SME

Diskusia o tom, čo by EÚ mala a nemala robiť na internete

BRATISLAVA 24. júna (SITA) – Vyjadriť svoj názor na to, čo by Európska únia (EÚ) mala i nemala robiť, kde a ako by mala zasahovať môže každý, kto sa zapojí do prebiehajúcej kampane Speak Up Europe – Hovor ...

BRATISLAVA 24. júna (SITA) – Vyjadriť svoj názor na to, čo by Európska únia (EÚ) mala i nemala robiť, kde a ako by mala zasahovať môže každý, kto sa zapojí do prebiehajúcej kampane Speak Up Europe – Hovor Európa. Ku kampani sa pripojil aj slovenský internetový portál EurActiv.sk. Ako ďalej agentúru SITA informovali z portálu EurActiv.sk, cieľom kampane, ktorá sa začala v septembri 2006, je podnietiť diskusiu o EÚ a jej budúcnosti. Jej základom je rámec Plánu D - demokracia, diskusia, dialóg, ktorým chce Európska komisia priblížiť integračný projekt občanom, otvorene diskutovať o jeho výhodách a rizikách. V rámci kampane Hovor Európa sa preto skúmajú záujmy a názory občanov na široký okruh tém.

SkryťVypnúť reklamu

Kampaň prebieha vo virtuálnom internetovom priestore, ale aj prostredníctvom reálnych fyzických stretnutí. Kombinuje online diskusie a informačné kampane so sériou približne 300 národných podujatí v 25 štátoch únie. Tie podporuje 25 lokálnych internetových portálov v 20 jazykoch, obsahujúcich on-line fóra a multimediálny obsah. Cieľom je ponúknuť komplexnú možnosť diskutovať čo najvyššiemu počtu občanov EÚ. Slovenský portál nájdu záujemcovia na adrese http://www.corobieuropa.sk. Závery z diskusií, návrhy a názory občanov únie sa zhromaždia do súhrnnej správy, ktorá bude inštitúciám Európskej únie i verejnosti predstavená už v decembri.

"Zaujíma nás, čo si občania myslia o EÚ. Ktoré oblasti činností sú pre nich najdôležitejšie, či únia funguje dobre a kde by prípadne mohla fungovať lepšie. Zaujíma nás, čo si ľudia myslia o inštitucionálnom usporiadaní, či budúcom rozširovaní únie," uviedol pre EurActiv.sk Roman Schönwiesner, poverený vedením Zastúpenia Európskej komisie na Slovensku.

SkryťVypnúť reklamu


tm;nr;pu

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  2. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  3. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  4. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  5. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže
  6. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  7. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  1. Šéf nemocníc v Šaci Sabol: Nemôžeme byť spokojní s počtom roboti
  2. Chcete dokonalé zuby? Čo vám reklamy nepovedia
  3. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  4. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  5. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  6. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  7. Štartuje prvý ročník Fjällräven Campfire Česko a Slovensko
  8. Katarína Brychtová: Každý nový začiatok je dobrý
  1. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu 84 835
  2. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna 20 545
  3. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže 10 277
  4. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 8 448
  5. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 6 497
  6. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok 5 354
  7. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 5 220
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky 4 416
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu