Predmetom ďalšej sťažnosti bol billboard poisťovne Kooperativa, na ktorom je mníška s nápisom „Zišla som z cesty, ale Kooperativa to zaplatí“. Podľa sťažovateľa je reklama dvojzmyselná, nevhodná narážka na rehoľný stav. Ak RPR však dospela k záveru, že sťažnosť nie je opodstatnená a billboard nie je v rozpore s Etickým kódexom. Celá reklamná billboardová kampaň spoločnosti využíva zveličenie a humor a obsahuje skúsenostnú výpoveď jednotlivých predstaviteľov reklamy – spotrebiteľov.
Podľa sťažovateľa na kampaň "Rozvíjej se poupátko" spoločnosti Avon Cosmetics je neetické, aby sa v rámci programu, ktorý sledujú deti a mladiství objavovala reklama so sexuálnou narážkou. RPR ju však považuje za neopodstatnenú. Koncepcia tohto televízneho spotu vychádza z ústrednej piesne použitej v kultovej českej rozprávke Pyšná princezná. Hlavná protagonistka spieva do rúžu, podobne ako Pyšná princezná v rozprávke spievala kvetu. Kvet sa vďaka spevu rozvíja a rúž v spote tiež. Dievčina sa domnieva, že ide o mikrofón, ale v závere si uvedomí, že má v ruke rúž. Koncepcia spotu spája dve značky – kozmetickú spoločnosť a hudobný televízny formát, neobsahuje sexuálnu narážku, ktorá by neeticky pôsobila na skupinu detí a mládeže.
RPR ako opodstatnenú posúdila len kampaň „Do všetkých sietí za 1 Sk s DPH“ od Telefonicy O2 Slovakia, aj to len čiastočne. Podľa sťažovateľa ide o klamlivé a zavádzajúce tvrdenie v reklame „odteraz nebudete obmedzovaní časom ani priestorom“ a „teraz môžete volať po celý deň len za jednu korunu do všetkých sietí“. Televízny a rozhlasový spot „Do všetkých sietí za 1 Sk s DPH“ spoločnosti Telefonica 02 Slovakia je v rozpore s ustanovením bodu 4.1. a 4.4. časti II. Etického kódexu. V rozhlasovom spote nie je uvedené, že volania za 1 korunu sú časovo obmedzené na rôzne obdobia v mesiacoch v závislosti od toho, aký paušál si zákazník aktivuje a že sú obmedzené na limit maximálne tisíc prevolaných minút mesačne. V TV spote je informácia o ponuke uvedená malými písmenami a v tak krátkom čase, že pre bežného spotrebiteľa je problematické ju vnímať, čo aj pri zohľadnení použitého média nie je v súlade s Etickým kódexom. Printová inzercia a reklamné letáky kampane nie sú v rozpore s kódexom.
Ako neopodstatnené posúdila Rada pre reklamu sťažnosti na rádiový spot Skylink spoločnosti TBDS, rozhlasový spot GS Condro Forte spoločnosti Green-Swan Pharmaceuticals SR a vianočnú reklamnú kampaň Zabudnite na hodiny s akciovou ponukou Až 24-tisíc minút zadarmo spoločnosti T-Mobile Slovensko. Tieto všetky sú podľa RPR v súlade s Etickým kódexom.