SME

Najčítanejší je Nový Čas, najsledovanejšia Markíza

BRATISLAVA 31. októbra (SITA) - Denník Nový Čas zostáva s čítanosťou 23 percent (viac ako milión čitateľov) najčítanejším celoštátnym denníkom. Vyplýva to z prieskumu Market & Media & Lifestyle (MML) ...

Bratislava. Denník Nový Čas zostáva s čítanosťou 23 percent (viac ako milión čitateľov) najčítanejším celoštátnym denníkom. Vyplýva to z prieskumu Market & Media & Lifestyle (MML) - TGI, ktorý uskutočnila spoločnosť Median SK v licenčnej spolupráci s anglickou spoločnosťou BMRB International od 2. apríla do 16. septembra 2007 na vzorke 4 024 respondentov vo veku 14 až 79 rokov.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nasleduje denník Pravda a denník Sme, ktoré majú čítanosť osem percent. Ďalší v poradí je denník Plus jeden deň s čítanosťou šesť percent a prvú päticu najčítanejších denníkov uzatvára Korzár s čítanosťou päť percent. Celková čítanosť celoštátnych denníkov sa oproti predchádzajúcemu prieskumu (od 8. januára do 24. júna 2007) klesla o dve percentá a predstavuje 42 percent populácie. Z odpovedí respondentov tiež vyplýva, že celoštátny denník čítalo za posledných 14 dní aspoň raz 85 percent populácie.

SkryťVypnúť reklamu

Medzi týždenníkmi si prvú pozíciu udržal týždenník Plus 7 dní s 15 percentami, druhý v čítanosti je s 11 percentami Život a prvú trojicu uzatvára s deväťpercentnou čítanosťou Nový Čas pre ženy. Týždenník Markíza - spoločenský týždenník sa umiestnil na štvrtom mieste s rovnakou čítanosťou - deväť percent. Prvú päťku uzatvára týždenník Báječná žena, ktorý číta osem percent respondentov. Týždenníky si prelistuje alebo číta 57 percent populácie. Oproti predchádzajúcemu prieskumu čítanosť týždenníkov klesla o dve percentá.

Dvojtýždenníky číta oproti predchádzajúcemu prieskumu tiež o dve percentá menej čitateľov, čo predstavuje 16 percent populácie vo veku 14 až 79 rokov. Najčítanejším dvojtýždenníkom je so štyrmi percentami TV max. Titul Tele plus je druhý, čítajú ho rovnako štyri percentá populácie. Nasleduje Teleprogram s tromi percentami, jednopercentnú čítanosť dosiahli dvojtýždenníky Autoburza a TV Svet.

SkryťVypnúť reklamu

Čítanosť mesačníkov zostala naďalej na úrovni 52 percent. Medzi mesačníkmi vedie časopis Zdravie s 10 percentami, druhý je mesačník Záhradkár, za ním Eva, ktoré číta zhodne osem percent respondentov. Mesačník Emma dosiahol sedem percent a prvú päticu uzatvára s piatimi percentami mesačník Pekné bývanie.

Najpočúvanejšie je Rádio Expres a najsledovanejšia TV Markíza

Najpočúvanejšie rádio na Slovensku je Rádio Expres a najsledovanejšia televízia TV Markíza. Vyplýva to z prieskumu Market & Media & Lifestyle (MML) - TGI, ktorý uskutočnila spoločnosť Median SK v licenčnej spolupráci s anglickou spoločnosťou BMRB International od 2. apríla do 16. septembra 2007 na vzorke 4 024 respondentov vo veku 14 až 79 rokov.

SkryťVypnúť reklamu

Rádio Expres, ktoré počúva 21 percent opýtaných, vedie o tri percentá pred Rádiom Slovensko (18-percentná počúvanosť). Tretie je Fun rádio s jedenástimi percentami poslucháčov, deväťpercentnú počúvanosť majú Jemné melódie a päticu uzatvára Rádio Regina so šiestimi percentami. Rádiá na Slovensku počúva 70 percent respondentov.

Najväčší podiel na trhu - 26 percent dosiahlo podľa prieskumu Rádio Expres. Rádio Slovensko má 20-percentný podiel a Jemné melódie, ktoré sa umiestnili na tretej priečke, majú 12-percentný podiel na trhu. Na štvrtom mieste sa umiestnilo Fun Radio (11 %) a na piatom Rádio Regina (7 %).

Najviac sledovanou televíziou je TV Markíza, ktorú pozerá 65 percent respondentov. Druhá najsledovanejšia je TV JOJ s 29 percentami, tretia verejnoprávna Jednotka s 28 percentami. Nasleduje Dvojka STV (5 %), TA3, Prima TV - po štyri percentá a RTL Klub s tromi percentami. Prvú desiatku najsledovanejších televíznych staníc uzatvárajú NOVA s tromi percentami, ČT1 a Magyar TV1 majú dvojpercentnú sledovanosti.

SkryťVypnúť reklamu

Najvyšší podiel na trhu - 52 má spomedzi slovenských televíznych staníc TV Markíza. TV Joj dosiahla 16 percent a za ňou sa umiestnila tiež so 16 percentami Jednotka STV. Dvojka získala dvojpercentný podiel a jednopercentný podiel na trhu má TA 3. Podiel ostatných televíznych staníc predstavuje spolu 13 percent, z toho dvojpercentný má Prima TV, RTL Klub a NOVA, po jednom percente TV2 a Magyar TV1.


SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Majiteľka Boxito: Podnikanie zvláda vďaka multifunkčnému vozidlu
  2. Tatra banka uvádza nový produkt Digitálna hypotéka
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  4. Vitamín Cg: Kľúč k žiarivejšej a zjednotenej pleti
  5. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji
  6. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas?
  7. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle
  8. NESTO ponúka nadštandardné bývanie na hranici mesta a prírody
  1. LESY SR otvorili Poľanu: Nová cesta pre ľudí aj prírodu
  2. Vitamín Cg: Kľúč k žiarivejšej a zjednotenej pleti
  3. Tatra banka uvádza nový produkt Digitálna hypotéka
  4. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji
  5. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas?
  6. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle
  7. Najlepšie zdroje železa: čo jesť pri jeho nedostatku
  8. NESTO ponúka nadštandardné bývanie na hranici mesta a prírody
  1. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 13 252
  2. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry 9 377
  3. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii 4 956
  4. Nová možnosť investovania s garantovaným rastom až 6 % 2 656
  5. Majiteľka Boxito: Podnikanie zvláda vďaka multifunkčnému vozidlu 2 081
  6. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia 2 039
  7. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček 2 038
  8. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu 2 025
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Sportnet

Tomáš Hubočan.

Tomáš Hubočan po 21 rokoch ukončí profesionálnu kariéru.


Hromadná potýčka na konci zápasu Slovensko - Francúzsko na MS v hokeji 2025.

Nervy a drzosť v zápase sú dobré veci, ak ich viete korigovať, hovorí slovenský útočník.


TASR
Samuel Gidi (vpravo) a Jakub Paur bojujú o loptu v zápase MŠK Žilina - FC Spartak Trnava vo štvrťfinále Slovnaft Cupu.

Mohol by sa dokonca zúčastniť aj ďalšieho kvalifikačného cyklu tejto vekovej kategórie.


Lukáš Lupták (v modrom drese) z MŠK Rimavská Sobota v zápase Partizán Bardejov - MŠK Rimavská Sobota v III. lige Východ.

Bardejov podľahol Rimavskej Sobote 1:3.


SkryťZatvoriť reklamu