BRATISLAVA 9. júna (SITA) - Rada pre reklamu (RPR) má novú webovskú stránku. Na novej internetovej adrese http://www.rpr.sk ponúka viac zaujímavých informácií tak pre spotrebiteľov, ako aj pre zadávateľov reklamy. Ako ďalej agentúru SITA informovala Daniela Nováčková zo sekretariátu RPR, nová webová prezentácia RPR je obohatená aj o nové vyhľadávanie, ponúkajúce výsledky vyhľadávania už počas vpisovania hľadaného výrazu. Najväčší dôraz pri tvorbe webovej prezentácie RPR kládli na sprehľadnenie navigácie a sprístupnenie formulárov sťažností. Zjednodušila sa navigácia na stránke a zdôraznili sa jej časti, cez ktoré môžu užívatelia pridávať sťažností, hľadať atesty či nálezy v archíve rozhodnutí rady. Formuláre sú obohatené o vysvetlivky a možnosť automatického vloženia prislúchajúceho bodu Etického kódexu.
Nováčková ďalej upozornila na novinku, ktorou je systém spracovania sťažností. Odoslaná sťažnosť sa automaticky ukladá do systému pre správu obsahu stránky. Po doplnení stanoviska zadávateľa reklamy, obrazových materiálov, prípadných vyžiadaných odborných posudkov, je sťažnosť predložená členom Arbitrážnej komisie. "Tento európsky unikátny systém bude zabezpečovať ešte efektívnejšie riešenie sťažností ako doteraz," dodala.