Novinárska cena má ochrannú známku

Bratislava 15. januára (TASR) - Novinárska cena dostala ochrannú známku po tom, čo Nadácia otvorenej spoločnosti (NOS) - Open Society Foundation (OSF) ...

Bratislava 15. januára (TASR) - Novinárska cena dostala ochrannú známku po tom, čo Nadácia otvorenej spoločnosti (NOS) - Open Society Foundation (OSF) požiadala o zápis do registra ochranných známok Úrad priemyselného vlastníctva SR.

Novinársku cenu zaregistroval úrad 17. septembra 2007. Doba platnosti známky je desať rokov odo dňa podania prihlášky, teda do 8. decembra 2016. Na základe zápisu do registra je majiteľ ochrannej známky oprávnený pripojiť k predmetnému označeniu jej značku R a účinne sa domáhať svojich práv.

Súťaž Novinárska cena 2007 je vyústením dlhoročného pôsobenia Nadácie otvorenej spoločnosti (NOS) v oblasti médií. NOS-OSF sa od roku 1993 sústredila na individuálne vzdelávanie novinárov a svojimi aktivitami výrazne podporila rozvoj regionálnych médií.

Za mimoriadny úspech považuje NOS-OSF spoluprácu s menšinovými novinármi s dôrazom na nadaných rómskych žurnalistov. Nadácia sa okrem iného zapájala do informačno-mediálnych kampaní s cieľom objektívne informovať verejnosť o vážnych spoločenských témach.

Novinárska cena 2007 spĺňa všetky atribúty ocenení udeľovaných žurnalistom v demokratických krajinách za ich výnimočnú prácu.

TASR dnes informoval Ondrej Starinský, koordinátor súťaže NOS.

Najčítanejšie na SME Domov


Inzercia - Tlačové správy


  1. Najvýhodnejšie ročné online predplatné SME.sk len za 29€
  2. Nový supermarket Fresh otvorili na Aničke
  3. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018?
  4. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej!
  5. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  6. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  7. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  8. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  9. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku
  10. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate
  1. Najvýhodnejšie ročné online predplatné SME.sk len za 29€
  2. Nový supermarket Fresh otvorili na Aničke
  3. Attracting talent – Why Millennials are choosing to join Johnson
  4. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018?
  5. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej!
  6. Alarica – new business project in the market of shoes
  7. Ako jazdiť na snehu alebo ľade?
  8. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  9. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  10. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali
  1. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie? 9 498
  2. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli? 7 069
  3. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných 3 050
  4. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy 2 042
  5. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej! 1 714
  6. Nový supermarket Fresh otvorili na Aničke 1 681
  7. Kam do tepla v januári? 1 617
  8. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku 1 380
  9. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018? 1 300
  10. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely 846

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Trebišov, mesto syfilisu. Už osem rokov sa mu nedarí nad chorobou zvíťaziť

Syfilis šíria nezriedka detské prostitútky, ktoré majú len osem rokov. Za sexuálne služby si pýtajú iba päť eur.

DOMOV

Dobré ráno: Kto vôbec myslí na naše deti?

Ako sa u nás narába so školstvom.

BRATISLAVA

V Bratislave ubudne tretina osemročných gymnázií

V septembri zrejme neotvoria prvé ročníky viaceré osemročné gymnáziá.

Neprehliadnite tiež

Vodiči by sa mali pripraviť na sneh, poľadovicu a kolóny

V okrese Dunajská Streda prebieha policajná akcia.

DOBRÉ RÁNO

Dobré ráno: Deti sa stali rukojemníkom, rušia najlepšie triedy

Spor o najlepšie školy ukazuje, ako sa u nás narába so školstvom.

Blízko Košíc môže vzniknúť rybia farma

V bývalom teľatníku chcú chovať africké sumčeky.

Starosta Hlinka: Zmluva s firmou EEI by sa mala zrušiť

Varianty: Ukončiť hneď alebo nechať dobehnúť do roku 2022.

Najdrahšiu kampaň mal Kusý, čísla za plagáty však nesedia

Most-Híd minul podľa oficiálnej správy na kampaň v župných voľbách najviac, no do nákladov zarátal aj sumy na vlastnú propagáciu.