BRATISLAVA.
Cieľom ich iniciatívy, ktorej názov je Európa, počuješ ma? je podporiť mladých, aby svoje názory vyjadrili účasťou v júnových voľbách do europarlamentu. V posledných európskych voľbách bola účasť mladých občanov od 18 do 24 rokov nízka, predstavovala asi 40 percent, informovala agentúru SITA asistentka tlačového oddelenia Zastúpenia Európskej komisie na Slovensku Jana Farkašová.
Kampaň vyvrcholí 30. apríla, mladí ľudia sa vtedy zhromaždia v Berlíne, Miláne, Prahe a v ďalších mestách, aby spolu zvolali „Európa, počuješ ma?“. Kanál MTV vysiela tri televízne spoty, kde vidieť mladých ľudí, ako v Londýne, Paríži a Ríme vešajú reproduktory, čím chcú podporiť mladých ľudí v celej Európskej únii, aby sa hlásili o slovo a aby bolo počuť ich hlas.
Svoje želania, potreby a myšlienky môžu vyjadriť aj na oficiálnej internetovej stránke, dodala Farkašová.