Rada pre reklamu upozorňuje na neetické zahraničné reklamné kampane

Bratislava 29. mája (TASR) - V súvislosti s rôznymi neetickými reklamnými kampaňami prichádzajúcimi zo zahraničia pripravila Rada pre reklamu (RPR) informačný ...

Bratislava 29. mája (TASR) - V súvislosti s rôznymi neetickými reklamnými kampaňami prichádzajúcimi zo zahraničia pripravila Rada pre reklamu (RPR) informačný materiál, v ktorom sú uvedené charakteristické znaky najčastejšie sa vyskytujúcich príkladov tzv. podfukárskych kampaní.

Informácie sú uvedené na internetovej stránke Rady pre reklamu www.rpr.sk pod názvom "Zdá sa vám, že reklama je príliš dobrá na to, aby to bola pravda?" Sú v nich opísané základné typy týchto kampaní, pred ktorými sa môže spotrebiteľ chrániť sám, pokiaľ bude o nich dostatočne informovaný.

Ako TASR informovala Daniela Nováčková z RPR, rada vyzýva spotrebiteľov, aby sa vo vlastnom záujme s materiálom oboznámili a vyhli sa tak prípadným problémom a zároveň prosí tých spotrebiteľov, ktorí sa s podobnou reklamou stretli, aby sa obrátili na radu.

Najčítanejšie na SME Domov


Inzercia - Tlačové správy


  1. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  2. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  3. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  4. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  5. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  6. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  7. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  8. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  9. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  10. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta
  1. Hitparáda štiav
  2. 14. ročník AmCham „JOB FAIR“ v Košiciach
  3. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  4. Projekt "Zvýšenie odborných kapacít v oblasti práce s mládežou"
  5. Malé knedličky, veľké dojmy
  6. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  7. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  8. Projekt First Lego League podporila Nadácia Pontis
  9. Klienti majú často pocit, že potrebujú spracovať len projekt
  10. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  1. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom 10 356
  2. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 9 832
  3. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 8 422
  4. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 5 796
  5. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 5 682
  6. Volkswagen Golf: Viac, než facelift 4 408
  7. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 3 467
  8. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 2 938
  9. Trenkwalder má nového generálneho riaditeľa 2 176
  10. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet 2 146

Hlavné správy zo Sme.sk

KULTÚRA

Film roka vyhlásili dvakrát, Oscara má Moonlight (minúta po minúte)

Muzikál La La Land vyhral šesť cien, ale na konci večera sa udial veľký trapas.

KULTÚRA

Oscar nemá logiku. 5 dôvodov, prečo vyhral Moonlight

Mal šťastie, že nie je sci-fi.

DOMOV

Kocáb: Kisku už dlho uznávam, ocenenie ma šokovalo

Pre SME hovorí, že je hrdý slniečkar. S tvrdou silou nemáme šancu.

TECH

Nokii sa podarilo vstať z mŕtvych. Ukázali Nokiu 3310

Majú Android, nízku cenu a dobrý hardvér.

Neprehliadnite tiež

Raper Kali: Silným motívom je smrť Róberta Remiáša

Raper Kali, vlastným menom Koloman Magyary (34), napísal titulnú pesničku k filmu Únos. Tvrdí, že ho obdobie 90. rokov láka.

Kaliňák sa potichu zmieril so sporným stavbárom z Gorily

Rezort vnútra viedol sériu súdnych sporov so stavebnou firmou Euro-Building, ktorá figuruje vo viacerých kauzách. Potichu uzavreli zmier.

Prioritou v rómskej otázke je vzdelávanie, zhodli sa účastníci relácie

Vláda predstavila akčné plány na integráciu rómskej menšiny.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop