Najčastejšie sa zaujímali o pomoc a poradenstvo v krízových životných situáciách i celkove o problémoch v sociálnej oblasti. Takými sú rozpadávajúce sa manželské vzťahy a rodina, odmietanie pomoci pri výžive a výchove detí po rozvode alebo v rozvodovom konaní, nedostatok finančných prostriedkov po rozvode a strate zamestnania, bytové problémy osamelých matiek či problematika týraných a osamelých žien.
Mladé rodiny s deťmi a osamelé matky sa zaujímali aj o možnosti bývania či ubytovania v hlavnom meste. Ďalším z okruhov problémov bola problematika nezamestnanosti a s ňou súvisiaca diskriminácia žien vo vyššom veku a mladých žien s malými deťmi. Klientelu kancelárie tvorili v prevažnej miere ženy, ale s osobnými problémami prišlo aj niekoľko mužov. Okrem Bratislavčanov a z blízkeho okolia sa boli informovať aj mimobratislavskí návštevníci.
Kancelária pre rodinu a ženu pôsobí pri magistráte od roku 2003. Hlavnou náplňou jej činnosti bolo aj v uplynulom roku poskytovanie informačno-poradenských služieb, najmä v oblasti zákonov, ktoré súvisia s rodinnou problematikou. Keďže Kancelária je súčasťou Servisu pre občana, okruh informačno - poradenských služieb je širší.