Víťazi informačnej kampane pred eurom sú známi

Kampaň by mala odštartovať začiatkom budúceho roka a vyvrcholiť v druhej polovici roka 2008. Pokračovať bude aj po zavedení eura plánovanom na začiatok roka 2009.

Bratislava 13. augusta (ČTK) - Informačnú kampaň pred prijatím eura na Slovensku budú mať na starosti agentúry Creo/Young & Rubicam a Mediaedge:cia, ktoré uspeli so svojim návrhom v súťaži ministerstva financií. ČTK o tom dnes bez ďalších podrobností informovalo ministerstvo. Slovensko chce prijať euro od januára 2009.

"Cieľom informačnej kampane bude zabezpečiť, aby verejnosť získala včas, v dostatočnom rozsahu a zrozumiteľnej forme všetky dôležité informácie potrebné na bezproblémový prechod na používanie novej meny," uviedlo ministerstvo.

Úrad vybral víťaza zo šiestich súťažných návrhov. Podľa skôr zverejnených podkladov sa posudzovali tri kritériá so zhruba rovnakou váhou, a to na forma, obsah a rozsah realizácie "Dňa eura", mediálna kampaň a priamy marketing.

Tender na výber agentúry sa ministerstvu podarilo uzavrieť po troch mesiacoch. Prvú súťaž zrušilo samotné ministerstvo po niekoľkých dňoch od vypísania ešte v máji pre sťažnosti viacerých záujemcov na nejednoznačný výklad stanovených kritérií. Druhý pokus mu nevyšiel po tom, čo Úrad pre verejné obstarávanie (ÚVO) vyhovel námietke firmy Renesans voči kritériám tendra. Do súťaže sa vtedy prihlásilo šesť záujemcov.

Najčítanejšie na SME Domov


Inzercia - Tlačové správy


  1. Návod, ako získať maximum pri nákupoch s kreditkou
  2. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami
  3. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade
  4. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku
  5. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky
  6. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou
  7. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 6,25 - 7,25 % p.a.
  8. I cez prázdniny testujte elektrobicykle
  9. 5 dôvodov, prečo sa prihlásiť na konferenciu ENERGOFÓRUM®
  10. V meste či mimo mesta, stále s kvalitným internetom
  1. Poslanec M. Borguľa bojuje proti netransparentnému tendru
  2. Grantová výzva na vykonávanie činností informačných centier
  3. Návod, ako získať maximum pri nákupoch s kreditkou
  4. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami
  5. Funguje predaj realít aj bez maklérov?
  6. BILLA a ÚNSS skontrolovali zrak 10 380 slovenským deťom
  7. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade
  8. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku
  9. Borguľa žiada vyrúbenie dane pre americkú ambasádu
  10. Stanovisko Klubu pre BA k mimoriadnemu rokovaniu zastupiteľstva
  1. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky 5 325
  2. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade 5 274
  3. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku 4 571
  4. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami 3 311
  5. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou 3 191
  6. I cez prázdniny testujte elektrobicykle 2 059
  7. Návod, ako získať maximum pri nákupoch s kreditkou 1 822
  8. Máte už vybranú dovolenku na júl? 1 309
  9. Chcete vedieť všetko o vašej krvi? Čaká vás 6000 typov vyšetrení 1 273
  10. V meste či mimo mesta, stále s kvalitným internetom 1 078

Hlavné správy zo Sme.sk

Autorská strana Toma Nicholsona

Čo keď sa už nebude dať odísť?

Teórie fyziky predpovedajú, že vesmír je prázdny preto, lebo niečo vždy zabráni populácii pred útekom z planéty.

PRIMÁR

Dieťa nakazené HIV je roky bez liekov, vírus nečinne spí

Lekári informovali o dieťati s HIV, bez liečby je viac než osem rokov.

PLUS

Fiľo: Ešte som nesponzoroval žiadnu politickú stranu

Milan Fiľo otvorené rozhovory nezvykne poskytovať.