AKTUALIZOVANÉ 18:32

Najčítanejší Nový Čas, SME tretie

BRATISLAVA 20. augusta (SITA) - Nový Čas je stále najčítanejším denníkom, ktorému dáva prednosť 22 percent Slovákov. Vyplynulo to z prieskumu Market & Media & Lifestyle - TGI, ktorý od 8. januára do 24.

Nový Čas je stále najčítanejším denníkom, ktorému dáva prednosť 22 percent Slovákov. Vyplynulo to z prieskumu Market & Media & Lifestyle - TGI, ktorý od 8. januára do 24. júna uskutočnila spoločnosť MEDIAN Sk, s.r.o. v spolupráci s anglickou spoločnosťou BMRB International na vzorke 4 117 respondentov vo veku od 14 do 79 rokov.

Na druhej priečke sa v kategórii dennej tlače podľa prieskumu umiestnila Pravda s deviatimi percentami. Čítanosť denníka Sme, ktorému slovenskí čitatelia prisúdili tretie miesto, je vyjadrená ôsmimi percentami. Nasleduje denník Plus jeden deň so siedmimi percentami. Na piatej priečke rebríčka čítanosti dennej tlače skončil Korzár. Prednosť mu dalo päť percent Slovákov. Čítanosť celoštátnych denníkov bola v prvých šiestich mesiacoch tohto roku 44-percentná.

Časopis Plus 7 dní je najčítanejším slovenským týždenníkom. Od začiatku roka si ho prečítalo alebo prelistovalo 15 percent Slovákov. Na druhú pozíciu sa dostal Život s 10-percentnou čítanosťou. Trojicu najlepších uzatvára Nový čas pre ženy s deväťpercentnou čitateľskou obľubou. Rovnakú bilanciu má na konte Markíza - spoločenský týždenník. Prehľad uzatvára Báječná žena s ôsmimi percentami. Týždenníky číta 59 percent slovenskej populácie.

Dvojtýždenníky číta 18 percent Slovákov. Najčítanejším titulom je Tele plus so štyrmi percentami. Rovnaký percentuálny zisk zaznamenal TV max, ktorého zaradili na druhé miesto. Tri percentá a tretie miesto patrí dvojtýždenníku Teleprogram. Autoburza a TV Svet majú dvojpercentnú čítanosť.

Celková čítanosť mesačníkov v prvých šiestich mesiacoch 2007 dosiahla 52 percent. Vedie Zdravie s 10 percentami, druhá je Eva s ôsmimi percentami a za ňou EMMA s rovnakým percentuálnym ziskom. Mesačník Záhradkár číta sedem percent populácie, kým po periodiku Rebecca siahlo päť percent slovenských čitateľov.

Najsledovanejšou televíziou je stále Markíza

Medzi slovenskými televíziami je najsledovanejšou TV Markíza, pozerá ju 68 percent divákov. Sledovanosť na úrovni 33 percent dosahuje TV JOJ, za ňou sa umiestnila Jednotka (STV) s 31 percentami.

V diváckej obľube nasledujú Dvojka (STV) so šiestimi percentami, TA3 a TV Prima s piatimi percentami a RTL Klub s tromi percentami. Desiatku najsledovanejších televízií uzatvárajú NOVA a ČT1 s tromi percentami a Magyar TV1 s dvojpercentnou sledovanosťou.

Vyplýva to z reprezentatívneho prieskumu Market & Media & Lifestyle - TGI. Na vzorke 4117 respondentov od 14 do 79 rokov ho realizovala agentúra Median SK od 8. januára do 24. júna 2007.

Sumárna sledovanosť všetkých televízií predstavuje 90 percent. Televíziu v prvom polroku 2007 sledovali skoro štyri milióny divákov.

Z podielu na trhu zaznamenala najväčší podiel TV Markíza - 50 percent. TV JOJ dosiahla 17 percent a Jednotka (STV) 16 percent. Nasleduje Dvojka s dvoma percentami, slovenskú päticu uzatvára TA3 s jedným percentom. Podiel ostatných televízií predstavuje 14 percent, z toho najvyššie hodnoty dosahuje päť staníc - RTL Klub (2%), Prima TV (2%), NOVA (2%), TV2 (1%) a Magyar TV1 (1%).

Najpočúvanejšou rozhlasovou stanicou na Slovensku je Rádio Expres

Najpočúvanejšou rozhlasovou stanicou na Slovensku je Rádio Expres s 21 percentami poslucháčov. Nasleduje Rádio Slovensko s devätnástimi percentami a Fun rádio s jedenástimi percentami. Deväť percent poslucháčov si naladí Jemné Melódie a sedem percent obľubuje rádio Regina.

Celková počúvanosť rádií v parametri "počúvali včera" predstavuje 72 percent.

Vyplýva to z reprezentatívneho prieskumu Market & Media & Lifestyle - TGI. Na vzorke 4117 respondentov od 14 do 79 rokov ho realizovala agentúra Median SK od 8. januára do 24. júna 2007.

Aj v podiele na trhu patrí prvé miesto Rádiu Expres s 23 percentami, Rádio Slovensko má 21 percent a Fun Radio 12 percent. Na štvrtom mieste sú Jemné Melódie s desiatimi percentami a s osempercentným podielom na trhu skončilo na piatom mieste Rádio Regina.


Najčítanejšie na SME Domov


Inzercia - Tlačové správy


  1. Čím všetkým som si prešla, aby som sa naučila po anglicky
  2. Štatutári, máte už prístup k elektronickej schránke?
  3. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished!
  4. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií
  5. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  6. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  7. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa
  8. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis
  9. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi
  10. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní
  1. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií
  2. Štatutári, máte už prístup k elektronickej schránke?
  3. Nová veľvyslankyňa Turecka na návšteve EU v Bratislave
  4. Prijatie delegácie rektorov ekonomických univerzít z Indonézie
  5. Čím všetkým som si prešla, aby som sa naučila po anglicky
  6. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished!
  7. Základné štandardy práce pre realitné kancelárie
  8. Takmer polovicu porúch šikmých striech spôsobujú zlé doplnky
  9. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  10. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  1. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa 13 180
  2. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi 8 912
  3. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody 8 614
  4. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis 5 727
  5. Domácnosť, ktorá šetrí sama? Aj u nás je to už realitou 5 375
  6. Desať obľúbených miest v Chorvátsku 5 352
  7. Čím všetkým som si prešla, aby som sa naučila po anglicky 5 163
  8. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní 4 902
  9. Viete, čo kupujete? Ako rozoznať kvalitný chlieb od nekvalitného 4 455
  10. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom 4 407

Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Slovensko.sk bude vyzerať ako gmail. Toto sú nové e-schránky

Eseročky budú mať povinne aktivované schránky od júla. Za služby evidencie vozidiel sa bude dať zaplatiť kartou.

KOMENTÁRE

Prečo je nevyhnutná vojna Facebooku a Bruselu

Padol prvý výstrel v regulačnej vojne.

EKONOMIKA

Brusel vyšetruje dotácie pre Jaguar v Nitre. Môžu Briti odísť?

Druhá Ficova vláda odklepla stimuly 125 miliónov.

Neprehliadnite tiež

Môžu policajti prehľadávať školské tašky žiakov? Záťahy na drogy robia pravidelne

Stredajšia akcia na strednej škole v Bratislave drogy neodhalila. Rozprúdila však debatu o tom, na čo majú policajti právo

Policajti bili obuškami Rómov, Gašpar vidí neprimerané zákroky

Policajti zasahovali v Zborove pre šarvátku medzi Rómami.

Opravme rakovinu. Chceme podporiť boj Slovenska s rakovinou, potrebujeme vašu pomoc

Chceme vylepšiť články o rakovine na slovenskej Wikipédii. Príďte na upravovací maratón Wikipédie.

Vláda vypočúvala kandidátov na šéfov Úradu pre verejné obstarávanie

Juraj Méry sa nepovažuje za straníckeho kandidáta.