SLOGANOM JE: „BANSKOBYSTRICKÝ REGIÓN – BRÁNA DO SRDCA“, LOGO PREDSTAVUJE LEŽIACE „SRDCE“ DO KTORÉHO VSTUPUJE „DÚHA“

Banskobystrická župa už má okrem erbu aj logo a slogan

BANSKÁ BYSTRICA 14. novembra (SITA) - Banskobystrický samosprávny kraj (BBSK) bude okrem svojho oficiálneho erbu používať aj logo a slogan, a to pri propagácii cestovného ruchu. Logo má tvar modro-červeného ...

BANSKÁ BYSTRICA 14. novembra (SITA) - Banskobystrický samosprávny kraj (BBSK) bude okrem svojho oficiálneho erbu používať aj logo a slogan, a to pri propagácii cestovného ruchu. Logo má tvar modro-červeného srdca, položeného tak, aby pripomínalo písmeno B, do ktorého vystupuje päť farebných pruhov – žltý, bledozelený, tmavozelený, modrý a červený. Slogan je: „Banskobystrický región – Brána do srdca“. Autorom loga aj sloganu je živnostník Tomáš Pastorok – TORSIAL z Banskej Bystrice, jeho návrh zvíťazil spomedzi 29 návrhov od 19 subjektov z celého Slovenska, prevažne z Banskobystrického kraja.

Ako ďalej informoval Dušan Argaláš z odboru cestovného ruchu a kultúrneho dedičstva Úradu BBSK, logo a slogan nenahrádzajú erb, ale sú predurčené na použitie mimo úradného styku, na marketingové aktivity, na propagáciu a reprezentáciu regiónu doma i v zahraničí. „Budú sa používať na externú komunikáciu na propagačných a prezentačných materiáloch, na darčekových predmetoch, na ostatných tlačovinách, na webe a podobne. V ďalšej etape sa spracuje dizajn manuál BBSK, ktorý určí ďalšie špecifikácie všetkých foriem použitia loga a sloganu BBSK,“ uviedol Argaláš.

Odbor cestovného ruchu a kultúrneho dedičstva Úradu BBSK bol hlavným koordinátorom výberu a tvorby nového loga a sloganu, použil na to zdroje z rozpočtu BBSK. Argaláš pre agentúru SITA uviedol, že výzvu na predkladanie návrhov zverejnili 26. apríla, uzávierka súťaže bola 11. mája. Odmena pre víťaza bola 30-tisíc korún vrátane DPH.

Ako BBSK uvádza v charakteristike svojho loga, farebnosť „srdca“ v logu vychádza z farebnosti erbu BBSK. Vrchná, červená polovica symbolizuje bránu. Päť pruhov „dúhy“ vstupujúcej do „srdca“ predstavuje päť strategických oblastí rozvoja cestovného ruchu – mestský a kultúrny (červený), kúpeľný a zdravotný cestovný ruch (žltý), letná horská a vodná turistika, (tmavozelený) zimný cestovný ruch (modrý) a vidiecka turistika a agroturistika (bledozelený). „Dúha“ v logu je symbolom šťastia a spokojnosti a zároveň môže predstavovať cestu. Logo so sloganom sú jednoducho farebne aj čiernobielo reprodukovateľné so zachovaním vysokej rozoznateľnosti pri zväčšovaní i zmenšovaní. Logo BBSK tiež nadväzuje na celoslovenské „motýlie“ logo a slogan „Slovensko – Malá veľká krajina“, ktorý používa Slovenská agentúra pre cestovný ruch. Obe logá sú graficky i farebne použiteľné spolu.


Najčítanejšie na SME Domov


Inzercia - Tlačové správy


  1. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy
  2. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali
  3. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  4. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  5. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  6. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  7. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku
  8. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate
  9. Kam do tepla v januári?
  10. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely
  1. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  2. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  3. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali
  4. Vlani sme si vyberali z vyše pol milióna inzerovaných áut
  5. V centre našej pozornosti sú zákazníci. Už 50 rokov
  6. Začiatok roka patrí dani z nehnuteľností
  7. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  8. Tipy pre atraktívne poprsie po dojčení. Plastike povedzte nie
  9. Stanovisko spoločnosti Advokátska kancelária JUDr. Radomír Bžán
  10. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy
  1. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných 6 311
  2. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy 5 025
  3. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy 3 843
  4. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli? 3 155
  5. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali 2 737
  6. Kam do tepla v januári? 2 536
  7. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely 2 290
  8. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku 2 214
  9. Demänovku mieša iba jeden človek. Ako si strážia receptúru? 1 544
  10. Iba dnes: Narodeninové predplatné SME.sk za 25 eur 1 541

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Harabin má k prezidentskej petícii bližšie, ako priznáva

Čím viac hlasov, tým ľahšie rozhodovanie o kandidatúre, tvrdí konšpirátor a bývalý minister spravodlivosti. Zneužitia svojich údajov sa nebojí.

Neprehliadnite tiež

Petícia za Harabina má jeho osobné údaje. Môže ich mať každý, hovorí

Čím viac hlasov, tým ľahšie rozhodovanie o kandidatúre, tvrdí konšpirátor a bývalý minister spravodlivosti. Zneužitia svojich údajov sa nebojí.

DOBRÉ RÁNO

Dobré ráno: Budú slovenskí športovci v bezpečí na olympiáde v Kórei

Ako sa vyvíja vzťah Južnej a Severnej Kórey pred olympijskými hrami? Kto sú najväčšie slovenské medailové nádeje?

Legálne bývanie na Luniku IX: Rómovia ho postavia sami

Mesto im má poskytnúť pozemky. Platiť budú sami.

Danko hostil diplomatov, vyzval na komunikáciu a upevňovanie dôvery

Predseda NR SR skonštatoval, že aj vďaka diplomatom sa zlepšili vzťahy medzi parlamentmi.