SME

Hlavná cena súťaže EuroTel poviedka 2002 poputuje do Trnavy

Bratislava 2. apríla (TASR) - Šiesty ročník literárnej súťaže EuroTel poviedka 2002 vyhrala práca Benjamína Škreka s názvom Spomínala. Verejné vyhlásenie ...

Bratislava 2. apríla (TASR) - Šiesty ročník literárnej súťaže EuroTel poviedka 2002 vyhrala práca Benjamína Škreka s názvom Spomínala. Verejné vyhlásenie výsledkov sa uskutočnilo dnes večer v nákupno-zábavnom centre Aupark Bratislava a hlavná cena EuroTelu v podobe 30 000 Sk poputuje do Trnavy.

Tohtoročnej súťaže sa zúčastnilo 818 príspevkov, čo je o 45 percent viac ako vlani. Šesťčlenná porota zložená z minuloročných finalistov súťaže na čele s Vladimírom Ballom z nich určila 21 prác, ktoré boli nominované na jednotlivé ocenenia. Okrem hlavnej ceny bolo udelených 10 cien vydavateľstva L.C.A., šesť cien poroty a štyri prémie mediálnych partnerov - prémia Rádia Twist pre Tomáša Kríža za poviedku Jeden záber, prémia Sme Tomášovi Horváthovi za poviedku Osídla, prémia Domino - Fórum Petrovi Krištúfekovi za poviedku Muž, ktorý si dal čistiť topánky a prémia InZine Akda Bavi Pain poviedka s názvom Čo ak sa na mňa niekto díva.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Víťazné práce budú publikované v zborníku, ktorý pokrstia pri slávnostnom odovzdávaní cien 7. mája 2002 v divadle Stoka. Koloman Kertész Bagala tiež vyzve finalistov súťaže na publikovanie samostatnej knihy.

Šiesty ročník literárnej súťaže poviedka 2002 vyhlásila spoločnosť EuroTel Bratislava v spolupráci s literárnou a kultúrnou agentúrou L.C.A. 1. decembra 2001. Okrem už tradičných mediálnych partnerov Rádia Twist a denníka Sme súťaž podporili aj internetový magazín InZine a týždenník Domino - Fórum.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  3. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  4. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  5. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  6. Plátené tašky a opakované použitie
  7. Kupujete si dovolenku? Nezabudnite na poistenie storna!
  8. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Čo vám hrozí, keď si neliečite alergiu
  3. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  4. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  5. Oslava ako v Hollywoode: Kaufland má narodeniny, pozýva aj vás
  6. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  7. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  8. Sigord – les, kde sa stretáva zodpovedné hospodárenie s turizmom
  1. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku 17 189
  2. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť 5 720
  3. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 5 580
  4. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 4 581
  5. Plátené tašky a opakované použitie 4 008
  6. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 3 953
  7. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 2 592
  8. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 2 470
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Sportnet

Hráči Sniny počas penaltového rozstrelu v zápase Snina - Lehota pod Vtáčnikom.

Futbalistom Sniny ostali oči pre plač.


Futbalový agent Martin Petráš.

EURO U21 je najväčšie futbalové podujatie, ktoré môže Slovensko usporiadať.


TASR
Centrálny kurt Philippa Chatriera počas zápasu Lorenzo Musetti - Carlos Alcaraz v semifinále Roland Garros 2025.

Núdzové riešenie z 80-tych rokoch 19. storočia sa ukázalo ako revolučné.


Jan Kamarád
Tréner Thomas Frank na lavičke Brentfordu.

Pozrite si prehľad zaujímavých futbalových prestupov v letnom prestupovom období 2025 na Slovensku aj v zahraničí v nedeľu 8. júna. Sledujte minútu po minúte.


SkryťZatvoriť reklamu