
  8. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 2 232
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Sportnet

Brad Marchand oslavuje víťazný gól Floridy.

Stav finálovej série NHL je po úvodných dvoch zápasoch v Edmontone 1:1.


a 1 ďalší
Momentka z prípravného zápasu Španielsko - Ukrajina hráčov do 21 rokov.

Mladí Španieli nevyhrali už tretí zápas v sérii.


Viktória Chladoňová (vpravo) v drese tímu Visma-Lease a Bike.

Viktória Chladoňová atakuje elitnú desiatku.


Alexander Sorloth oslavuje gól v zápase Nórsko - Taliansko.

Česko v kvalifikácii neprehralo ani jeden zápas.


a 1 ďalší
SkryťZatvoriť reklamu