SME
Pondelok, 6. december, 2021 | Meniny má MikulášKrížovkyKrížovky

Mladí sociálni demokrati rozbiehajú kampaň "Dobré ráno Košice"

Mladí sociálni demokrati (MSD) v Košiciach spustili 1. januára 2009 kampaň "Dobré ráno Košice". Ide o nezvyčajnú kampaň ...

BRATISLAVA. Mladí sociálni demokrati (MSD) v Košiciach spustili 1. januára 2009 kampaň "Dobré ráno Košice". Ide o nezvyčajnú kampaň košických Mladých sociálnych demokratov, ktorí chcú prostredníctvom 10 billboardov zobudiť apatickú košickú verejnosť a upozorniť ju na súčasnú stagnáciu v rozvoji druhého najväčšieho slovenského mesta.

Skryť Vypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Skryť Vypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Svoje tlačové správy, stanoviská, projekty a mediálne výstupy uverejňujú na webovej stránke MSD: www.mladi.eu.

Motiváciou ku kampani "Dobré ráno Košice" je konštatovanie, že po polčase vládnutia pravicovej koalície v Košiciach ostalo mesto iba spiacou princeznou a zdá sa, že jej nepomohol aj nepochopený bozk princa v podobe víťazstva v súťaži o európske hlavné mesto kultúry v roku 2013. Rozvoj Košického kraja a pseudorozvoj mesta Košice sa stal neprirodzene prirodzenou disproporciou dnešných dní.

Skryť Vypnúť reklamu

Mesto Košice jednoducho zaspalo. A zaspalo v čase, keď jeho bývalý "kormidelník" Zdenko Trebuľa odišiel na loď plaviacu sa po obvode celého Košického kraja, na post predsedu vyššieho územného celku. Košice nevyužívajú svoj potenciál a možnosť stať sa akousi druhou Viedňou pre Európsku úniu, keďže sú jednou z jej metropol vo východnej časti schengenskej hranice.

Nedávny kolaps mestskej hromadnej dopravy, nízky prílev investícií a nepružnosť komunikácie s možnými investormi, slabé využívanie európskych fondov, stagnujúca kultúra a podivné odpredaje inak použiteľného majetku sú iba špičkou ľadovca.

Podpora nápadov mladých, invenčných a vzdelaných ľudí je takmer nulová. Týka sa to najmä tých, ktorí nie sú šťastnými držiteľmi straníckeho preukazu košických "koaličných" strán.

Skryť Vypnúť reklamu

Naša kampaň je reakciou na prirodzené otázky mladých ľudí: Čo sa deje v Košiciach? Prečo je v Košiciach všetko také sivé a mŕtve? Smutným konštatovaním sú odpovede: nič alebo neviem. A možno aj viem, ale nerád odpovedám za kompetentných. Mladí, perspektívni a vzdelaní ľudia odchádzajú do zahraničia, do Prahy a Bratislavy, kde majú možnosť oveľa väčšej osobnej aj spoločenskej realizácie.

Kampaň "Dobré ráno Košice" nie je politickou, ale predovšetkým spoločenskou kampaňou. Nielen mladí Košičania potrebujú vidieť, kde sú v súčasnosti najväčšie problémy mesta, na ktoré treba poukazovať. Mladí sociálni demokrati nechcú byť iba pasívnym článkom obyvateľstva, ktoré bude o budúcnosti svojho mesta rozhodovať iba raz za štyri roky.

Chcú byť aktívnym prvkom zmien a nových návrhov, chcú prinášať nové návrhy a podnety. Cieľom kampane je poukázať na problémy, ktoré trápia mladých občanov Košíc a okolia. Našou snahou je prebudiť v nich zodpovednosť a chuť podieľať sa na smerovaní nášho mesta v nasledujúcich rokoch, motivovať ich k účasti vo voľbách do samosprávy mesta a mestských častí.

Skryť Vypnúť reklamu

Máme záujem o mesto, ktoré bude synonymom domova a perspektívy. Chceme rozvíjať mesto, v ktorom sme sa narodili, študujeme a plánujeme si raz v prípade adekvátnych podmienok založiť rodinu. Chceme rozvíjať svoj domov, mesto Košice, a chceme byť na neho patrične hrdí.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Inzercia - Tlačové správy

  1. ARÓNIA - najsilnejšia prírodná prevencia proti koronavírusu
  2. Štúdium ekológie, dizajnu či tech. inovácií je životný štýl?
  3. Krízové balíčky pre ohrozené domácnosti
  4. Ako vychovávať deti aby boli odolnejšie
  5. Študuj, čo ťa baví na Trenčianskej univerzite!
  6. Domáci pomocníci, ktorí skvalitnia život a dbajú o vaše zdravie
  7. Odsťahovali sa na lazy i do dodávky. Ako sa tam žije?
  8. O prideľovanie štátnych grantov sa môže starať softvér
  9. Najdôveryhodnejší na Slovensku! Päťnásobný úspech pre Tesco
  10. Kto sú páni slovenskej zimy? Niektorí z nich sa ukrývajú
  1. Nadácia Orange podporí digitálne zručnosti učiteľov a žiakov
  2. Changes to the System of Remedies, Procurement Law Amendment
  3. Ako zvýšiť produktivitu vašej prevádzky?
  4. Compliance – who should be responsible?
  5. Employee's age as a new ground for notice of termination
  6. Ako podnikať na internete. V Košiciach sa to naučíte zadarmo
  7. Buďte o krok napred voči konkurencií so štúdiom MBA
  8. O prideľovanie štátnych grantov sa môže starať softvér
  9. Domáci pomocníci, ktorí skvalitnia život a dbajú o vaše zdravie
  10. Kto sú páni slovenskej zimy? Niektorí z nich sa ukrývajú
  1. Petra Vlhová: Prvýkrát v živote som urobila veľké rozhodnutie 19 043
  2. Spokojnosť je daná geneticky. Dá sa však zmeniť 10 785
  3. So Sovietskym zväzom na večné časy? Pozrite sa ako padá kolos 10 671
  4. Pohľad do histórie. Kedy sme sa mali lepšie ako dnes? 7 855
  5. Strava ani spánok nie sú dôležité, ak pri tom dýchame zlý vzduch 5 857
  6. Bezpečná dovolenka v exotike: Maldivy sú prešpikované zážitkami 5 237
  7. Na nové auto sa neoplatí čakať. Trhu kraľujú jazdené 3 212
  8. 8 skutočných celebrít. Tieto mozgy ovplyvňujú, ako budeme žiť 3 038
  9. ARÓNIA - najsilnejšia prírodná prevencia proti koronavírusu 2 336
  10. Odsťahovali sa na lazy i do dodávky. Ako sa tam žije? 2 152
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Ján Herák pri vysvetľovaní obvinení.

Herák vraj pracuje na sociálnych témach.


14 h
Testovanie na prítomnosť koronavírusu.

PCR testy odhalili viac ako 730-tisíc nakazených koronavírusom. Pandémia Covid-19 si vyžiadala 14 900 obetí. Lockdown opäť obmedzil život na Slovensku, platí zákaz vychádzania.


a 5 ďalší 12 h

Neprehliadnite tiež

Tatry lákajú developerov.

Mnohí mladí na nové bývanie nemajú.


SITA 9m
Ministerka kultúry Natália Milanová.

Milanová podporí aj 500-eurové poukazy.


36m

Ako sa vyvíja nákaza na Slovensku? Pozrite si aktuálnu mapu koronavírusu a počet nakazených v slovenských mestách.


a 1 ďalší 1 h
Skryť Zatvoriť reklamu