SME

Hreha predpokladal, že rada STV vie o skutočnom vývoji v televízii

Bratislava 11. decembra (TASR) - Radim Hreha, ktorého dnes odvolali z funkcie generálneho riaditeľa Slovenskej televízie (STV) konštatoval, že urobil ...

Bratislava 11. decembra (TASR) - Radim Hreha, ktorého dnes odvolali z funkcie generálneho riaditeľa Slovenskej televízie (STV) konštatoval, že urobil chybu, keď predpokladal, že členovia Rady STV budú informovaní aj o skutočnom vývoji v televízii a o stave, v akom ju súčasné vedenie prevzalo. V relácii televízie TA3 Téma dňa zároveň povedal, že predseda Rady STV Bohumír Bobocký dokázal presvedčiť členov rady o tom, že časové nesplnenie niektorých úloh bude pre televíziu katastrofou.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Uvedomujem si, že som tomu nevenoval dostatočnú pozornosť, považoval som to za zbytočnú byrokraciu," povedal na margo nedodržania časových limitov materiálov, ktoré mal rade predložiť. Vysvetlil, že sa nesústredil na presné časové splnenie niektorých materiálov, pretože ich v danej dobe nepovažoval za relevantné vzhľadom na celkový vývoj, stav a dianie v STV. Dodal, že niektoré úlohy boli nastavané umelo a nemali priamy dopad na televíziu.

SkryťVypnúť reklamu

Nepredloženie rozpočtu na budúci rok obhajoval Hreha s tým, že sa na ňom stále pracuje a aj pridelenie dotácie od Ministerstva kultúry SR vo výške 100 miliónov ho rapídne ovplyvní. Zhrnul, že radu požiadal o týždenný odklad, ktorý nemôže ovplyvniť chod televízie. Konštatoval tiež, že STV je podfinancovaná a na to, aby mohla fungovať tak, ako sa žiada, by ročne potrebovala 3,5 miliardy korún.

Hreha tiež povedal, že je otázne, do akej miery jeho odvolanie pomôže STV vzhľadom na posledný vývoj, ako aj to, že sa podarilo stabilizovať všetky základné procesy.

"STV je dnes niekde podstatne ďalej ako v dobe, keď som ju preberal," povedal Hreha. Zároveň podotkol, že súčasťou riadenia STV je aj pravidelné vytváranie akéhosi tlaku na vedenie, čo on sám považoval za kolorit tejto činnosti.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  3. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  4. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  5. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  6. Plátené tašky a opakované použitie
  7. Kupujete si dovolenku? Nezabudnite na poistenie storna!
  8. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Čo vám hrozí, keď si neliečite alergiu
  3. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  4. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  5. Oslava ako v Hollywoode: Kaufland má narodeniny, pozýva aj vás
  6. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  7. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  8. Sigord – les, kde sa stretáva zodpovedné hospodárenie s turizmom
  1. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku 16 448
  2. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 5 294
  3. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 4 557
  4. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť 4 554
  5. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 3 850
  6. Plátené tašky a opakované použitie 3 567
  7. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 3 353
  8. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 2 192
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Sportnet

Viktória Chladoňová (vpravo) v drese tímu Visma-Lease a Bike.

Viktória Chladoňová atakuje elitnú desiatku.


Momentka z prípravného zápasu Španielsko - Ukrajina hráčov do 21 rokov.

Mladí Španieli nevyhrali už tretí zápas v sérii.


Alexander Sorloth oslavuje gól v zápase Nórsko - Taliansko.

Česko v kvalifikácii neprehralo ani jeden zápas.


a 1 ďalší
SkryťZatvoriť reklamu