SME

Verejnosť rozhodla o novom logu bratislavskej dopravy

BRATISLAVA 5. decembra (SITA) - Víťazom ankety o nové logo Bratislavskej integrovanej dopravy, s.r.o. (BID) sa stal logotyp číslo 1, ktorý zobrazuje tri hlavné prepravné prúdy z hlavného mesta v Bratislavskom ...

BRATISLAVA 5. decembra (SITA) - Víťazom ankety o nové logo Bratislavskej integrovanej dopravy, s.r.o. (BID) sa stal logotyp číslo 1, ktorý zobrazuje tri hlavné prepravné prúdy z hlavného mesta v Bratislavskom samosprávnom kraji smerom na Záhorie, Pezinok a Senec. Agentúru SITA o tom dnes informoval konateľ spoločnosti BID Peter Klučka. "Spojenie trojice prúdov v diaľke symbolizuje integráciu jednotlivých dopravných systémov a dopravcov," konštatoval. Trojica oblúkov vo farbách symbolizuje samosprávny kraj v kombinácii žltej a modrej a hlavné mesto Bratislava v červenej farbe. Tieto oblúky zároveň reprezentujú koľajovú dopravu ako električky a vlaky, trolejbusovú dopravu a autobusovú dopravu a zároveň aj súčasných troch majoritných dopravcov na území kraja, teda Dopravný podnik Bratislava, a.s., Slovak Lines a Železničnú spoločnosť Slovensko.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Vybrané logo bude podľa Klučku podkladom pre spracovanie design manuálu koordinátora BID. "Nový vizuál bude použitý aj v informačnej kampani pred spustením integrovanej dopravy s cieľom vysvetliť verejnosti zámery projektu s dôrazom na využitie systému v praxi," spresnil. Nové logo navrhuje spoločnosť v súvislosti s tým, že v roku 2008 začne so zavádzaním integrovaného dopravného systému v bratislavskom regióne.

Verejnosť mohla o novom logu BID rozhodnúť prostredníctvom internetovej ankety, pričom vybrať si mohla medzi štyrmi návrhmi logotypu, ktoré boli zverejnené na internetovej stránke www.imhd.sk/logo. Ako Klučka ďalej uviedol, do ankety sa od 26. novembra do 3. decembra zapojilo 2 101 hlasujúcich. Logotyp číslo 1 získal 1 275 hlasov, čo predstavuje 61 percent z celkového počtu zapojených. Na druhom mieste skončil logotyp číslo 3 s 573 hlasmi, čo je 27 percent, na treťom mieste logotyp číslo 4 so 130 hlasmi a na štvrtom mieste logotyp číslo 2 so 123 hlasmi.

SkryťVypnúť reklamu

Spoločnosť BID vznikla v roku 2005 a jej vlastníkmi sú BSK (65 %) a hlavné mesto Bratislava (35 %). Hlavným cieľom spoločnosti je zavedenie integrovanej dopravy, ktorá pre cestujúceho bude znamenať najmä jednoduchšie cestovanie, jednotný cestovný lístok v regióne, zlepšenie nadväznosti a pravidelnosti spojov a jednotné označovanie liniek.


SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Jedinečná príležitosť získať kariérny náskok od Jerònimo Martins
  2. Osem destinácií, kam na last minute dovolenku v septembri
  3. Kaufland má 25 rokov a otvára 25. K Park: To bude oslava!
  4. Fit-out od M2C: Premena priestorov na kľúč
  5. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život?
  6. Nová Kia Sportage zvládne každé dobrodružstvo aj životný štýl
  7. Metropola aj more. New York sa dá jednoducho spojiť s Karibikom
  8. Iónske či Dodekanské ostrovy? Nie je jedno, kam do Grécka idete
  1. Jedinečná príležitosť získať kariérny náskok od Jerònimo Martins
  2. Hudba, smiech a festival plný vody: Liptov čaká rozlúčka s letom
  3. Kaufland má 25 rokov a otvára 25. K Park: To bude oslava!
  4. Osem destinácií, kam na last minute dovolenku v septembri
  5. Nový článokSpolupráca v oblasti lesnej pedagogiky v Bojniciach
  6. Úver až do 40 000 € a každý rok nižšia úroková sadzba
  7. Dajte zabrať mozgu. V predaji je nové vydanie Tréningu pamäti
  8. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život?
  1. Nová Kia Sportage zvládne každé dobrodružstvo aj životný štýl 11 417
  2. Osem destinácií, kam na last minute dovolenku v septembri 4 588
  3. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život? 4 357
  4. Metropola aj more. New York sa dá jednoducho spojiť s Karibikom 3 917
  5. Iónske či Dodekanské ostrovy? Nie je jedno, kam do Grécka idete 3 080
  6. Kaufland má 25 rokov a otvára 25. K Park: To bude oslava! 2 699
  7. Úver až do 40 000 € a každý rok nižšia úroková sadzba 2 564
  8. Dajte zabrať mozgu. V predaji je nové vydanie Tréningu pamäti 2 554
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu