Bratislava 29. mája (TASR) - V súvislosti s rôznymi neetickými reklamnými kampaňami prichádzajúcimi zo zahraničia pripravila Rada pre reklamu (RPR) informačný materiál, v ktorom sú uvedené charakteristické znaky najčastejšie sa vyskytujúcich príkladov tzv. podfukárskych kampaní.
Informácie sú uvedené na internetovej stránke Rady pre reklamu www.rpr.sk pod názvom "Zdá sa vám, že reklama je príliš dobrá na to, aby to bola pravda?" Sú v nich opísané základné typy týchto kampaní, pred ktorými sa môže spotrebiteľ chrániť sám, pokiaľ bude o nich dostatočne informovaný.
Ako TASR informovala Daniela Nováčková z RPR, rada vyzýva spotrebiteľov, aby sa vo vlastnom záujme s materiálom oboznámili a vyhli sa tak prípadným problémom a zároveň prosí tých spotrebiteľov, ktorí sa s podobnou reklamou stretli, aby sa obrátili na radu.