Hlas známy z 5000 trailerov vrátane Krstného otca, Terminátora alebo Piatka trinásteho prezentuje Slovensko ako rozprávkovú krajinu s majestátnymi horami, očarujúcimi hradmi a nedotknutou prírodou.
Polminútový spot vytvorili prestrihaním starších videomateriálov Slovenskej agentúry na podporu cestovného ruchu (SACR) a pridaním nových efektov, grafiky a komponovanej hudby. Nadabovaný je v piatich jazykových mutáciách - okrem angličtiny aj v nemčine, češtine, maďarčine a poľštine. Nový materiál chce agentúra využívať na propagáciu SR v zahraničných televíziách. Podľa marketingového riaditeľa SACR Martina Horvátha sa uvažuje aj o zaplatení reklamného času na BBC či CNN.
LaFontaine dostal podľa referentky pre komunikáciu a PR aktivity Zuzany Nemcovej za nahovorenie tridsiatich sekúnd približne 200.000 Sk (6639 eur). Spolu za dabing SACR uhradí takmer pol milióna Sk (16.597 eur), celková cena za spot predstavuje 1,17 milióna Sk (38.837 eur).