Verejnosť rozhodla o novom logu bratislavskej dopravy

BRATISLAVA 5. decembra (SITA) - Víťazom ankety o nové logo Bratislavskej integrovanej dopravy, s.r.o. (BID) sa stal logotyp číslo 1, ktorý zobrazuje tri hlavné prepravné prúdy z hlavného mesta v Bratislavskom ...

BRATISLAVA 5. decembra (SITA) - Víťazom ankety o nové logo Bratislavskej integrovanej dopravy, s.r.o. (BID) sa stal logotyp číslo 1, ktorý zobrazuje tri hlavné prepravné prúdy z hlavného mesta v Bratislavskom samosprávnom kraji smerom na Záhorie, Pezinok a Senec. Agentúru SITA o tom dnes informoval konateľ spoločnosti BID Peter Klučka. "Spojenie trojice prúdov v diaľke symbolizuje integráciu jednotlivých dopravných systémov a dopravcov," konštatoval. Trojica oblúkov vo farbách symbolizuje samosprávny kraj v kombinácii žltej a modrej a hlavné mesto Bratislava v červenej farbe. Tieto oblúky zároveň reprezentujú koľajovú dopravu ako električky a vlaky, trolejbusovú dopravu a autobusovú dopravu a zároveň aj súčasných troch majoritných dopravcov na území kraja, teda Dopravný podnik Bratislava, a.s., Slovak Lines a Železničnú spoločnosť Slovensko.

Vybrané logo bude podľa Klučku podkladom pre spracovanie design manuálu koordinátora BID. "Nový vizuál bude použitý aj v informačnej kampani pred spustením integrovanej dopravy s cieľom vysvetliť verejnosti zámery projektu s dôrazom na využitie systému v praxi," spresnil. Nové logo navrhuje spoločnosť v súvislosti s tým, že v roku 2008 začne so zavádzaním integrovaného dopravného systému v bratislavskom regióne.

Verejnosť mohla o novom logu BID rozhodnúť prostredníctvom internetovej ankety, pričom vybrať si mohla medzi štyrmi návrhmi logotypu, ktoré boli zverejnené na internetovej stránke www.imhd.sk/logo. Ako Klučka ďalej uviedol, do ankety sa od 26. novembra do 3. decembra zapojilo 2 101 hlasujúcich. Logotyp číslo 1 získal 1 275 hlasov, čo predstavuje 61 percent z celkového počtu zapojených. Na druhom mieste skončil logotyp číslo 3 s 573 hlasmi, čo je 27 percent, na treťom mieste logotyp číslo 4 so 130 hlasmi a na štvrtom mieste logotyp číslo 2 so 123 hlasmi.

Spoločnosť BID vznikla v roku 2005 a jej vlastníkmi sú BSK (65 %) a hlavné mesto Bratislava (35 %). Hlavným cieľom spoločnosti je zavedenie integrovanej dopravy, ktorá pre cestujúceho bude znamenať najmä jednoduchšie cestovanie, jednotný cestovný lístok v regióne, zlepšenie nadväznosti a pravidelnosti spojov a jednotné označovanie liniek.


Najčítanejšie na SME Domov


Inzercia - Tlačové správy


  1. 14 tipov na exotickú dovolenku, ktorú si môžete dovoliť (aj vy)
  2. Štatutári, máte už prístup k elektronickej schránke?
  3. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished!
  4. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií
  5. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  6. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  7. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa
  8. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi
  9. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis
  10. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní
  1. Výrobky, ktoré chutia a voňajú ako z domácej zabíjačky
  2. 14 tipov na exotickú dovolenku, ktorú si môžete dovoliť (aj vy)
  3. Profesionálne sa predaj nehnuteľností dá robiť jedine exkluzívne
  4. HÝBSA Slovensko odštartovalo turné po Slovensku. Buďte pri tom!
  5. Každý štvrtý 70-tnik na Slovensku má cukrovku, pribúdajú mladší
  6. 5 hviezdičkové apartmány priamo na pobreží - Dubrovník
  7. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií
  8. Štatutári, máte už prístup k elektronickej schránke?
  9. Nová veľvyslankyňa Turecka na návšteve EU v Bratislave
  10. Prijatie delegácie rektorov ekonomických univerzít z Indonézie
  1. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa 15 151
  2. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody 10 307
  3. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi 8 765
  4. Čím všetkým som si prešla, aby som sa naučila po anglicky 6 305
  5. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií 6 071
  6. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis 6 030
  7. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom 5 643
  8. Domácnosť, ktorá šetrí sama? Aj u nás je to už realitou 4 560
  9. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished! 4 257
  10. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní 4 016

Hlavné správy zo Sme.sk

ŽENA

Chcete vyzerať atraktívnejšie? Mali by ste sa vyspať

Vedci oficiálne potvrdili, že dostatok spánku súvisí s tým, ako pôsobí náš výzor na ostatných.

DOMOV

Policajný odborár: Útočiť na ženu od chrbta nie je normálny zákrok

Ak by mali policajti kvalitnú výbavu, počet incidentov by klesol, tvrdí policajný odborár MARIÁN MAGDOŠKO.

DOMOV

Kaliňák nepovažuje sotenie ženy za podstatné, nová ombudsmanka to skúma

Policajný prezident Tibor Gašpar chce zlepšiť psychickú prípravu policajtov.

KOMENTÁRE

Dni Islamského štátu sú takmer spočítané, ale teror v Európe nezmizne

Radikálni bojovníci sa vracajú do Európy.

Neprehliadnite tiež

Kaliňák nepovažuje sotenie ženy za podstatné, nová ombudsmanka to skúma

Policajný prezident Tibor Gašpar chce zlepšiť psychickú prípravu policajtov. Kamery sú ale v nedohľadne.

Policajný odborár: Útočiť na ženu od chrbta nie je normálny zákrok

Ak by mali policajti kvalitnú výbavu, počet incidentov by klesol, tvrdí policajný odborár MARIÁN MAGDOŠKO.

Politologička Világi: Sympatizanti ĽSNS návrh na jej zrušenie môžu vnímať ako sprisahanie

Samotné rozpustenie ĽSNS bude mať skôr dlhodobý dosah, než aby sa prejavilo v župných voľbách, hovorí pre SME politologička Aneta Világi.

Majiteľ TV Joj musí platiť tisícovú pokutu. Za český dabing

Rada pre vysielanie a retransmisiu tiež odňala rozhlasové frekvencie.