Združenie Klaster Liptov má pomôcť zvýšiť návštevnosť turistov

Liptovský Mikuláš 16. augusta (TASR) Novovzniknuté združenie cestovného ruchu Klaster Liptov hľadá aktívnu, športovo založenú štvorčlennú rodinu a mladý ...

Liptovský Mikuláš 16. augusta (TASR) Novovzniknuté združenie cestovného ruchu Klaster Liptov hľadá aktívnu, športovo založenú štvorčlennú rodinu a mladý pár z regiónu Liptov, ktorí podporia značku Liptova a nafotia letnú dovolenkovú atmosféru v tomto regióne. Kľúčovým prvkom novej propagácie regiónu Liptov budú fotografie prezentujúce typické prostredie s pravou dovolenkovou atmosférou a emóciami, uviedla Iveta Niňajová poverená riadením združenia.

Uchádzači, ktorí majú záujem stať sa tvárami dovolenkovej destinácie Liptov a vychutnať si babie leto ako hviezdy, môžu posielať do 26. augusta na adresu info@klasterliptov.sk fotografie (v digitálnom formáte, celá rodina resp. mladý pár s celými postavami, na troch rôznych záberoch) zachytávajúce pohodovú atmosféru v prírode. Porota zložená z členov Klastra Liptov a odborníkov vyberie rodinu a mladý pár, ktorí absolvujú fotenie a získajú odmenu v podobe atraktívnych služieb zakladajúcich členov združenia.

Klaster Liptov vznikol ako oficiálna marketingová centrála pre turistický región Liptov v apríli tohto roku. Zakladajúcimi členmi sa stali tri mestá - Liptovský Mikuláš, Ružomberok a Liptovský Hrádok, a štyri strediská cestovného ruchu - Aquapark Tatralandia, Thermal Park Bešeňová, Jasná Nízke Tatry a Ski Park Ružomberok.

Región Liptova sa bude už čoskoro prezentovať na trhu ako prvá, oficiálna turistická destinácia na Slovensku s profesionálne vytvorenou marketingovou značkou regiónu. Inšpirujeme sa zahraničím, kde je to pre turistické destinácie bežná záležitosť, uviedol predseda predstavenstva Klastra Liptov Ján Blcháč.

Strategickým cieľom je zvýšenie návštevnosti regiónu do roku 2013 na dvojnásobok. V roku 2007 navštívilo tento región podľa štatistík ubytovacích zariadení Štatistického úradu SR v okresoch Ružomberok a Liptovský Mikuláš viac ako 348.000 turistov.

Najčítanejšie na SME Domov


Inzercia - Tlačové správy


  1. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami
  2. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade
  3. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku
  4. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky
  5. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou
  6. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 6,25 - 7,25 % p.a.
  7. I cez prázdniny testujte elektrobicykle
  8. 5 dôvodov, prečo sa prihlásiť na konferenciu ENERGOFÓRUM®
  9. V meste či mimo mesta, stále s kvalitným internetom
  10. Máte už vybranú dovolenku na júl?
  1. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami
  2. Funguje predaj realít aj bez maklérov?
  3. BILLA a ÚNSS skontrolovali zrak 10 380 slovenským deťom
  4. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade
  5. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku
  6. Borguľa žiada vyrúbenie dane pre americkú ambasádu
  7. Stanovisko Klubu pre BA k mimoriadnemu rokovaniu zastupiteľstva
  8. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou
  9. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky
  10. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 6,25 - 7,25 % p.a.
  1. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky 6 639
  2. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou 4 910
  3. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade 4 164
  4. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku 3 804
  5. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami 2 470
  6. I cez prázdniny testujte elektrobicykle 2 082
  7. Chcete vedieť všetko o vašej krvi? Čaká vás 6000 typov vyšetrení 1 816
  8. Máte už vybranú dovolenku na júl? 1 574
  9. V meste či mimo mesta, stále s kvalitným internetom 1 123
  10. 5 dôvodov, prečo sa prihlásiť na konferenciu ENERGOFÓRUM® 661