SLOGANOM JE: „BANSKOBYSTRICKÝ REGIÓN – BRÁNA DO SRDCA“, LOGO PREDSTAVUJE LEŽIACE „SRDCE“ DO KTORÉHO VSTUPUJE „DÚHA“

Banskobystrická župa už má okrem erbu aj logo a slogan

BANSKÁ BYSTRICA 14. novembra (SITA) - Banskobystrický samosprávny kraj (BBSK) bude okrem svojho oficiálneho erbu používať aj logo a slogan, a to pri propagácii cestovného ruchu. Logo má tvar modro-červeného ...

BANSKÁ BYSTRICA 14. novembra (SITA) - Banskobystrický samosprávny kraj (BBSK) bude okrem svojho oficiálneho erbu používať aj logo a slogan, a to pri propagácii cestovného ruchu. Logo má tvar modro-červeného srdca, položeného tak, aby pripomínalo písmeno B, do ktorého vystupuje päť farebných pruhov – žltý, bledozelený, tmavozelený, modrý a červený. Slogan je: „Banskobystrický región – Brána do srdca“. Autorom loga aj sloganu je živnostník Tomáš Pastorok – TORSIAL z Banskej Bystrice, jeho návrh zvíťazil spomedzi 29 návrhov od 19 subjektov z celého Slovenska, prevažne z Banskobystrického kraja.

Ako ďalej informoval Dušan Argaláš z odboru cestovného ruchu a kultúrneho dedičstva Úradu BBSK, logo a slogan nenahrádzajú erb, ale sú predurčené na použitie mimo úradného styku, na marketingové aktivity, na propagáciu a reprezentáciu regiónu doma i v zahraničí. „Budú sa používať na externú komunikáciu na propagačných a prezentačných materiáloch, na darčekových predmetoch, na ostatných tlačovinách, na webe a podobne. V ďalšej etape sa spracuje dizajn manuál BBSK, ktorý určí ďalšie špecifikácie všetkých foriem použitia loga a sloganu BBSK,“ uviedol Argaláš.

Odbor cestovného ruchu a kultúrneho dedičstva Úradu BBSK bol hlavným koordinátorom výberu a tvorby nového loga a sloganu, použil na to zdroje z rozpočtu BBSK. Argaláš pre agentúru SITA uviedol, že výzvu na predkladanie návrhov zverejnili 26. apríla, uzávierka súťaže bola 11. mája. Odmena pre víťaza bola 30-tisíc korún vrátane DPH.

Ako BBSK uvádza v charakteristike svojho loga, farebnosť „srdca“ v logu vychádza z farebnosti erbu BBSK. Vrchná, červená polovica symbolizuje bránu. Päť pruhov „dúhy“ vstupujúcej do „srdca“ predstavuje päť strategických oblastí rozvoja cestovného ruchu – mestský a kultúrny (červený), kúpeľný a zdravotný cestovný ruch (žltý), letná horská a vodná turistika, (tmavozelený) zimný cestovný ruch (modrý) a vidiecka turistika a agroturistika (bledozelený). „Dúha“ v logu je symbolom šťastia a spokojnosti a zároveň môže predstavovať cestu. Logo so sloganom sú jednoducho farebne aj čiernobielo reprodukovateľné so zachovaním vysokej rozoznateľnosti pri zväčšovaní i zmenšovaní. Logo BBSK tiež nadväzuje na celoslovenské „motýlie“ logo a slogan „Slovensko – Malá veľká krajina“, ktorý používa Slovenská agentúra pre cestovný ruch. Obe logá sú graficky i farebne použiteľné spolu.


Najčítanejšie na SME Domov


Inzercia - Tlačové správy


  1. Recenzie.sme.sk udelili 60 certifikátov Ocenený expertmi
  2. 5 krokov k vlastnému bývaniu
  3. Voda, kotol, vymknutie: Čo stoja najčastejšie domáce katastrofy?
  4. Žijú, lebo sa nevzdali. Príbehy ľudí bojujúcich za svoje zdravie
  5. Nový Volkswagen Arteon sa predstaví na bratislavskom autosalóne
  6. Last minute dovolenka sa dá kupiť výhodne už teraz
  7. Legendárna Štefánka opäť ožíva pod sieťou Pulitzer family
  8. Päť tipov, kam na predĺžený víkend v máji
  9. Inteligencia vo všetkom
  10. Volvo V90 Cross Country je pripravené na každé dobrodružstvo
  1. Žijú, lebo sa nevzdali. Príbehy ľudí bojujúcich za svoje zdravie
  2. Voda, kotol, vymknutie: Čo stoja najčastejšie domáce katastrofy?
  3. Ovládajte svoje vozidlo mobilom
  4. BILLA a Jamie Oliver pozývajú deti do zázračnej záhradky!
  5. Nový Volkswagen Arteon sa predstaví na bratislavskom autosalóne
  6. Odšťavovač s veľkým plniacim otvorom? Nenachytajte sa!
  7. Advokáti budú v stredu bezplatne radiť v 8 mestách
  8. Last minute dovolenka sa dá kupiť výhodne už teraz
  9. Apartmány s výnosom až 4% v lyžiarskom stredisku Obergurgl
  10. Finále súťaže CEWE Fotokniha roka 2016
  1. Legendárna Štefánka opäť ožíva pod sieťou Pulitzer family 23 565
  2. Päť tipov, kam na predĺžený víkend v máji 8 415
  3. Last minute dovolenka sa dá kupiť výhodne už teraz 7 945
  4. Nové auto alebo radšej jazdenka? 9 rád pre správne rozhodnutie 7 495
  5. 5 krokov k vlastnému bývaniu 4 860
  6. Volvo V90 Cross Country je pripravené na každé dobrodružstvo 3 843
  7. Nový Volkswagen Arteon sa predstaví na bratislavskom autosalóne 2 103
  8. Moderný bungalov očami mladých architektov 1 923
  9. Rodinná dovolenka v Burgenlande 1 822
  10. Žijú, lebo sa nevzdali. Príbehy ľudí bojujúcich za svoje zdravie 1 590

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Laššáková jazdí zadarmo, Kiska za vlaky platí

Najvýhodnejšie podmienky cestovania majú sudcovia Ústavného súdu v Košiciach, nemusia platiť za vlaky ani autobusy.

KOMENTÁRE

Hnev, strach a frustrácia na zmenu nestačia

Nevyháňal migrantov, nestaval múry, nenadbiehal skroteným rasizmom,

ŽENA

Kamila Boudová: Nechcem žiť vo svete, kde šesťročné deti šijú moje topánky

Odborníčka prestala pred piatimi rokmi nakupovať oblečenie.

Neprehliadnite tiež

Poisťovne otočili. Dopoludnia sa vakcína platila, popoludní nie

Dve z troch poisťovní tvrdia, že očkovanie proti osýpkam preplatia aj deťom, ktorých rodičia to v riadnom termíne odmietli.

Danko chce obmedziť strany, súperov neodradil

Ak prejdú povinné minimálne počty členov, o ktorých hovorí SNS, Igor Matovič hovorí, že sa zariadi tak, aby bol Andrej Danko nešťastný.

Laššáková jazdí zadarmo, Kiska za vlaky platí

Najvýhodnejšie podmienky cestovania majú sudcovia Ústavného súdu v Košiciach, nemusia platiť za vlaky ani autobusy.

Lehota na rozhodnutie súdu o amnestiách sa kráti. Parlament spísal argumenty

Rozhodovať budú aj dvaja sudcovia, ktorí sa cítia zaujatí. Súdu zostáva posledných 43 dní


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop