PRIESKUM MARKET & MEDIA & LIFESTYLE (MML) - TGI, KTORÝ USKUTOČNILA SPOLOČNOSŤ MEDIAN SK

Najčítanejší denník je Nový Čas, týždenník Plus 7 dní

Najčítanejším celoštátnym denníkom je naďalej Nový Čas s čítanosťou 25 percent, čo predstavuje viac ako jeden milión čitateľov.

Vyplýva to z prieskumu Market & Media & Lifestyle (MML) - TGI, ktorý uskutočnila spoločnosť Median SK v licenčnej spolupráci s anglickou spoločnosťou BMRB International od 17. septembra 2007 do 30. marca 2008 na vzorke 4 084 respondentov vo veku 14 až 79 rokov.

Druhý v poradí je denník Pravda s ôsmimi percentami a tretí denník Sme, ktorý má rovnako osempercentnú čítanosť. Nasleduje denník Plus 1 deň so siedmimi percentami, Korzár s čítanosťou štyri percentá, Šport s čítanosťou tri percentá a ÚJ Szó s dvoma percentami. Celková čítanosť celoštátnych denníkov predstavuje 43 percent populácie. Z odpovedí respondentov tiež vyplýva, že celoštátny denník čítalo za posledných 14 dní aspoň raz 83 percent populácie.

Z mesačníkov je najčítanejšia Eva

Medzi týždenníkmi si prvú pozíciu udržal týždenník Plus 7 dní s 15 percentami, druhý v čítanosti je s 12 percentami Život a prvú trojicu uzatvára Nový Čas pre ženy s deviatimi percentami. Týždenník Markíza je na štvrtom mieste s ôsmimi percentami, Báječná žena dosiahla sedem percent a Eurotelevízia šesť percent. Týždenníky si prelistuje alebo číta 56 percent populácie.

Najčítanejším dvojtýždenníkom je so štyrmi percentami TV max, titul Tele plus je druhý rovnako so štyrmi percentami, nasledujú Teleprogram s tromi percentami a s jedným percentom Relax, Žena a život, Autoburza a Bravo.

Medzi mesačníkmi vedie časopis Eva s 10 percentami. Ďalšiu priečku obsadil mesačník Zdravie rovnako s 10 percentami a za ním je Emma s deviatimi percentami. Záhradkár dosiahol čítanosť sedem percent a prvú päticu uzatvára s piatimi percentami mesačník Rebecca.

Najpočúvanejšie je Rádio Expres

Rádio Expres, ktoré počúva 23 % opýtaných, vedie o šesť percent pred Rádiom Slovensko (17 % počúvanosť). Tretie je Fun rádio s 12 percentami poslucháčov, deväťpercentnú počúvanosť majú Jemné melódie a päticu uzatvára druhý okruh SRo - Rádio Regina s ôsmimi percentami. Nasleduje Rádio Okey so siedmimi percentami a Rádio Viva so štyrmi percentami. Rádiá na Slovensku počúva 73 percent respondentov.

Najväčší podiel na trhu - 26 % dosiahlo podľa prieskumu Rádio Expres. Rádio Slovensko má 18-percentný podiel a Fun rádio, ktoré sa umiestnilo na tretej priečke, má 12-percentný podiel na trhu. Na štvrtom mieste sa umiestnili Jemné melódie (9 %) a na piatom Rádio Regina (8 %).

Najsledovanejšia je Markíza

Z prieskumu tiež vyplýva, že najviac sledovaná je Televízia Markíza, ktorú pozerá 68 % respondentov. Druhá najsledovanejšia je TV Joj s 31 percentami, verejnoprávna Jednotka má sledovanosť 30 %. Nasleduje TA3 (5 %), Dvojka STV (4 %), Prima TV (4 %), Nova (4 %), RTL KLUB (3 %), ČT1 (3 %), TV2 (2 %).

Najvyšší podiel na trhu - 52 % má spomedzi slovenských televíznych staníc TV Markíza. TV Joj dosiahla 16 % a za ňou sa umiestnila s rovnako 16 % Jednotka Slovenskej televízie. Dvojka získala jednopercentný podiel a jednopercentný podiel na trhu má rovnako aj TA 3. Podiel ostatných televíznych staníc predstavuje spolu 14 %.

Agentúru SITA o prieskume Market & Media & Lifestyle (MML) - TGI informovala Linda Kleinertová z MEDIAN SK.

Najčítanejšie na SME Domov


Inzercia - Tlačové správy


  1. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách
  2. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  3. Aký vplyv by mal konflikt v Kórei na vaše investície?
  4. Atraktívnejšie učenie vďaka digitálnym technológiám
  5. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy!
  6. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  7. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  8. Rastie nám pokrivená generácia?
  9. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  10. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  1. ZVOLEN: Zvolenčania myslia na zabezpečenie svojich domovov
  2. Detské zúbky sú veda
  3. Atraktívnejšie učenie vďaka digitálnym technológiám
  4. Aký vplyv by mal konflikt v Kórei na vaše investície?
  5. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách
  6. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy!
  7. Štartujú jesenné módne dni v Poluse
  8. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  9. Rastie nám pokrivená generácia?
  10. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  1. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 11 772
  2. Rastie nám pokrivená generácia? 6 148
  3. Intímna hygiena – celoročná záležitosť 2 946
  4. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 2 462
  5. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 1 690
  6. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 289
  7. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji 1 116
  8. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba 951
  9. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci 892
  10. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy! 597

Téma: Prieskumy volebných preferencií


Hlavné správy zo Sme.sk

SVET

Po páde z mosta do Vltavy zomrel český herec Jan Tříska

Okolnosti pádu vyšetruje polícia.

SVET

Jeden víťaz a samí porazení. Čo ukázali nemecké voľby

Takmer štvrtina nemeckých voličov hlasovala za extrém.

SVET

Po páde z mosta do Vltavy zomrel český herec Jan Tříska

Okolnosti pádu vyšetruje polícia.

Neprehliadnite tiež

Domov

Beblavý a OĽaNO chcú majetkové priznania meniť po svojom

O zriadení pracovnej skupiny má hovoriť poslanecké grémium.

Domov

V Smere sú tisícky fitkívnych členov, vyhlásil exposlanec Martvoň

Niektorí členova Smeru majú odchádzať neverejne, bez vrátenia preukazov.

Domov

Danko sa v Česku stretol so Sobotkom, hovorili aj o boji za jednotnú kvalitu potravín

V rozhovore neobišli ani nadchádzajúce parlamentné voľby v ČR.

Domov

Ministerstvo chce lepšiu ochranu lesov, prišlo s memorandom

Memorandum má poskytnúť rámcovú stratégiu pre spoluprácu rezortov pri ochrane lesov.