SME

Kriminalisti zaznamenávajú nárast počtu nezvestných dievčat

Bratislava 28. apríla (TASR) - V posledných rokoch zaznamenala kriminálna polícia na odbore pátrania nárast počtu nezvestných mladých dievčat vo veku ...

Bratislava 28. apríla (TASR) - V posledných rokoch zaznamenala kriminálna polícia na odbore pátrania nárast počtu nezvestných mladých dievčat vo veku od 15 do 21 rokov. Nepriaznivá situácia je i v počte nezvestných podnikateľov, keď len v minulom roku ich polícia zaregistrovala 55. Policajná prax pritom dokazuje, že na nezanedbateľnom počte nezvestných osôb bol spáchaný trestný čin. V prevažnej väčšine ide o vyrovnávanie si účtov, odstraňovanie nepohodlných osôb v podsvetí, alebo o obchod s bielym mäsom.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Z celkového nápadu 255 nezvestných detí sa kriminalistom v minulom roku podarilo vyriešiť 247 prípadov. Do tohto roku sa však podľa toho "prenieslo" 8 detí, o ktorých rodičia ani ich príbuzní nemajú žiadnu správu. V celkovom počte nezvestných osôb dosiahol vlani počet maloletých a mladistvých spolu 37 percent. Kategória nezvestných podnikateľov predstavovala v roku 2000 štyri percentá rovnako, ako kategória prestarnutých ľudí.

S pátraním po hľadaných a nezvestných osobách je podľa informácií Ministerstva vnútra SR úzko spojený i proces stotožňovania nájdených mŕtvol nezistenej totožnosti a kostrových nálezov. Začiatkom tohto roku kriminalisti celkovo evidovali 124 prípadov nálezov mŕtvol nezistenej totožnosti, ktoré sa doposiaľ nepodarilo vyriešiť. V roku 2000 polícia pátrala po totožnosti 334 nájdených mŕtvol a 210 prípadov aj zrealizovala. Najväčšie čísla v počte nezrealizovaných prípadov nálezov mŕtvol nezistenej totožnosti za minulý rok evidujú Krajské riaditeľstvá PZ v Bratislave (44), Trnave (25) a Košiciach (21).

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  3. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  4. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  5. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  6. Plátené tašky a opakované použitie
  7. Kupujete si dovolenku? Nezabudnite na poistenie storna!
  8. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Čo vám hrozí, keď si neliečite alergiu
  3. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  4. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  5. Oslava ako v Hollywoode: Kaufland má narodeniny, pozýva aj vás
  6. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  7. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  8. Sigord – les, kde sa stretáva zodpovedné hospodárenie s turizmom
  1. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku 17 099
  2. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť 5 586
  3. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 5 547
  4. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 4 580
  5. Plátené tašky a opakované použitie 3 948
  6. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 3 706
  7. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 2 748
  8. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 2 584
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Sportnet

Zľava Dávid Hancko (Slovensko) a Dimitris Giannoulis (Grécko) počas prípravného zápasu.

K téme hry na troch obrancov sa vyjadril aj Patrik Hrošovský.


TASR
Carlos Alcaraz a Jannik Sinner na Roland Garros 2025.

Obaja sú skvelí pre tenis. Ich rivalita je niečo, čo náš šport skutočne potrebuje, hovorí Novak Djokovič.


Michaela Churavá
Tréner Thomas Frank na lavičke Brentfordu.

Pozrite si prehľad zaujímavých futbalových prestupov v letnom prestupovom období 2025 na Slovensku aj v zahraničí v nedeľu 8. júna. Sledujte minútu po minúte.


SkryťZatvoriť reklamu