Cena jednorazového, individuálne zakúpeného cestovného lístka je tak 14 Sk.
Ale cena lístka zaplateného formou čipovej karty stúpla iba o korunu. Je teda vo výške pôvodnej ceny kupovaného lístka - 12 Sk. Podľa informácie riaditeľa SAD Michala Danka si zvýšenie cien vyžiadali vyššie náklady na prevádzku MHD a investície do obnovy vozového parku. Okrem toho, spoločnosť sa nižšími cenami formou čipovej karty snaží primäť cestujúcich, aby túto možnosť využívali v čo najväčšej možnej miere. Je to totiž aj príprava na zavedenie eura, kedy bude pre obe strany výhodnejšie používať bezhotovostný styk.
SAD v roku 2006 zakúpila 19 nových autobusov pre MHD, vlani to bolo 15 vozidiel pre prímestskú dopravu. V tomto roku plánujú zakúpiť na lízing ďalších 30 vozidiel. Cieľom je do konca roku 2009 dosiahnuť, aby najstaršie autobusy, ktoré používajú, nemali viac než 16 rokov. V súčasnosti využívajú 160 autobusov, niektoré sú však aj viac ako 20-ročné.
V tomto roku prievidzská SAD, ktorá zabezpečuje prepravu cestujúcich aj v okresoch Partizánske a Bánovce nad Bebravou, nezvyšovala ceny v prímestskej doprave. Urobila tak totiž pred dvoma rokmi. Napriek tomu spoločnosť pri obrate približne pol miliardy Sk očakáva kladný hospodársky výsledok. Je to aj preto, že má korektné vzťahy a podpísanú dlhodobú zmluvu s Trenčianskym samosprávnym krajom, ktorý vykrýva straty z výkonov vo verejnom záujme. Vlani aj v tomto roku to je 100 miliónov Sk. Okrem toho podobnú zmluvu má aj s mestom Prievidza, ktoré zo svojho rozpočtu poskytuje SAD 20 miliónov Sk ročne, konštatoval Danko.