SME

Najmenej o dobročinnosti informuje STV

Bratislava 19. augusta (TASR) - Podiel slovenských verejnoprávnych médií na pokrývaní témy dobročinnosti sa medziročne znížil na polovicu. Slovenská televízia ...

Bratislava 19. augusta (TASR) - Podiel slovenských verejnoprávnych médií na pokrývaní témy dobročinnosti sa medziročne znížil na polovicu. Slovenská televízia (STV) ju do svojich spravodajských relácií takmer vôbec nezaraďuje. Vyplýva to z monitoringu Fóra donorov (FD).

"Len dve percentá z celkového podielu médií na informovaní o filantropii pokrýva STV. Verejnoprávne médiá sú v tejto oblasti v SR do veľkej miery suplované súkromnými, najmä printovými médiami (54 percent)," uviedla dnes Katarína Podracká z FD v Bratislave na tlačovej konferencii. Lepšie je na tom Slovenský rozhlas (8 percent) a internetové portály (36 percent).

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Z analýzy mediálneho pokrytia firemnej angažovanosti v spoločnosti vyplýva, že v roku 2007 bolo uverejnených 118 správ týkajúcich sa spoločenskej zodpovednosti firiem alebo firemnej filantropie.

Téme firemnej angažovanosti v komunite nie je venovaná rovnaká pozornosť v priebehu celého roka. Záujem médií sa zvyšuje v obdobiach veľkých podujatí, akým je napríklad vyhlásenie rebríčka Top firemný filantrop v októbri, v obdobiach zverejnenia výsledkov prieskumov alebo v čase ohlásenia nových programov a aktivít.

V uverejňovaní informácií o firemnej angažovanosti firiem a spoločenskej zodpovednosti dominujú printové médiá (64 správ) a webové portály (42 správ).

Z prieskumu verejnej mienky uskutočnenej v roku 2007 agentúrou Focus pre FD vyplýva, že až pre 63 percent obyvateľov SR sú informácie, ktoré médiá prinášajú o firemnej angažovanosti v spoločnosti, dôležité.

Fórum

Predseda strany Maďarská aliancia László Gubík.

Maďarská aliancia o sebe tvrdí, že je jedinou relevantnou maďarskou stranou.


TASR 2
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  2. Vitamín Cg: Kľúč k žiarivejšej a zjednotenej pleti
  3. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji
  4. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas?
  5. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle
  6. NESTO ponúka nadštandardné bývanie na hranici mesta a prírody
  7. Nová možnosť investovania s garantovaným rastom až 6 %
  8. Majiteľka Boxito: Podnikanie zvláda vďaka multifunkčnému vozidlu
  1. Záver vojny bol pre mnohých Slovákov životnou skúškou
  2. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá
  3. LESY SR otvorili Poľanu: Nová cesta pre ľudí aj prírodu
  4. Tatra banka uvádza nový produkt Digitálna hypotéka
  5. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji
  6. Vitamín Cg: Kľúč k žiarivejšej a zjednotenej pleti
  7. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas?
  8. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle
  1. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 14 058
  2. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry 9 199
  3. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii 4 500
  4. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji 2 914
  5. Nová možnosť investovania s garantovaným rastom až 6 % 2 744
  6. Majiteľka Boxito: Podnikanie zvláda vďaka multifunkčnému vozidlu 2 554
  7. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia 2 009
  8. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček 1 949
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu