TRENČÍN 5. februára (SITA) - Viac ako 72-tisíc občanov vlani vybavilo Klientske centrum v Trenčíne, ktoré je zriadené na prízemí mestského úradu. "Najviac Trenčanov, viac ako 22 000, využilo možnosť priamych platieb v pokladni. Zmeny k miestnym daniam prišlo ohlásiť viac než 2 500 obyvateľov a k miestnym poplatkom za komunálny odpad vyše 4 500 klientov. Podateľňa mestského úradu sídliaca v Klientskom centre, prebrala písomnosti od viac ako 12 000 návštev. Osvedčiť listiny a podpisy prišlo viac ako 16 000 žiadateľov, ďalšie pracovisko zaoberajúce sa evidenciou obyvateľstva navštívilo v danom období viac ako 10 000 klientov," informoval Peter Uher z kancelárie primátora. V Centre rozvoja mesta na Farskej ulici, kde občania vybavia všetko potrebné v rámci agendy životného prostredia a stavebného poriadku, odbavili 4 000 klientov.