Na podujatí sme spolupracovali so SČK, tvrdí Durex

BRATISLAVA 16. mája (SITA) - Predstavitelia firmy vyrábajúcej kondómy sú rozčarovaný z postoja, aký zaujal Slovenský Červený kríž k spoločnému podujatiu Národný týždeň kondómov. "Sme veľmi prekvapení ...

BRATISLAVA 16. mája (SITA) - Predstavitelia firmy vyrábajúcej kondómy sú rozčarovaný z postoja, aký zaujal Slovenský Červený kríž k spoločnému podujatiu Národný týždeň kondómov. "Sme veľmi prekvapení a rozčarovaní, že existuje vyhlásenie o tom, že sa SČK dištancuje od nášho spoločného podujatia Národný týždeň kondómov, keďže sme o žiadnom takomto postoji zo strany nášho partnera SČK neboli informovaní," uviedol pre agentúru SITA junior brand manager značky Durex Petr Adamec. Podľa jeho informácií to bol práve SČK, ktorý minulý rok oslovil spoločnosť Durex "na dlhodobú spoluprácu, ktorá spočíva v poskytovaní kondómov na akcie organizované SČK a spoluprácu na spoločných projektoch. "

Na projekte Národný týždeň kondómov, ktorú organizuje značka Durex celosvetovo, sa rozhodol SČK spolupracovať a stať sa jeho oficiálnym partnerom. "Finálna podoba projektu Národný týždeň kondómov bola so SČK diskutovaná na viacerých stretnutiach a projekt bol schválený vedením SČK," uviedol Adamec. Podľa neho firma Durex o všetkom, čo sa dialo komunikovala s SČK a dodržala všetky legitímne postupy pri vzájomnej spolupráci.

Výkonná rada (VR) Slovenského červeného kríža (SČK) sa dištancovala od akcie Národného týždňa kondómov. Podľa stanoviska VR program Mládeže SČK (M SČK) Týždeň boja proti AIDS a HIV pripravovaný v predchádzajúcich rokoch bol v dôsledku spolupráce s firmou Durex vyrábajúcou kondómy premenovaný a už v samotnom názve vyjadrili, čo bolo zámerom kampane. Podľa VR funkcionári M SČK nepostrehli pozmenený obsah akcií a "bola to predovšetkým propagácia kondómu na úkor zdôrazňovania vernosti vo vzťahu, zodpovednosti v sexuálnom živote," uvádza sa v stanovisku VR SČK, ktoré dnes zverejnila Tlačová kancelária Konferencie biskupov Slovenska. Predstavitelia katolíckej cirkvi proti uvedenej kampani protestovali.

Podľa Adamca podujatie Národný týždeň kondómov nemalo na Slovensku a nemá ani nikde vo svete komerčný charakter. Jeho cieľom je vzdelávať mladých ľudí v otázkach sexuálneho života, upozorniť ich na riziká a informovať, ako sa účinne chrániť proti pohlavne prenosným chorobám a neželanému počatiu. Firma Durex údajne úzko spolupracovala aj s odborníkmi, a to s Národným referenčným centrom a psychológom – sexuológom.


Najčítanejšie na SME Domov


Inzercia - Tlačové správy


  1. Návod, ako získať maximum pri nákupoch s kreditkou
  2. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami
  3. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade
  4. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku
  5. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky
  6. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou
  7. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 6,25 - 7,25 % p.a.
  8. I cez prázdniny testujte elektrobicykle
  9. 5 dôvodov, prečo sa prihlásiť na konferenciu ENERGOFÓRUM®
  10. V meste či mimo mesta, stále s kvalitným internetom
  1. Grantová výzva na vykonávanie činností informačných centier
  2. Návod, ako získať maximum pri nákupoch s kreditkou
  3. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami
  4. Funguje predaj realít aj bez maklérov?
  5. BILLA a ÚNSS skontrolovali zrak 10 380 slovenským deťom
  6. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade
  7. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku
  8. Borguľa žiada vyrúbenie dane pre americkú ambasádu
  9. Stanovisko Klubu pre BA k mimoriadnemu rokovaniu zastupiteľstva
  10. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou
  1. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky 5 869
  2. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade 4 690
  3. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku 4 126
  4. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou 3 330
  5. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami 3 058
  6. I cez prázdniny testujte elektrobicykle 2 039
  7. Chcete vedieť všetko o vašej krvi? Čaká vás 6000 typov vyšetrení 1 560
  8. Máte už vybranú dovolenku na júl? 1 556
  9. V meste či mimo mesta, stále s kvalitným internetom 1 074
  10. 5 dôvodov, prečo sa prihlásiť na konferenciu ENERGOFÓRUM® 655

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Miliónové dotácie od Plavčana dostali aj pochybné firmy

Niektoré firmy, ktoré podporilo ministerstvo školstva, aby sa venovali vývoju a inováciám, nemajú s výskumom žiadne skúsenosti.

KOMENTÁRE

Minister Plavčan už dávno nemal existovať

Na znôšku legislatívnych náhod sa už nemôže pozerať ani koalícia.

ŠPORT

Tour bola bez Sagana nudná, no ponúkla aj nový objav

Vybrali sme päť najzaujímavejších momentov z tohtoročnej Tour de France.

KOMENTÁRE

Nemému Dankovi ani vlastná hovorkyňa nerozumie

Problém je v samotnej SNS a v jej softvéri.