Prezidentské debaty pritiahli státisíce divákov

Diskusie s prezidentskými kandidátmi prilákali k obrazovkám stovky tisíc divákov, najviac ich bolo niekoľko hodín pred ukončením predvolebnej kampane.

BRATISLAVA - ČTK to potvrdili zástupcovia komerčných televízií.

Markíza, Joj aj spravodajská TA3 si pritom do špeciálnych volebných relácií pozvali rovnakých hostí, Ivana Gašparoviča, Ivetu Radičovú, Zuzanu Martinákovú a Františka Mikloška. Ich debatu si v nedeľu na TA3 podľa informácií z televízie pozrelo takmer 300.000 divákov, v utorok večer v relácii De Facto televízie Joj 326.000
Slovákov. Tesne pred ukončením predvolebnej kampane, v stredu večer slovné súboje uchádzačov o post hlavy štátu v programe Na telo televízie Markíza videlo 695.000 divákov.

Obe najväčšie súkromné televízie obvykle vysielajú svoje politicko-diskusné relácie mimo hlavného vysielacieho času. Tentoraz ich však nasadili v najatraktívnejšej dobe, keď sú diváci zvyknutí sledovať hlavne filmy a
seriály. Hovorkyne televízií preto nechceli výsledky porovnávať s obvyklou sledovanosťou relácií. TA3 a Markíza označili výsledky sledovanosti za nadpriemerné až mimoriadne. Podľa Tatiany Tóthovej z Joj diskusia kandidátov zaujala viac ľudí pri obrazovkách ako obvyklý seriál. V predchádzajúcich dňoch televízie ponúkli aj samostatné diskusie s ďalšími tromi kandidátmi, Dagmarou Bollovou, Milanom Melníkom a Milanom Sidorom.

Iba STV bez debaty

Verejnoprávna Slovenská televízia konfrontáciu kandidátov neponúkla. Každému z kandidátov však umožnila polhodinový rozhovor s moderátorom. Koncesionármi platená televízia tiež čelí kritike mimovládnej organizácie
MEMO 98, podľa ktorej sa téme volieb vo svojom spravodajstve počas predvolebnej kampane venovala najmenej zo všetkých televízií. Za prvých desať dní dvojtýždňovej predvolebnej kampane vyhradila STV voľbám päť minút zo svojho spravodajstva. Najviac podľa MEMO 98 téme prezidentských volieb venovala zo svojej hlavnej spravodajskej relácie TV Markíza (vyše 28 minút), TA3 (cez 23 minút), nasleduje TV Joj (cez 12
minút). Od dnešného rána už médiá nemôžu propagovať prezidentských kandidátov pre predvolebné moratórium. Slováci si prezidenta budú vyberať v sobotu po tretí raz v histórii.

Sledovanosť diskusných relácií s prezidentskými kandidátmi

TA3: V politike, nedeľa 300.000 (podiel na trhu 3%)

Joj: De Facto, utorok 326.000 (podiel na trhu 16%)

Markíza: Na telo, streda 695.000 (podiel na trhu 35%)

čtk

Najčítanejšie na SME Domov


Inzercia - Tlačové správy


  1. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  2. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  3. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  4. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  5. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  6. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  7. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  8. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  9. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  10. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta
  1. Hitparáda štiav
  2. 14. ročník AmCham „JOB FAIR“ v Košiciach
  3. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  4. Projekt "Zvýšenie odborných kapacít v oblasti práce s mládežou"
  5. Malé knedličky, veľké dojmy
  6. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  7. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  8. Projekt First Lego League podporila Nadácia Pontis
  9. Klienti majú často pocit, že potrebujú spracovať len projekt
  10. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  1. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom 10 423
  2. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 8 945
  3. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 8 270
  4. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 5 731
  5. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 5 606
  6. Volkswagen Golf: Viac, než facelift 4 554
  7. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 3 462
  8. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 2 848
  9. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo 2 224
  10. Trenkwalder má nového generálneho riaditeľa 2 180

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Dankovi poškodilo bozkávanie výložiek, za premiéra ho už väčšina nechce

Kým v decembri bol podľa agentúry Focus Andrej Danko favoritom na budúceho premiéra, dnes jeho akceptácia u ľudí výrazne klesla.

KULTÚRA

Oscar nemá logiku. 5 dôvodov, prečo vyhral Moonlight

Mal šťastie, že nie je sci-fi.

DOMOV

Kocáb: Kisku už dlho uznávam, ocenenie ma šokovalo

Pre SME hovorí, že je hrdý slniečkar. S tvrdou silou nemáme šancu.

Neprehliadnite tiež

Dankovi poškodilo bozkávanie výložiek, za premiéra ho už väčšina nechce

Kým v decembri bol podľa agentúry Focus Andrej Danko favoritom na budúceho premiéra, dnes jeho akceptácia u ľudí výrazne klesla.

Rómsky splnomocnenec: Darmo robíme dobré kroky, ak to nevieme predať verejnosti

Problém priznal Ravasz v oblasti terénnych sociálnych pracovníkov.

Raper Kali: Silným motívom je smrť Róberta Remiáša

Raper Kali, vlastným menom Koloman Magyary (34), napísal titulnú pesničku k filmu Únos. Tvrdí, že ho obdobie 90. rokov láka.

Kaliňák sa potichu zmieril so sporným stavbárom z Gorily

Rezort vnútra viedol sériu súdnych sporov so stavebnou firmou Euro-Building, ktorá figuruje vo viacerých kauzách. Potichu uzavreli zmier.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop