SME

Na podujatí sme spolupracovali so SČK, tvrdí Durex

BRATISLAVA 16. mája (SITA) - Predstavitelia firmy vyrábajúcej kondómy sú rozčarovaný z postoja, aký zaujal Slovenský Červený kríž k spoločnému podujatiu Národný týždeň kondómov. "Sme veľmi prekvapení ...

BRATISLAVA 16. mája (SITA) - Predstavitelia firmy vyrábajúcej kondómy sú rozčarovaný z postoja, aký zaujal Slovenský Červený kríž k spoločnému podujatiu Národný týždeň kondómov. "Sme veľmi prekvapení a rozčarovaní, že existuje vyhlásenie o tom, že sa SČK dištancuje od nášho spoločného podujatia Národný týždeň kondómov, keďže sme o žiadnom takomto postoji zo strany nášho partnera SČK neboli informovaní," uviedol pre agentúru SITA junior brand manager značky Durex Petr Adamec. Podľa jeho informácií to bol práve SČK, ktorý minulý rok oslovil spoločnosť Durex "na dlhodobú spoluprácu, ktorá spočíva v poskytovaní kondómov na akcie organizované SČK a spoluprácu na spoločných projektoch. "

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Na projekte Národný týždeň kondómov, ktorú organizuje značka Durex celosvetovo, sa rozhodol SČK spolupracovať a stať sa jeho oficiálnym partnerom. "Finálna podoba projektu Národný týždeň kondómov bola so SČK diskutovaná na viacerých stretnutiach a projekt bol schválený vedením SČK," uviedol Adamec. Podľa neho firma Durex o všetkom, čo sa dialo komunikovala s SČK a dodržala všetky legitímne postupy pri vzájomnej spolupráci.

Výkonná rada (VR) Slovenského červeného kríža (SČK) sa dištancovala od akcie Národného týždňa kondómov. Podľa stanoviska VR program Mládeže SČK (M SČK) Týždeň boja proti AIDS a HIV pripravovaný v predchádzajúcich rokoch bol v dôsledku spolupráce s firmou Durex vyrábajúcou kondómy premenovaný a už v samotnom názve vyjadrili, čo bolo zámerom kampane. Podľa VR funkcionári M SČK nepostrehli pozmenený obsah akcií a "bola to predovšetkým propagácia kondómu na úkor zdôrazňovania vernosti vo vzťahu, zodpovednosti v sexuálnom živote," uvádza sa v stanovisku VR SČK, ktoré dnes zverejnila Tlačová kancelária Konferencie biskupov Slovenska. Predstavitelia katolíckej cirkvi proti uvedenej kampani protestovali.

SkryťVypnúť reklamu

Podľa Adamca podujatie Národný týždeň kondómov nemalo na Slovensku a nemá ani nikde vo svete komerčný charakter. Jeho cieľom je vzdelávať mladých ľudí v otázkach sexuálneho života, upozorniť ich na riziká a informovať, ako sa účinne chrániť proti pohlavne prenosným chorobám a neželanému počatiu. Firma Durex údajne úzko spolupracovala aj s odborníkmi, a to s Národným referenčným centrom a psychológom – sexuológom.


SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  2. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  3. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas?
  4. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle
  5. NESTO ponúka nadštandardné bývanie na hranici mesta a prírody
  6. Kúsok Slovenska na tanieri: domáce potraviny sú stávka na istotu
  7. Nová možnosť investovania s garantovaným rastom až 6 %
  8. Majiteľka Boxito: Podnikanie zvláda vďaka multifunkčnému vozidlu
  1. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas?
  2. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle
  3. Najlepšie zdroje železa: čo jesť pri jeho nedostatku
  4. NESTO ponúka nadštandardné bývanie na hranici mesta a prírody
  5. Majiteľka Boxito: Podnikanie zvláda vďaka multifunkčnému vozidlu
  6. Nová možnosť investovania s garantovaným rastom až 6 %
  7. Ktoré signály tela predpovedajú mŕtvicu
  8. Kúsok Slovenska na tanieri: domáce potraviny sú stávka na istotu
  1. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 12 068
  2. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry 9 450
  3. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii 4 933
  4. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia 3 806
  5. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu 2 456
  6. Nová možnosť investovania s garantovaným rastom až 6 % 2 356
  7. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky 2 060
  8. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček 2 044
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu