Mladí sociálni demokrati rozbiehajú kampaň "Dobré ráno Košice"

Mladí sociálni demokrati (MSD) v Košiciach spustili 1. januára 2009 kampaň "Dobré ráno Košice". Ide o nezvyčajnú kampaň ...

BRATISLAVA. Mladí sociálni demokrati (MSD) v Košiciach spustili 1. januára 2009 kampaň "Dobré ráno Košice". Ide o nezvyčajnú kampaň košických Mladých sociálnych demokratov, ktorí chcú prostredníctvom 10 billboardov zobudiť apatickú košickú verejnosť a upozorniť ju na súčasnú stagnáciu v rozvoji druhého najväčšieho slovenského mesta.

Svoje tlačové správy, stanoviská, projekty a mediálne výstupy uverejňujú na webovej stránke MSD: www.mladi.eu.

Motiváciou ku kampani "Dobré ráno Košice" je konštatovanie, že po polčase vládnutia pravicovej koalície v Košiciach ostalo mesto iba spiacou princeznou a zdá sa, že jej nepomohol aj nepochopený bozk princa v podobe víťazstva v súťaži o európske hlavné mesto kultúry v roku 2013. Rozvoj Košického kraja a pseudorozvoj mesta Košice sa stal neprirodzene prirodzenou disproporciou dnešných dní.

Mesto Košice jednoducho zaspalo. A zaspalo v čase, keď jeho bývalý "kormidelník" Zdenko Trebuľa odišiel na loď plaviacu sa po obvode celého Košického kraja, na post predsedu vyššieho územného celku. Košice nevyužívajú svoj potenciál a možnosť stať sa akousi druhou Viedňou pre Európsku úniu, keďže sú jednou z jej metropol vo východnej časti schengenskej hranice.

Nedávny kolaps mestskej hromadnej dopravy, nízky prílev investícií a nepružnosť komunikácie s možnými investormi, slabé využívanie európskych fondov, stagnujúca kultúra a podivné odpredaje inak použiteľného majetku sú iba špičkou ľadovca.

Podpora nápadov mladých, invenčných a vzdelaných ľudí je takmer nulová. Týka sa to najmä tých, ktorí nie sú šťastnými držiteľmi straníckeho preukazu košických "koaličných" strán.

Naša kampaň je reakciou na prirodzené otázky mladých ľudí: Čo sa deje v Košiciach? Prečo je v Košiciach všetko také sivé a mŕtve? Smutným konštatovaním sú odpovede: nič alebo neviem. A možno aj viem, ale nerád odpovedám za kompetentných. Mladí, perspektívni a vzdelaní ľudia odchádzajú do zahraničia, do Prahy a Bratislavy, kde majú možnosť oveľa väčšej osobnej aj spoločenskej realizácie.

Kampaň "Dobré ráno Košice" nie je politickou, ale predovšetkým spoločenskou kampaňou. Nielen mladí Košičania potrebujú vidieť, kde sú v súčasnosti najväčšie problémy mesta, na ktoré treba poukazovať. Mladí sociálni demokrati nechcú byť iba pasívnym článkom obyvateľstva, ktoré bude o budúcnosti svojho mesta rozhodovať iba raz za štyri roky.

Chcú byť aktívnym prvkom zmien a nových návrhov, chcú prinášať nové návrhy a podnety. Cieľom kampane je poukázať na problémy, ktoré trápia mladých občanov Košíc a okolia. Našou snahou je prebudiť v nich zodpovednosť a chuť podieľať sa na smerovaní nášho mesta v nasledujúcich rokoch, motivovať ich k účasti vo voľbách do samosprávy mesta a mestských častí.

Máme záujem o mesto, ktoré bude synonymom domova a perspektívy. Chceme rozvíjať mesto, v ktorom sme sa narodili, študujeme a plánujeme si raz v prípade adekvátnych podmienok založiť rodinu. Chceme rozvíjať svoj domov, mesto Košice, a chceme byť na neho patrične hrdí.

Najčítanejšie na SME Domov


Inzercia - Tlačové správy


  1. Last minute tipy na Kapverdské ostrovy
  2. Voda, kotol, vymknutie: Čo stoja najčastejšie domáce katastrofy?
  3. Žijú, lebo sa nevzdali. Príbehy ľudí bojujúcich za svoje zdravie
  4. Nový Volkswagen Arteon sa predstaví na bratislavskom autosalóne
  5. Last minute dovolenka sa dá kupiť výhodne už teraz
  6. Legendárna Štefánka opäť ožíva pod sieťou Pulitzer family
  7. Päť tipov, kam na predĺžený víkend v máji
  8. Inteligencia vo všetkom
  9. Volvo V90 Cross Country je pripravené na každé dobrodružstvo
  10. Continental spúšťa dlhodobý test pneumatík s vodičmi z Facebooku
  1. Ako efektívne využiť podlahové kúrenie?
  2. Samsung Galaxy S8: smartfón s výnimočným displejom
  3. Túžite byť matkou, ale nedarí sa? Poďme hľadať dôvody!
  4. Last minute tipy na Kapverdské ostrovy
  5. Ako sa menila obľúbená bratislavská štvrť
  6. Nové investičné projekty v Schladmingu s výhľadom na zjazdovku
  7. Podľa M. Borguľu je práca mestskej polície slabá a nedôsledná
  8. Znížená sadzba pri pôžičke v mBank už len štyri dni
  9. Odborníci poradia, komu sa oplatí využívať obnoviteľné zdroje
  10. Katarína (28): Z bývania na Nobelovej mám dobrý pocit
  1. Žijú, lebo sa nevzdali. Príbehy ľudí bojujúcich za svoje zdravie 7 940
  2. Šokujúce: ako sa každý Slovák dokáže ľahko naučiť po anglicky 7 277
  3. Nový Volkswagen Arteon sa predstaví na bratislavskom autosalóne 6 788
  4. Last minute tipy na Kapverdské ostrovy 6 387
  5. Päť tipov, kam na predĺžený víkend v máji 6 154
  6. Legendárna Štefánka opäť ožíva pod sieťou Pulitzer family 5 270
  7. Voda, kotol, vymknutie: Čo stoja najčastejšie domáce katastrofy? 5 043
  8. Last minute dovolenka sa dá kupiť výhodne už teraz 4 643
  9. 5 krokov k vlastnému bývaniu 3 407
  10. Ako sa menila obľúbená bratislavská štvrť 3 051

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

To nie, že mladí sú hlúpi, ale vy ste nudní

Krajná pravica sa stala novou kontrakultúrou.

PRIMÁR

Desať tipov na zmiernenie prejavov sennej nádchy

Niekoľko zásad na zmiernenie alergickej nádchy.

Neprehliadnite tiež

Niekoľko obcí si bude v októbri znova voliť starostov a poslancov

Starostov si majú vyberať obyvatelia 11 obcí, poslancov ľudia v deviatich obciach. Dve obce budú voliť starostu aj poslancov.

Slováci nedôverujú súdom najviac zo všetkých členských štátov Únie

Ministerka spravodlivosti to považuje za problém, ktorým sa treba zaoberať.

Na severnom i strednom Slovensku stále hrozia záplavy

Situácia sa zlepšila, nebezpečenstvo záplav však stále pretrváva.

Strana Beblavého a Mihála môže byť podľa Poliačika posilou pre budúcu vládu

Súčasná vládna koalícia nemá podľa Martina Poliačika témy, je hodnotovo a politicky úplne vyprázdnená.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop