Mladí sociálni demokrati rozbiehajú kampaň "Dobré ráno Košice"

Mladí sociálni demokrati (MSD) v Košiciach spustili 1. januára 2009 kampaň "Dobré ráno Košice". Ide o nezvyčajnú kampaň ...

BRATISLAVA. Mladí sociálni demokrati (MSD) v Košiciach spustili 1. januára 2009 kampaň "Dobré ráno Košice". Ide o nezvyčajnú kampaň košických Mladých sociálnych demokratov, ktorí chcú prostredníctvom 10 billboardov zobudiť apatickú košickú verejnosť a upozorniť ju na súčasnú stagnáciu v rozvoji druhého najväčšieho slovenského mesta.

Svoje tlačové správy, stanoviská, projekty a mediálne výstupy uverejňujú na webovej stránke MSD: www.mladi.eu.

Motiváciou ku kampani "Dobré ráno Košice" je konštatovanie, že po polčase vládnutia pravicovej koalície v Košiciach ostalo mesto iba spiacou princeznou a zdá sa, že jej nepomohol aj nepochopený bozk princa v podobe víťazstva v súťaži o európske hlavné mesto kultúry v roku 2013. Rozvoj Košického kraja a pseudorozvoj mesta Košice sa stal neprirodzene prirodzenou disproporciou dnešných dní.

Mesto Košice jednoducho zaspalo. A zaspalo v čase, keď jeho bývalý "kormidelník" Zdenko Trebuľa odišiel na loď plaviacu sa po obvode celého Košického kraja, na post predsedu vyššieho územného celku. Košice nevyužívajú svoj potenciál a možnosť stať sa akousi druhou Viedňou pre Európsku úniu, keďže sú jednou z jej metropol vo východnej časti schengenskej hranice.

Nedávny kolaps mestskej hromadnej dopravy, nízky prílev investícií a nepružnosť komunikácie s možnými investormi, slabé využívanie európskych fondov, stagnujúca kultúra a podivné odpredaje inak použiteľného majetku sú iba špičkou ľadovca.

Podpora nápadov mladých, invenčných a vzdelaných ľudí je takmer nulová. Týka sa to najmä tých, ktorí nie sú šťastnými držiteľmi straníckeho preukazu košických "koaličných" strán.

Naša kampaň je reakciou na prirodzené otázky mladých ľudí: Čo sa deje v Košiciach? Prečo je v Košiciach všetko také sivé a mŕtve? Smutným konštatovaním sú odpovede: nič alebo neviem. A možno aj viem, ale nerád odpovedám za kompetentných. Mladí, perspektívni a vzdelaní ľudia odchádzajú do zahraničia, do Prahy a Bratislavy, kde majú možnosť oveľa väčšej osobnej aj spoločenskej realizácie.

Kampaň "Dobré ráno Košice" nie je politickou, ale predovšetkým spoločenskou kampaňou. Nielen mladí Košičania potrebujú vidieť, kde sú v súčasnosti najväčšie problémy mesta, na ktoré treba poukazovať. Mladí sociálni demokrati nechcú byť iba pasívnym článkom obyvateľstva, ktoré bude o budúcnosti svojho mesta rozhodovať iba raz za štyri roky.

Chcú byť aktívnym prvkom zmien a nových návrhov, chcú prinášať nové návrhy a podnety. Cieľom kampane je poukázať na problémy, ktoré trápia mladých občanov Košíc a okolia. Našou snahou je prebudiť v nich zodpovednosť a chuť podieľať sa na smerovaní nášho mesta v nasledujúcich rokoch, motivovať ich k účasti vo voľbách do samosprávy mesta a mestských častí.

Máme záujem o mesto, ktoré bude synonymom domova a perspektívy. Chceme rozvíjať mesto, v ktorom sme sa narodili, študujeme a plánujeme si raz v prípade adekvátnych podmienok založiť rodinu. Chceme rozvíjať svoj domov, mesto Košice, a chceme byť na neho patrične hrdí.

Najčítanejšie na SME Domov


Inzercia - Tlačové správy


  1. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  2. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  3. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  4. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  5. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku
  6. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate
  7. Kam do tepla v januári?
  8. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely
  9. Konzultácia so svetovými odborníkmi dokáže zachrániť život
  10. Demänovku mieša iba jeden človek. Ako si strážia receptúru?
  1. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  2. Alarica – new business project in the market of shoes
  3. Ako jazdiť na snehu alebo ľade?
  4. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  5. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  6. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali
  7. Vlani sme si vyberali z vyše pol milióna inzerovaných áut
  8. V centre našej pozornosti sú zákazníci. Už 50 rokov
  9. Začiatok roka patrí dani z nehnuteľností
  10. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  1. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie? 16 443
  2. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli? 8 996
  3. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných 3 714
  4. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali 2 414
  5. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy 2 344
  6. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy 2 092
  7. Kam do tepla v januári? 1 886
  8. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely 1 693
  9. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku 1 500
  10. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate 897

Téma: Voľby do VÚC 2017 (župné voľby)


Článok je zaradený aj do ďalších tém Voľby do VÚC 2017 Košice (župné voľby)

Hlavné správy zo Sme.sk

SVET

Ukrajina priznala vojnu s Ruskom. Slova vojna sa však bojí

Na východe Ukrajiny už aj formálne prebieha otvorený konflikt.

KOMENTÁRE

Ako sa katolícka cirkev stala hrozbou pre Poľsko

Cirkev naklonená prijímaniu utečencov sa rozchádza s väčšinou Poliakov.

Neprehliadnite tiež

Poliačika v skupine na sprísnenie priznaní nahradí Sloboda

Pracovná skupina ešte poriadne ani nezačala pracovať a už ju čaká zmena.

V Tatrách vládne neistota, chýbajúca zonácia spôsobuje problémy

Súvisí s tým aj nový návštevný poriadok.

Niektorí poslanci si vedia predstaviť internátnu výchovu rómskych detí

Poslanci podporujú aj snahu Kaliňáka riešiť rómsku kriminalitu.

Beblavý chce ísť do obecných volieb v Bratislave so Štefunkom

Vznikajúca strana Spolu rokuje aj s architektom, mestským aktivistom a hudobníkom Matúšom Vallom.

Blízkosť národného parku prináša Muráňu výhody aj nevýhody

Na jednej strane je tu prílev turistov, na strane druhej legislatívne obmedzenia.