SME

SME je stále najčítanejší mienkotvorný denník

Najčítanejším denníkom na Slovensku je Nový čas s miliónom čitateľov. Nasleduje denník SME.

BRATISLAVA. Najčítanejším denníkom na Slovensku je Nový čas. Vyplýva to z prieskumu MML-TGI za II. a III. kvartál, ktorý realizovala agentúra MEDIAN SK od 30. marca do 13. septembra 2009 na vzorke 4286 respondentov vo veku 14 - 79 rokov.

Nový čas si udržal pozíciu s 25 %, ktoré predstavujú viac ako jeden milión čitateľov. Druhý v poradí je denník Sme s 8 %. Čítanosť denníka Pravda je tiež na úrovni 8 %. Nasleduje denník Plus jeden deň rovnako s 8 %, Šport a Korzár so 4-% čítanosťou a Hospodárske noviny s 3-%.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Podiel čítanosti týždenníkov na populácii predstavuje 52 %, čo je množstvo čitateľov, ktorí prelistujú alebo prečítajú "ostatné" vydanie niektorého z monitorovaných týždenníkov. Celková čítanosť týždenníkov všeobecne klesla o dve percentá oproti I. a II. kvartálu 2009.

Týždenník Plus 7 dní dosiahol 15 %. Druhú pozíciu obsadil Život s 12-% čítanosťou a prvú trojicu uzatvára Nový Čas pre ženy s 9 %. Časopis Markíza sa umiestnil na štvrtom mieste s 8 %, na piatom Báječná žena tiež s 8 % a na šiestom Eurotelevízia so 7 %. Prehľad uzatvára týždenník Katolícke noviny so 4 %.

Celková čítanosť dvojtýždenníkov predstavuje 14 %. Najčítanejším titulom je Tele plus so 4 %. Dvojtýždenník TV max dosiahol 3 % a za ním sa zaradil dvojtýždenník Autoburza s 1 %. Dvojtýždenníky Žena a život, Relax, TV Svet a Banskobystrické ECHO tiež dosiahli 1 %.

SkryťVypnúť reklamu

Celková čítanosť mesačníkov v II. a III. kvartáli 2009 zaznamenala 52 %, čo je rovnaké percento ako v I. a II. kvartáli 2009. Poradie mesačníkov, ktoré sa na Slovensku predávajú, otvára časopis Eva s 10 %. Ďalšiu priečku obsadil mesačník EMMA s 9 % a za ním Zdravie rovnako s 9 %. Mesačník Záhradkár dosiahol 8 %. Prvú päticu uzatvára mesačník Auto motor a šport s 5 %. Na šiestom mieste sa umiestil časopis Pekné bývanie tiež s 5 % a na siedmom Auto Magazín rovnako s 5 %.

V televíziách vedie Markíza

Najsledovanejšou televíziou na Slovensku je Televízia Markíza.

Televízia Markíza dosiahla 59-% sledovanosť v rámci televíznych staníc. Sledovanosť na úrovni 32 % zaznamenala TV JOJ, za ňou sa umiestnila Jednotka s 25 %.

Nasleduje TA3 s 5 %, TV JOJ Plus a Dvojka so 4 %, Prima TV a NOVA s 3 %. Prvú desiatku najsledovanejších televíznych staníc uzatvárajú RTL KLUB a ČT1 s 2 %.

SkryťVypnúť reklamu

Poradie jednotlivých slovenských televíznych staníc v ukazovateli podiel na trhu (share) za II. a III. kvartál 2009 je nasledujúce: Na prvom mieste so 47 % sa umiestnila TV Markíza. TV JOJ dosiahla 21 % a za ňou sa s 15-% podielom na trhu umiestnila Jednotka. Nasleduje TV JOJ Plus s 2 %, TA3 s 2 % a slovenskú šestku uzatvára Dvojka tiež s 2 %. Podiel ostatných televízií predstavuje celkom 11 %, z toho najvyššie hodnoty dosahujú nasledujúce štyri stanice: NOVA (2 %), RTL KLUB (1 %), Prima (1 %) a Magyar TV 1 (1 %).

Rádiám kraľuje Expres

Najpočúvanejším rádiom na Slovensku je Rádio Expres.

Rádio Expres zvíťazilo v počúvanosti s 27-percentným podielom na trhu, Fun rádio má 17 percent a rovnako so 17-percentným podielom sa na treťom mieste umiestnilo Rádio Slovensko.

SkryťVypnúť reklamu

Na štvrtom mieste skončili Jemné melódie s ôsmimi percentami a na piatom rozhlasová sieť RADIONET total so sedempercentným podielom na trhu. Šieste miesto obsadilo Rádio Regina (7 %) a siedme Rádio Okey (6 %). Ostatné rozhlasové stanice držia podiel 11 % z trhu.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor
  2. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  3. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy
  4. TV Markíza spustí spravodajský projekt TN live už 9. júna
  5. Plaťte, šetrite, investujte moderne – prehľadne a na pár ťuknutí
  6. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí
  7. Bezlepkové delikatesy od šéfkuchára svetových hviezd
  8. Kozmetika ju najprv zachránila, dnes ňou pomáha iným
  1. Digitálna bezpečnosť opäť v centre pozornosti
  2. Takto chutí zlato
  3. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor
  4. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  5. Vyskúšali sme Asus ProArt P16, notebook pre kreatívcov
  6. Sovy chránia lesy: LESY SR hlásia úspech s vtáčími búdkami
  7. Iónske alebo Dodekanské ostrovy? Grécke leto má stovky tvárí
  8. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy
  1. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 7 612
  2. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 7 088
  3. Kozmetika ju najprv zachránila, dnes ňou pomáha iným 3 749
  4. TV Markíza spustí spravodajský projekt TN live už 9. júna 3 717
  5. Iónske alebo Dodekanské ostrovy? Grécke leto má stovky tvárí 3 694
  6. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 3 080
  7. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 2 987
  8. Bezlepkové delikatesy od šéfkuchára svetových hviezd 2 811
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Minister zdravotníctva Kamil Šaško.

Minister Šaško prebiehajúce rokovania komentovať nechcel.


TASR
Prezident Peter Pellegrini počas úvodného príhovoru za okrúhlym stolom za účasti ministrov a podnikateľov v Prezidentskom paláci.

Na stretnutie prišli aj predstavitelia rezortu hospodárstva a podnikatelia.


TASR 2
Peter Kažimír na Špecializovanom trestnom súde v Pezinku.

Cisárik uznal bývalého politika Smeru Kažimíra z vinného z podplácania.


SITA 2
Andrea Kolečanyiová pri plagáte s "hľadanou" Cecíliou.

Majú obavy o ďalší osud vzácneho diela.


18
SkryťZatvoriť reklamu