SME

Klesajúcich preferencií HZDS sa Mečiar neobáva

Ľudová strana - Hnutie za demokratické Slovensko (ĽS-HZDS) sa podľa svojho predsedu Vladimíra Mečiara klesajúcich preferencií ...

BRATISLAVA. Ľudová strana - Hnutie za demokratické Slovensko (ĽS-HZDS) sa podľa svojho predsedu Vladimíra Mečiara klesajúcich preferencií neobáva. Šéf hnutia to pre TASR potvrdil v reakcii na nedávne výsledky prieskumov verejnej mienky, podľa ktorých by sa ĽS-HZDS nemuselo v najbližších parlamentných voľbách dostať do Národnej rady SR.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Pred pár dňami boli voľby do Európskeho parlamentu, mali sme takmer deväť percent. Máličko chýbalo a boli by sme prekročili hranicu desiatich percent, čo bolo technicky možné. Prečo by sa to zrazu tak zmenilo?" zamyslel sa Mečiar nad výsledkami prieskumov, z ktorých vyplýva, že ĽS-HZDS klesli preferencie na štyri percentá, čo už je pod hranicou zvoliteľnosti.

SkryťVypnúť reklamu

Podľa neho na to existujú dve vysvetlenia. Jedným z nich je, ako tvrdí, možnosť, že niektorí ľudia, ktorí ĽS-HZDS volia, sa k tomu nepriznajú, a tým druhým, že prieskumy "vychádzajú od anketárov, ktorých majú agentúry dlhé roky, pracujú s rovnakou vzorkou, a preto je výpovedná hodnota prieskumov nižšia".

Mečiar v tejto súvislosti opätovne zdôraznil, že strana sa nepriaznivými výsledkami vôbec neznervózňuje. "My sme všetky voľby doteraz vyhrávali, okrem minulých. Neboli voľby na Slovensku, s výnimkou dvoch prezidentských, v ktorých by HZDS nebolo dominovalo," upozornil predseda strany.

Dodal, že za menšími neúspechmi vo voľbách vidí okrem iného únavu zo stereotypu a pokusy niektorých ľudí hľadať nové alternatívy. Ako však ďalej uviedol, na základe cestovania po Slovensku a stretávania sa s voličmi môže povedať, že niektorí ľudia sa k strane vracajú a prichádzajú aj noví. "Čas sa vracia," uzavrel Mečiar.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Spoločnosť sa dištancuje od falošnej investície
  2. Potrebujete vypnúť, ale letná dovolenka je ešte v nedohľadne?
  3. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  4. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  5. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  7. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  8. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  1. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  2. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  3. Spoločnosť sa dištancuje od falošnej investície
  4. Potrebujete vypnúť, ale letná dovolenka je ešte v nedohľadne?
  5. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  6. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL
  7. V Polkanovej zasadili dobrovoľníci les budúcnosti
  8. Drevo v lese nie je dôkaz viny:Inšpekcia dala LESOM SR za pravdu
  1. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 11 366
  2. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 5 830
  3. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 5 216
  4. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 623
  5. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 2 347
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 098
  7. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 1 738
  8. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 1 480
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Kolóna áut v súvislosti s čiastočným obmedzením cesty 1/18 pod Strečnom.

Firma má pracovať aj cez víkendy a sviatky.


1
Minister zdravotníctva Kamil Šaško.

Lekárov vyzýva, aby dôslednejšie zvažovali ich predpis


TASR 5
Maďarský premiér Viktor Orbán.

Maďarský premiér sa stretol aj s prezidentom.


TASR 6
Juraj Šeliga

Šeliga ponúkol Zurianovi dokumenty, týkajúce sa prípadu.


SITA 7
SkryťZatvoriť reklamu