SME

Joj-ka chce filmový kanál

Bratislava 26. augusta (TASR) - TV Joj predstavila dnes v Bratislave jesennú programovú štruktúru. Podľa slov generálneho riaditeľa Richarda Flimela nadväzuje ...

Bratislava. TV Joj predstavila dnes v Bratislave jesennú programovú štruktúru. Podľa slov generálneho riaditeľa Richarda Flimela nadväzuje na úspešnú jar. V tejto súvislosti prezradil, že televízia uvažuje o spustení nového kanála Joj plus, ktorý bude zameraný na seriály a filmy. Žiadosť o licenciu však v súčasnosti posudzuje Rada pre vysielanie a retransmisiu. "Pokiaľ dostaneme licenciu, začiatkom októbra by sme mohli spustiť vysielanie," vysvetlil.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Joj-ka na jeseň predstaví i šesť nových relácií a dva spravodajské programy. Spolu s Novinami o piatej a Promi Novinami, si diváci budú môcť pozrieť sitcomy Kutyil, Profesionáli, reality show Zvieracia klinika, Súdna sieň a Panelák magazín. Relácia Webmaster, ktorú bude moderovať Matej "Sajfa" Cifra, televíznemu éteru prinesie zábavné videá z internetu. "Je to nové a aktuálne," myslí si Sajfa. Podľa neho však formát nemožno prirovnávať k podobnej relácii, ktorú vysiela verejnoprávna televízia.

SkryťVypnúť reklamu

Jesenná štruktúra počíta aj s filmovými titulmi ako Narnia, Denník pestúnky a Casanova. "Čakáme, že s novými titulmi, ktoré predstavíme, prispejeme k tomu, že naša televízia bude naďalej rásť na trhu, čo sa týka podielov," podčiarkol riaditeľ. Ako uviedla marketingová riaditeľka televízie Tatiana Harčárová, k Vianociam vyjde i DVD vydanie Mafstory a knižná podoba seriálu Panelák.

Už od 1. septembra TV Joj plánuje spustiť i novú grafiku, ktorá podľa riaditeľa posunie vnímanie televízie divákmi. Hlavná tvár grafiky je Miss 2005 Ivica Sláviková. "Všetky džingle sa nakrúcali v Bilbau v jednom zaujímavom múzeu, ktoré má dizajnérsky riešené priestory," uzavrel Flimel.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Detox pre vaše auto. Prejaví sa v spotrebe aj vo výkone
  2. Plátené tašky a opakované použitie
  3. Kupujete si dovolenku? Nezabudnite na poistenie storna!
  4. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor
  5. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  6. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy
  7. TV Markíza spustí spravodajský projekt TN live už 9. júna
  8. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí
  1. Podpora projektov, ktoré učia ľudí postaviť sa za seba
  2. Sigord – les, kde sa stretáva zodpovedné hospodárenie s turizmom
  3. Nela Pocisková: Dovolím si už robiť chyby a nevyčítať si to
  4. Plátené tašky a opakované použitie
  5. Kupujete si dovolenku? Nezabudnite na poistenie storna!
  6. Detox pre vaše auto. Prejaví sa v spotrebe aj vo výkone
  7. Nespoliehajú sa na štát, ale na vlastné sily
  8. Digitálna bezpečnosť opäť v centre pozornosti
  1. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 8 115
  2. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 5 213
  3. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 4 344
  4. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 4 061
  5. Iónske alebo Dodekanské ostrovy? Grécke leto má stovky tvárí 3 717
  6. TV Markíza spustí spravodajský projekt TN live už 9. júna 2 642
  7. Plátené tašky a opakované použitie 2 308
  8. Kozmetika ju najprv zachránila, dnes ňou pomáha iným 2 165
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Sportnet

Na snímke vľavo Leo Sauer (Slovensko) a vpravo Michael Battistini (San Maríno) bojujú o loptu počas prípravného futbalového zápasu Slovensko - San Maríno.

Z brata mal ponorkovú chorobu. Plán, ktorý mu ukázali v Toulouse, je pre neho veľmi dobrý, vraví.


Marián Zeman počas nahrávania podcastu Taký je futbal.

Pozrite si najnovšiu epizódu podcastu Taký je futbal.


Sebastián Kóša v zápase slovenskej reprezentácie do 21 rokov

Tréneri museli vyradiť dvoch hráčov.


TASR
Devin Shore

V profilige odohral necelých 500 zápasov.


TASR
SkryťZatvoriť reklamu