TRENČÍN 10. januára (SITA) – Klientske centrum zriaďované pre uľahčenie života občanov má už aj vyše desaťtisícová Nová Dubnica. Mesto ho vybudovalo v rámci rekonštrukcie celého mestského úradu, ktorá si vyžiadala takmer 9,3 milióna korún. „Klientske centrum bolo vybavené najmodernejšou výpočtovou technikou a novým nábytkom. Pracuje v ňom osem zamestnancov, ktorí absolvovali odborné školenie zamerané na zlepšenie komunikácie s občanmi a zvládanie záťažových situácií. Zabezpečuje najmä okruhy činností ako podateľňa, matrika, overovanie podpisov a listín, evidencia obyvateľstva, pokladňa, správa daní a poplatkov a podnikatelia a byty,“ uviedla vedúca oddelenia kultúry a športu Martina Kacinová. Podľa jej slov v centre poskytujú aj základné informácie a prijímajú všetky žiadosti súvisiace s činnosťou ostatných oddelení úradu - napríklad žiadosti o výruby stromov, povolenia na rozkopávky, stavebné a kolaudačné konania, opravu mestského rozhlasu a osvetlenia, výmenu nádob na tuhý komunálny odpad.
Pracovníci klientskeho centra majú jednotnú rovnošatu. Otvorené je v pondelok, utorok, štvrtok od 7:30 do 15:30, v stredu od 7:30 do 17:00 a v piatok od 7:30 do 14:00. „Zamestnankyne klientskeho centra súčasne začali používať nové zjednotené štandardné formuláre. Do budúcnosti sa uvažuje s rozšírením stránkových hodín,“ dodala.