Printová a outdoorová kampaň spoločnosti VÚB, a. s., propagujúca produkt Flexi účet Extra neobsahuje žiadne informácie o tom, že zvýhodnený úrok sa týka len zostatku do 15-tisíc korún, ani to, že je potrebné, aby na účet prichádzalo mesačne minimálne 15-tisíc korún a súčasne sa na účte musí vykonať minimálne 12 transakcií.
Podľa komisie táto reklamná kampaň neinformuje dostatočne o podmienkach produktu. Informácie zamlčujú podstatné skutočnosti, ktoré sú pre spotrebiteľa pri danom produkte relevantné.
Druhá sťažnosť, ktorú AK RPR uznala za opodstatnenú, sa týkala článku o spoločnosti INCON, s.r.o., ktorý zverejnil mesačník Dom a Byt v marci 2007. Hoci materiál má identifikovateľného zadávateľa, v článku sa nikde neuvádza, že ide o inzerciu.
Podľa AK RPR táto inzercia pôsobila ako redakčný článok, nebola dostatočne odlíšená a pre priemerného prijímateľa nebola rozoznateľná ako reklama.
TASR informovala Daniela Nováčková z Rady pre reklamu.