SME

SRo pripravuje zmeny vo vysielaní Rádia Slovensko a Rádia Regina

Bratislava 12. decembra (TASR) Slovenský rozhlas (SRo) oddelí od 7. januára dva svoje okruhy Rádio Slovensko a Rádio Regina. Snažíme sa podporiť programové ...

Bratislava 12. decembra (TASR) Slovenský rozhlas (SRo) oddelí od 7. januára dva svoje okruhy Rádio Slovensko a Rádio Regina. Snažíme sa podporiť programové smerovania Rádia Slovensko ako informačného okruhu a Rádia Regina ako skôr rodinného okruhu, vysvetlil dnes po zasadnutí Rozhlasovej rady riaditeľ sekcie programu SRo Ľuboš Machaj.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Niektoré programy z Rádia Slovensko sa z tohto dôvodu presunú na Rádio Regina a opačne. Ide napríklad o reláciu Kontakty, ktorá bude vysielaná na Rádiu Slovensko, pretože podľa Machaja ide o vyslovene kontaktnú publicistiku, ktorá hovorí o celospoločenských témach. Naopak program Vitajte u nás a rodinný seriál Králikovci sa presúvajú do vysielania Rádia Regina.

SkryťVypnúť reklamu

Týmto spôsobom podporíme informačnospravodajský charakter rádia Slovensko a príbehovorodinný charakter Rádia Regina, skonštatoval Machaj. Zmenou prejde aj večerná rozprávka, ktorá sa doteraz vysielala paralelne na oboch spomínaných rádiách. Táto sa presúva do vysielania Rádia Regina. "Keďže sme nevedeli garantovať stabilnú os vysielania večerníčka, ktorý sa posúval, keď sa hrala play off, boli sme na jednom mlynskom kameni, lebo na jednej strane chceli poslucháči počúvať výsledky, na druhej strane sme dávali rozprávku a prichádzalo tam k sporom, dodal Machaj s tým, že večerníček bude mať svoj stabilný čas o 19.00 h na Rádiu Regina. Čo sa týka ostatných zložiek SRo, v nich v programovom koncepte podľa riaditeľa Machaja zmeny nenastanú.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  2. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  4. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike?
  5. Dobrovoľníci, prihláste sa na Týždeň dobrovoľníctva
  6. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu?
  7. Green Corner: zelené bývanie blízko centra s prvou splátkou 10 %
  8. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky
  1. Jednoduché farebné premeny do bytu aj záhrady
  2. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii
  3. Zlatý sen vo vzduchu
  4. Sapara a Nagy povzbudzovali malých futbalistov a futbalistky
  5. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  6. Pozvánka, ktorá sa neodmieta: oslávte 25 rokov s Kauflandom
  7. Kaufland oslavuje 25 rokov a tvorí pilier slovenskej ekonomiky
  8. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia
  1. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike? 7 945
  2. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky 5 498
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček 5 455
  4. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu? 5 385
  5. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii 3 514
  6. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia 2 896
  7. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry 2 621
  8. Slováci posielajú na MS mladíkov. Kedy hrajú a kde ich sledovať? 2 217
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Sportnet

Momentka zo zápasu Slovinsko - Kanada na MS v hokeji 2025.

Analýza druhého súpera Slovákov na MS.


Marián Michalovský
Fotka zo zápasu Edmonton Oilers - Vegas Golden Knights.

V zostave Washingtonu naďalej absentuje slovenský obranca Martin Fehérváry.


TASR
Luke Humphries.

Bratislava hostila exhibíciu svetových šípkarov a slovenských celebrít.


Andrej Golian počas úvodného zápasu na MS v hokeji 2025 proti Švédsku.

Mladý obranca sa stal témou na sociálnych sieťach.


Martin Turčin
SkryťZatvoriť reklamu