SME
Sobota, 31. október, 2020 | Meniny má AurelaKrížovkyKrížovky

Mladí sociálni demokrati rozbiehajú kampaň "Dobré ráno Košice"

Mladí sociálni demokrati (MSD) v Košiciach spustili 1. januára 2009 kampaň "Dobré ráno Košice". Ide o nezvyčajnú kampaň ...

BRATISLAVA. Mladí sociálni demokrati (MSD) v Košiciach spustili 1. januára 2009 kampaň "Dobré ráno Košice". Ide o nezvyčajnú kampaň košických Mladých sociálnych demokratov, ktorí chcú prostredníctvom 10 billboardov zobudiť apatickú košickú verejnosť a upozorniť ju na súčasnú stagnáciu v rozvoji druhého najväčšieho slovenského mesta.

Svoje tlačové správy, stanoviská, projekty a mediálne výstupy uverejňujú na webovej stránke MSD: www.mladi.eu.

Motiváciou ku kampani "Dobré ráno Košice" je konštatovanie, že po polčase vládnutia pravicovej koalície v Košiciach ostalo mesto iba spiacou princeznou a zdá sa, že jej nepomohol aj nepochopený bozk princa v podobe víťazstva v súťaži o európske hlavné mesto kultúry v roku 2013. Rozvoj Košického kraja a pseudorozvoj mesta Košice sa stal neprirodzene prirodzenou disproporciou dnešných dní.

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Skryť Vypnúť reklamu

Mesto Košice jednoducho zaspalo. A zaspalo v čase, keď jeho bývalý "kormidelník" Zdenko Trebuľa odišiel na loď plaviacu sa po obvode celého Košického kraja, na post predsedu vyššieho územného celku. Košice nevyužívajú svoj potenciál a možnosť stať sa akousi druhou Viedňou pre Európsku úniu, keďže sú jednou z jej metropol vo východnej časti schengenskej hranice.

Nedávny kolaps mestskej hromadnej dopravy, nízky prílev investícií a nepružnosť komunikácie s možnými investormi, slabé využívanie európskych fondov, stagnujúca kultúra a podivné odpredaje inak použiteľného majetku sú iba špičkou ľadovca.

Podpora nápadov mladých, invenčných a vzdelaných ľudí je takmer nulová. Týka sa to najmä tých, ktorí nie sú šťastnými držiteľmi straníckeho preukazu košických "koaličných" strán.

Skryť Vypnúť reklamu

Naša kampaň je reakciou na prirodzené otázky mladých ľudí: Čo sa deje v Košiciach? Prečo je v Košiciach všetko také sivé a mŕtve? Smutným konštatovaním sú odpovede: nič alebo neviem. A možno aj viem, ale nerád odpovedám za kompetentných. Mladí, perspektívni a vzdelaní ľudia odchádzajú do zahraničia, do Prahy a Bratislavy, kde majú možnosť oveľa väčšej osobnej aj spoločenskej realizácie.

Kampaň "Dobré ráno Košice" nie je politickou, ale predovšetkým spoločenskou kampaňou. Nielen mladí Košičania potrebujú vidieť, kde sú v súčasnosti najväčšie problémy mesta, na ktoré treba poukazovať. Mladí sociálni demokrati nechcú byť iba pasívnym článkom obyvateľstva, ktoré bude o budúcnosti svojho mesta rozhodovať iba raz za štyri roky.

Chcú byť aktívnym prvkom zmien a nových návrhov, chcú prinášať nové návrhy a podnety. Cieľom kampane je poukázať na problémy, ktoré trápia mladých občanov Košíc a okolia. Našou snahou je prebudiť v nich zodpovednosť a chuť podieľať sa na smerovaní nášho mesta v nasledujúcich rokoch, motivovať ich k účasti vo voľbách do samosprávy mesta a mestských častí.

Skryť Vypnúť reklamu

Máme záujem o mesto, ktoré bude synonymom domova a perspektívy. Chceme rozvíjať mesto, v ktorom sme sa narodili, študujeme a plánujeme si raz v prípade adekvátnych podmienok založiť rodinu. Chceme rozvíjať svoj domov, mesto Košice, a chceme byť na neho patrične hrdí.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Inzercia - Tlačové správy

  1. Poznáte najbohatšie firmy sveta? Podiel v nich majú aj Slováci
  2. Dokážu benzínové fukáre odolať výzve akumulátorových?
  3. Pôžička bez úrokov a poplatkov? Áno, existuje
  4. Pracujete? Vaše odvody zachraňujú podvýživené zdravotníctvo
  5. 1,6 milióna stavených na Trumpa! Kto bude mať pravdu?
  6. Koronakríza: Pomoc našej banky počas pandémie ocenili vo svete
  7. Magazín SME Ženy už v predaji
  8. Nové Porsche Panamera spája nespojiteľné
  9. Pandémia urýchlila štart online duálneho vzdelávania
  10. UNIQA preberá dôchodkové fondy AXA, pre klientov sa nič nemení
  1. Moringa a Ginkgo - pomocníci z prírody
  2. Pracujete? Vaše odvody zachraňujú podvýživené zdravotníctvo
  3. 1,6 milióna stavených na Trumpa! Kto bude mať pravdu?
  4. O prenájom auta majú čoraz väčší záujem aj malé firmy. Ušetria
  5. Koronakríza: Pomoc našej banky počas pandémie ocenili vo svete
  6. Magazín SME Ženy už v predaji
  7. SPS ukončí rok miliónovými investíciami
  8. Dokážu benzínové fukáre odolať výzve akumulátorových?
  9. Trh s elektromobilmi stagnuje. Kríza by mu mohla pomôcť
  10. Fakulta drží tempo so súčasnými i budúcimi trendmi
  1. Novodobý slovenský Baťa. Zamestnancom stavia domy 37 742
  2. Aplikáciu tohto Slováka používajú v 150 krajinách. Ako začínal? 25 855
  3. Pohoda v domácnosti sa odvíja od jednej veci. Neuveríte, od akej 18 661
  4. Príjem vs. dôchodok. Realita, na ktorú sa treba pripraviť 16 767
  5. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí 15 749
  6. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh 15 150
  7. Tradičná plodina zo Slovenska mizne. Čo sa deje so zemiakmi? 14 155
  8. ARÓNIA a RAKYTNÍK - podporí tvoju imunitu v boji s vírusmi 12 519
  9. Toto sú povolania budúcnosti. Niektoré prekvapili 11 185
  10. LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY 10 930
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Plošné testovanie na Covid-19 v Bratislave.
Stĺpček šéfredaktorky Beaty Balogovej

Testovanie nie je hlasovanie, dajte sa otestovať

Je dôležité, aby štát dokázal otestovať všetkých, ktorí chcú byť zodpovední.

Beata Balogová, šefredaktorka denníka SME

Kam ísť na test, čo s pozitívnymi a čo bude s netestovanými? (otázky a odpovede)

Certifikát z plošného testovania na Covid-19 je vstupenkou do obchodov.

Pri plošnom testovaní sa využívajú antigénové testy.

Neprehliadnite tiež

Harichovčania sa na testovanie objednali cez rezervačný systém obce

Využilo to 900 ľudí. K odberom prichádzajú postupne.

Obecný úrad v Harichovciach, odberné miesto.

Otvorených je viac ako 98 percent odberných miest, Naď hovorí o malom zázraku

Z celkového počtu 4961 plánovaných odberných miest bolo otvorených 4900.

Odberné miesta v Bratislave.

V Žehre na Dreveníku sa netestuje, chýba lekár na odbery

Ľudia aj tak čakajú v rade. S testovaním sa malo začať od 10. hodiny.

Odberné miest na Dreveníku, ľudia čakajú na lekára.

Prezidentka zaslala sústrastné telegramy po zemetrasení v Egejskom mori

Silné zemetrasenie v Egejskom mori vyvolalo cunami a rúcalo budovy.

Prezidentka Zuzana Čaputová.