SME

Banskobystrická župa už má okrem erbu aj logo a slogan

BANSKÁ BYSTRICA 14. novembra (SITA) - Banskobystrický samosprávny kraj (BBSK) bude okrem svojho oficiálneho erbu používať aj logo a slogan, a to pri propagácii cestovného ruchu. Logo má tvar modro-červeného ...

BANSKÁ BYSTRICA 14. novembra (SITA) - Banskobystrický samosprávny kraj (BBSK) bude okrem svojho oficiálneho erbu používať aj logo a slogan, a to pri propagácii cestovného ruchu. Logo má tvar modro-červeného srdca, položeného tak, aby pripomínalo písmeno B, do ktorého vystupuje päť farebných pruhov – žltý, bledozelený, tmavozelený, modrý a červený. Slogan je: „Banskobystrický región – Brána do srdca“. Autorom loga aj sloganu je živnostník Tomáš Pastorok – TORSIAL z Banskej Bystrice, jeho návrh zvíťazil spomedzi 29 návrhov od 19 subjektov z celého Slovenska, prevažne z Banskobystrického kraja.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Ako ďalej informoval Dušan Argaláš z odboru cestovného ruchu a kultúrneho dedičstva Úradu BBSK, logo a slogan nenahrádzajú erb, ale sú predurčené na použitie mimo úradného styku, na marketingové aktivity, na propagáciu a reprezentáciu regiónu doma i v zahraničí. „Budú sa používať na externú komunikáciu na propagačných a prezentačných materiáloch, na darčekových predmetoch, na ostatných tlačovinách, na webe a podobne. V ďalšej etape sa spracuje dizajn manuál BBSK, ktorý určí ďalšie špecifikácie všetkých foriem použitia loga a sloganu BBSK,“ uviedol Argaláš.

Odbor cestovného ruchu a kultúrneho dedičstva Úradu BBSK bol hlavným koordinátorom výberu a tvorby nového loga a sloganu, použil na to zdroje z rozpočtu BBSK. Argaláš pre agentúru SITA uviedol, že výzvu na predkladanie návrhov zverejnili 26. apríla, uzávierka súťaže bola 11. mája. Odmena pre víťaza bola 30-tisíc korún vrátane DPH.

SkryťVypnúť reklamu

Ako BBSK uvádza v charakteristike svojho loga, farebnosť „srdca“ v logu vychádza z farebnosti erbu BBSK. Vrchná, červená polovica symbolizuje bránu. Päť pruhov „dúhy“ vstupujúcej do „srdca“ predstavuje päť strategických oblastí rozvoja cestovného ruchu – mestský a kultúrny (červený), kúpeľný a zdravotný cestovný ruch (žltý), letná horská a vodná turistika, (tmavozelený) zimný cestovný ruch (modrý) a vidiecka turistika a agroturistika (bledozelený). „Dúha“ v logu je symbolom šťastia a spokojnosti a zároveň môže predstavovať cestu. Logo so sloganom sú jednoducho farebne aj čiernobielo reprodukovateľné so zachovaním vysokej rozoznateľnosti pri zväčšovaní i zmenšovaní. Logo BBSK tiež nadväzuje na celoslovenské „motýlie“ logo a slogan „Slovensko – Malá veľká krajina“, ktorý používa Slovenská agentúra pre cestovný ruch. Obe logá sú graficky i farebne použiteľné spolu.

SkryťVypnúť reklamu

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  2. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  4. Dobrovoľníci, prihláste sa na Týždeň dobrovoľníctva
  5. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike?
  6. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu?
  7. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky
  8. Green Corner: zelené bývanie blízko centra s prvou splátkou 10 %
  1. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii
  2. Zlatý sen vo vzduchu
  3. Sapara a Nagy povzbudzovali malých futbalistov a futbalistky
  4. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  5. Pozvánka, ktorá sa neodmieta: oslávte 25 rokov s Kauflandom
  6. Kaufland oslavuje 25 rokov a tvorí pilier slovenskej ekonomiky
  7. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia
  8. Zvieratá presne vedia, aké bude počasie
  1. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje 8 288
  2. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike? 7 220
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček 5 042
  4. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky 4 736
  5. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu? 4 615
  6. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia 2 822
  7. Slováci posielajú na MS mladíkov. Kedy hrajú a kde ich sledovať? 2 176
  8. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 1 631
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu