SME

Joj spustí v nedeľu svoj druhý program

Bratislava 3. októbra (ČTK) - Súkromná televízia Joj spustí v nedeľu večer svoj druhý program. Kanál Joj Plus, ktorý ponúkne najmä filmy a seriály, si budú môcť naladiť zákazníci niektorých káblových ...

BRATISLAVA. Súkromná televízia Joj spustí v nedeľu večer svoj druhý program. Kanál Joj Plus, ktorý ponúkne najmä filmy a seriály, si budú môcť naladiť zákazníci niektorých káblových operátorov či prostredníctvom satelitu. Vedenie televízie predpokladá skôr nižšiu sledovanosť kanálu, zhruba na úrovni spravodajskej stanice TA3.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Televízia vysielanie odštartuje dvoma československými filmovými klasikami, snímkou Vesničko má středisková, ktorú budú nasledovať Postřižiny. Divákov chce zaujať aj nasadením troch známych hlásateliek, ktoré v minulosti pôsobili vo verejnoprávnej Slovenskej televízii (STV). "Každý, kto má rád televíznu klasiku, si na Joj Plus príde na svoje," tvrdil dnes generálny riaditeľ televízie JOJ Richard Flimel.

SkryťVypnúť reklamu

Filmy a seriály majú tvoriť až 80 percent programu novej stanice, zvyšok pripadne na vlastnú tvorbu a dokumenty. Divákov chce kanál lákať aj na romantické filmy, nekriminálne seriály, ako aj staré české a československé filmy. Joj Plus bude vysielať 24 hodín denne.

Joj spustí svoj ďalší programový okruh ako prvá z celoplošných súkromných televízií. Ďalší program údajne už na budúci rok chystá aj jednotka na televíznom trhu Markíza. Tri kanály v súčasnosti prevádzkuje STV, ktorá v auguste spustila vysielanie samostatného športového programu.

Televízie spúšťajú nové kanály aj preto, aby si v čase digitalizácie vysielania získali divákov. Zmena analógového systému na digitálny totiž prinesie viac frekvencií, o ktoré budú súčasní vysielatelia bojovať s novovzniknutými televíziami. Slovenské televízne stanice musia prejsť na digitálne vysielanie najneskôr do roku 2012.

SkryťVypnúť reklamu

Televízii Joj sa v prebiehajúcej sezóne podarilo dostať v skupine divákov starších ako 12 rokov na druhé miesto na trhu. V septembri bol jej podiel podľa portálu Mediálne.sk 18 percent, zatiaľ čo vedúca Markíza mala okolo 35-percentný podiel. Joj sa podarilo predbehnúť prvý kanál STV, ktorého podiel sa postupne znižuje a v deviatom mesiaci predstavoval okolo 15 percent.

Televíziu Joj aj Joj Plus prevádzkuje spoločnosť MAC TV, ktorú vlastní J&T Media Enterprise. Televízia Joj vysiela od roku 2002.

prl boa

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  3. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  4. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  5. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  6. Plátené tašky a opakované použitie
  7. Kupujete si dovolenku? Nezabudnite na poistenie storna!
  8. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Čo vám hrozí, keď si neliečite alergiu
  3. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  4. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  5. Oslava ako v Hollywoode: Kaufland má narodeniny, pozýva aj vás
  6. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  7. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  8. Sigord – les, kde sa stretáva zodpovedné hospodárenie s turizmom
  1. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku 16 422
  2. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 5 280
  3. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 4 556
  4. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť 4 484
  5. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 3 914
  6. Plátené tašky a opakované použitie 3 551
  7. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 3 388
  8. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 2 091
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Sportnet

Viktória Chladoňová (vpravo) v drese tímu Visma-Lease a Bike.

Viktória Chladoňová atakuje elitnú desiatku.


Momentka z prípravného zápasu Španielsko - Ukrajina hráčov do 21 rokov.

Mladí Španieli nevyhrali už tretí zápas v sérii.


Alexander Sorloth oslavuje gól v zápase Nórsko - Taliansko.

Česko v kvalifikácii neprehralo ani jeden zápas.


a 1 ďalší
SkryťZatvoriť reklamu