PRIESKUM MARKET & MEDIA & LIFESTYLE - TGI ZA 2. A 3. KVARTÁL

Najčítanejší je Nový Čas, najsledovanejšia Markíza

BRATISLAVA 31. októbra (SITA) - Denník Nový Čas zostáva s čítanosťou 23 percent (viac ako milión čitateľov) najčítanejším celoštátnym denníkom. Vyplýva to z prieskumu Market & Media & Lifestyle (MML) ...

Bratislava. Denník Nový Čas zostáva s čítanosťou 23 percent (viac ako milión čitateľov) najčítanejším celoštátnym denníkom. Vyplýva to z prieskumu Market & Media & Lifestyle (MML) - TGI, ktorý uskutočnila spoločnosť Median SK v licenčnej spolupráci s anglickou spoločnosťou BMRB International od 2. apríla do 16. septembra 2007 na vzorke 4 024 respondentov vo veku 14 až 79 rokov.

Nasleduje denník Pravda a denník Sme, ktoré majú čítanosť osem percent. Ďalší v poradí je denník Plus jeden deň s čítanosťou šesť percent a prvú päticu najčítanejších denníkov uzatvára Korzár s čítanosťou päť percent. Celková čítanosť celoštátnych denníkov sa oproti predchádzajúcemu prieskumu (od 8. januára do 24. júna 2007) klesla o dve percentá a predstavuje 42 percent populácie. Z odpovedí respondentov tiež vyplýva, že celoštátny denník čítalo za posledných 14 dní aspoň raz 85 percent populácie.

Medzi týždenníkmi si prvú pozíciu udržal týždenník Plus 7 dní s 15 percentami, druhý v čítanosti je s 11 percentami Život a prvú trojicu uzatvára s deväťpercentnou čítanosťou Nový Čas pre ženy. Týždenník Markíza - spoločenský týždenník sa umiestnil na štvrtom mieste s rovnakou čítanosťou - deväť percent. Prvú päťku uzatvára týždenník Báječná žena, ktorý číta osem percent respondentov. Týždenníky si prelistuje alebo číta 57 percent populácie. Oproti predchádzajúcemu prieskumu čítanosť týždenníkov klesla o dve percentá.

Dvojtýždenníky číta oproti predchádzajúcemu prieskumu tiež o dve percentá menej čitateľov, čo predstavuje 16 percent populácie vo veku 14 až 79 rokov. Najčítanejším dvojtýždenníkom je so štyrmi percentami TV max. Titul Tele plus je druhý, čítajú ho rovnako štyri percentá populácie. Nasleduje Teleprogram s tromi percentami, jednopercentnú čítanosť dosiahli dvojtýždenníky Autoburza a TV Svet.

Čítanosť mesačníkov zostala naďalej na úrovni 52 percent. Medzi mesačníkmi vedie časopis Zdravie s 10 percentami, druhý je mesačník Záhradkár, za ním Eva, ktoré číta zhodne osem percent respondentov. Mesačník Emma dosiahol sedem percent a prvú päticu uzatvára s piatimi percentami mesačník Pekné bývanie.

Najpočúvanejšie je Rádio Expres a najsledovanejšia TV Markíza

Najpočúvanejšie rádio na Slovensku je Rádio Expres a najsledovanejšia televízia TV Markíza. Vyplýva to z prieskumu Market & Media & Lifestyle (MML) - TGI, ktorý uskutočnila spoločnosť Median SK v licenčnej spolupráci s anglickou spoločnosťou BMRB International od 2. apríla do 16. septembra 2007 na vzorke 4 024 respondentov vo veku 14 až 79 rokov.

Rádio Expres, ktoré počúva 21 percent opýtaných, vedie o tri percentá pred Rádiom Slovensko (18-percentná počúvanosť). Tretie je Fun rádio s jedenástimi percentami poslucháčov, deväťpercentnú počúvanosť majú Jemné melódie a päticu uzatvára Rádio Regina so šiestimi percentami. Rádiá na Slovensku počúva 70 percent respondentov.

Najväčší podiel na trhu - 26 percent dosiahlo podľa prieskumu Rádio Expres. Rádio Slovensko má 20-percentný podiel a Jemné melódie, ktoré sa umiestnili na tretej priečke, majú 12-percentný podiel na trhu. Na štvrtom mieste sa umiestnilo Fun Radio (11 %) a na piatom Rádio Regina (7 %).

Najviac sledovanou televíziou je TV Markíza, ktorú pozerá 65 percent respondentov. Druhá najsledovanejšia je TV JOJ s 29 percentami, tretia verejnoprávna Jednotka s 28 percentami. Nasleduje Dvojka STV (5 %), TA3, Prima TV - po štyri percentá a RTL Klub s tromi percentami. Prvú desiatku najsledovanejších televíznych staníc uzatvárajú NOVA s tromi percentami, ČT1 a Magyar TV1 majú dvojpercentnú sledovanosti.

Najvyšší podiel na trhu - 52 má spomedzi slovenských televíznych staníc TV Markíza. TV Joj dosiahla 16 percent a za ňou sa umiestnila tiež so 16 percentami Jednotka STV. Dvojka získala dvojpercentný podiel a jednopercentný podiel na trhu má TA 3. Podiel ostatných televíznych staníc predstavuje spolu 13 percent, z toho dvojpercentný má Prima TV, RTL Klub a NOVA, po jednom percente TV2 a Magyar TV1.


Najčítanejšie na SME Domov


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  2. Lokalita pod Kolibou výrazne mení svoju tvár
  3. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci
  4. Trenčania to chcú mať všade blízko. Kde kupujú byty?
  5. ENGIE Services odovzdala do prevádzky novú kotolňu v Košiciach
  6. Poistenci VšZP už nebudú platiť 17 centov v lekárňach za recepty
  7. Žilina Voce Magna 2017 – Medzinárodná súťaž zborového umenia
  8. Potraviny typické pre váš región nájdete už aj v Kauflande
  9. Exotické destinácie s priamym letom z Viedne
  10. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished!
  1. Program obnovy chodníkov v Starom Meste schválený
  2. Stavebná fakulta STU získala certifikát EUR-ACE
  3. Stavebná fakulta STU získala certifikát EUR-ACE
  4. Príďte na Deň otvorených dverí v Novom Ružinove
  5. Študenti sa rozhodli zmeniť svoju školu
  6. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  7. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci
  8. Samsung Galaxy Note8 umožňuje tvoriť veľké veci
  9. IMMOFINANZ spúšťa medzinárodnú reklamnú kampaň retailovej značky
  10. Trenčania to chcú mať všade blízko. Kde kupujú byty?
  1. Poistenci VšZP už nebudú platiť 17 centov v lekárňach za recepty 8 782
  2. Exotické destinácie s priamym letom z Viedne 8 370
  3. Lokalita pod Kolibou výrazne mení svoju tvár 2 357
  4. Trenčania to chcú mať všade blízko. Kde kupujú byty? 1 932
  5. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished! 1 830
  6. Potraviny typické pre váš región nájdete už aj v Kauflande 1 786
  7. Päť mýtov, ktoré ste počuli. A možno aj uverili 1 704
  8. Všetko, čo by ste mali vedieť o umelom oplodnení 960
  9. Ušetrite až 60 % nákladov na elektrinu využitím slnečnej energie 935
  10. ENGIE Services odovzdala do prevádzky novú kotolňu v Košiciach 687

Téma: Prieskumy volebných preferencií


Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Gajdoša kritizuje jeho tajomník z Mosta

Na čom bude lietať slovenská armáda mali povedať do konca septembra.

DOMOV

Pellegriniho úradníčka má blízko k IT firme spájanej s Počiatkom

Žiláková má mať vzťah so šéfom Anextu.

Neprehliadnite tiež

Domov

Toaletný papier je v nemocniciach stále nedostatkový tovar

Nemocnice nesúhlasia s Druckerom, že ak žiadajú od pacienta, aby si priniesol WC papier, je to ich zlyhanie. Nevieme ho ustrážiť, tvrdia.

Domov

Ministerstvo rieši sťažnosti na firmu s pneumatikami v Dunajskej Strede

Miestni sa dlhodobo sťažujú na prenikavý zápach a čierny prach.

Domov

Ochranu osobných údajov by mal upravovať nový zákon

Zásadnou zmenou prešli práva dotknutých osôb.

Domov

Ministerka Lubyová zrušila spornú výzvu na podporu výskumu

Ministerstvo chce nastaviť nové podmienky.