BANSKÁ BYSTRICA 5. februára (SITA) - Všetky záležitosti, pre ktoré prídu Banskobystričania na mestský úrad, už môžu vybaviť na jednom mieste – v klientskom centre na prízemí magistrátu. K dispozícii tam sú každý pracovný deň od 7:30 do 17:00, v piatok do 16:00 šiesti stáli zamestnanci a traja delegovaní pracovníci z odborných útvarov magistrátu, ktorí prešli školením zameraným na profesijné a komunikačné zručnosti. Pre klientov magistrátu je v centre pripravené aj miesto na sedenie s občerstvením z automatu. S pracovníkmi centra sa môžu spojiť aj telefonicky na linkách, ktorých čísla sú zverejnené na internetovej stránke mesta, prípadne elektronickou poštou.
Primátor Ivan Saktor pripomenul, že otvorením klientskeho centra sa mu podarilo splniť jeden z jeho predvolebných sľubov. Vedenie mesta si pri zriadení klientskeho centra stanovilo sedem úloh: zabezpečiť profesionálnu informačnú službu, zabezpečiť servis pre klientov každý pracovný deň, poskytnúť klientom primerané pohodlie, zabezpečiť centrálny výber daní a poplatkov, obmedziť pohyb klientov po budove magistrátu, zabezpečiť primeranú spätnú väzbu a zjednodušiť vybavovanie agendy pre pracovníkov magistrátu.