SME

Prieskum: Druhým najčítanejším denníkom je SME

Najčítanejším slovenským denníkom je Nový Čas s 26 percentami, ktoré predstavujú viac ako 1,1 milióna čitateľov. Druhý v poradí je denník Sme s deviatimi percentami.

BRATISLAVA. Najčítanejším slovenským denníkom je Nový Čas s 26 percentami, ktoré predstavujú viac ako 1,1 milióna čitateľov. Druhý v poradí je denník Sme s deviatimi percentami.

Čítanosť denníka Plus jeden deň je spolu s denníkom Pravda na tretej pozícii s ôsmimi percentami. Nasledujú denníky Korzár a Šport s čítanosťou štyri percentá a Hospodárske noviny s tromi percentami populácie vo veku 14 - 79 rokov.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vyplýva to z prieskumu spoločnosti MEDIAN SK, ktorý bol od 15. septembra 2008 do 29. marca 2009 realizovaný na vzorke 4265 občanov Slovenskej republiky vo veku 14-79 rokov.

SkryťVypnúť reklamu

Celková čítanosť celoštátnych denníkov oproti tretiemu a štvrtému kvartálu roku 2008 vzrástla o jedno percento a predstavuje ju 46 percent populácie. Tento údaj vychádza z premennej "čítal(a) posledné vydanie". Pokiaľ vychádzame z premennej "čítal(a) posledných 14 dní", ide o 83 percent populácie.

Podiel čítanosti týždenníkov na populácii predstavuje 55 percent, čo je množstvo čitateľov, ktorí prelistujú alebo prečítajú "ostatné" vydanie niektorého z monitorovaných týždenníkov. Celková čítanosť týždenníkov všeobecne vzrástla o jedno percento oproti tretiemu a štvrtému kvartálu 2008.

Denník SME je druhý najčítanejší.

Portál sme.sk je jednotka medzi spravodajskými portálmi.

Porovnajte si návštevnosť slovenských webov - INTERAKTÍVNE

SkryťVypnúť reklamu

Týždenník Plus 7 dní dosiahol 16 percent. Druhú pozíciu obsadil Život s čítanosťou 13 percent a prvú trojicu uzatvára Nový Čas pre ženy s desiatimi percentami. Časopis Markíza sa umiestnil na štvrtom mieste s deviatimi percentami, na piatom Báječná žena s ôsmimi percentami a na šiestom Eurotelevízia so siedmimi percentami. Prehľad uzatvára týždenník Katolícke noviny s piatimi percentami.

Celková čítanosť dvojtýždenníkov predstavuje 17 percent populácie vo veku 14-79 rokov. Je to jednopercentný nárast oproti tretiemu a štvrtému kvartálu 2008. Najčítanejším titulom je TV max so štyrmi percentami. Dvojtýždenník Tele plus dosiahol tri percentá a za ním sa zaradil dvojtýždenník Teleprogram s jedným percentom. Rovnakú čítannosť dosiahli aj dvojtýždenníky Relax, Žena a život, Autoburza a TV Svet.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  3. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  4. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  5. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  6. Plátené tašky a opakované použitie
  7. Kupujete si dovolenku? Nezabudnite na poistenie storna!
  8. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Čo vám hrozí, keď si neliečite alergiu
  3. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  4. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  5. Oslava ako v Hollywoode: Kaufland má narodeniny, pozýva aj vás
  6. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  7. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  8. Sigord – les, kde sa stretáva zodpovedné hospodárenie s turizmom
  1. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku 16 324
  2. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 5 255
  3. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 4 550
  4. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť 4 360
  5. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 4 012
  6. Plátené tašky a opakované použitie 3 506
  7. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 3 454
  8. Iónske alebo Dodekanské ostrovy? Grécke leto má stovky tvárí 2 117
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu