SME

Prezidentské debaty pritiahli státisíce divákov

Diskusie s prezidentskými kandidátmi prilákali k obrazovkám stovky tisíc divákov, najviac ich bolo niekoľko hodín pred ukončením predvolebnej kampane.

BRATISLAVA - ČTK to potvrdili zástupcovia komerčných televízií.

Markíza, Joj aj spravodajská TA3 si pritom do špeciálnych volebných relácií pozvali rovnakých hostí, Ivana Gašparoviča, Ivetu Radičovú, Zuzanu Martinákovú a Františka Mikloška. Ich debatu si v nedeľu na TA3 podľa informácií z televízie pozrelo takmer 300.000 divákov, v utorok večer v relácii De Facto televízie Joj 326.000
Slovákov. Tesne pred ukončením predvolebnej kampane, v stredu večer slovné súboje uchádzačov o post hlavy štátu v programe Na telo televízie Markíza videlo 695.000 divákov.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Obe najväčšie súkromné televízie obvykle vysielajú svoje politicko-diskusné relácie mimo hlavného vysielacieho času. Tentoraz ich však nasadili v najatraktívnejšej dobe, keď sú diváci zvyknutí sledovať hlavne filmy a
seriály. Hovorkyne televízií preto nechceli výsledky porovnávať s obvyklou sledovanosťou relácií. TA3 a Markíza označili výsledky sledovanosti za nadpriemerné až mimoriadne. Podľa Tatiany Tóthovej z Joj diskusia kandidátov zaujala viac ľudí pri obrazovkách ako obvyklý seriál. V predchádzajúcich dňoch televízie ponúkli aj samostatné diskusie s ďalšími tromi kandidátmi, Dagmarou Bollovou, Milanom Melníkom a Milanom Sidorom.

Iba STV bez debaty

Verejnoprávna Slovenská televízia konfrontáciu kandidátov neponúkla. Každému z kandidátov však umožnila polhodinový rozhovor s moderátorom. Koncesionármi platená televízia tiež čelí kritike mimovládnej organizácie
MEMO 98, podľa ktorej sa téme volieb vo svojom spravodajstve počas predvolebnej kampane venovala najmenej zo všetkých televízií. Za prvých desať dní dvojtýždňovej predvolebnej kampane vyhradila STV voľbám päť minút zo svojho spravodajstva. Najviac podľa MEMO 98 téme prezidentských volieb venovala zo svojej hlavnej spravodajskej relácie TV Markíza (vyše 28 minút), TA3 (cez 23 minút), nasleduje TV Joj (cez 12
minút). Od dnešného rána už médiá nemôžu propagovať prezidentských kandidátov pre predvolebné moratórium. Slováci si prezidenta budú vyberať v sobotu po tretí raz v histórii.

SkryťVypnúť reklamu

Sledovanosť diskusných relácií s prezidentskými kandidátmi

TA3: V politike, nedeľa 300.000 (podiel na trhu 3%)

Joj: De Facto, utorok 326.000 (podiel na trhu 16%)

Markíza: Na telo, streda 695.000 (podiel na trhu 35%)

čtk

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  2. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  3. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  4. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  5. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  7. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  8. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  2. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL
  3. V Polkanovej zasadili dobrovoľníci les budúcnosti
  4. Drevo v lese nie je dôkaz viny:Inšpekcia dala LESOM SR za pravdu
  5. Recept proti inflácii: investície do podnikových dlhopisov
  6. Skupina UCED expanduje v Česku aj v strednej Európe
  7. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná?
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 10 909
  2. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 5 172
  3. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 5 093
  4. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 511
  5. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 2 974
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 2 699
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 2 433
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 287
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu