SME

Televízne Vianoce: Popoluška porazila správy

Najviac divákov prilákala cez sviatky Markíza, druhá bola nevianočná TV Joj.

BRATISLAVA. Vianoce už tradične lákajú k obrazovkám najviac divákov v roku. A už niekoľko rokov vysielajú televízie tie isté tituly, len v inom poradí.

Aj tieto sviatky zvíťazili klasické rozprávky - Tri oriešky pre popolušku na Markíze sledovalo 1,2 milióna ľudí, pozrel si ju takmer každý druhý divák, ktorý sedel pred obrazovkou.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V Markíze sú spokojní. „Divák si opäť vybral tradičné Vianoce na Markíze,“ povedala hovorkyňa Oľga Dúbravská.
Joj ponúkla alternatívu v podobe nevianočných komédií či akčných filmov. Na štedrý večer dala triler Con Air.

SkryťVypnúť reklamu

Nesviatočnou ponukou prilákali približne každého štvrtého až piateho diváka. Medzi najsledovanejšie programy televízie patrili okrem Sám doma aj Garfield či akčný film Šakal, ktorý si pozrelo niečo do pol milióna divákov. Dobré čísla Joj tradične prináša Dobrý vojak Švejk.

Aj programový riaditeľ Joj František Borovský je spokojný. „Celý čas sme boli dvojkou na trhu.“

Veľa repríz

Pre Vianoce boli charakteristické reprízy. STV zo svojho archívu reprízovala, čo sa dalo. Markíza opakovala Mrázika. Tradičná americká komédia Jojky Sám doma šla už v predvečer Vianoc, na štedrý večer šla v repríze.
Podľa Borovského sú za tým ekonomické dôvody, repríza do 24 hodín totiž televíziu nič nestojí.

STV bez novej rozprávky

Na treťom mieste u divákov skončila Jednotka. STV priniesla takmer rovnaký program ako minulý rok. Sľubovaná nová vianočná rozprávka sa nekonala. Minimálny záujem vzbudilo Konto nádeje, ktoré si pozrelo len okolo 66–tisíc divákov. Väčší záujem však hlavne u starších divákov prinieslo finále mini Talent šou.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Detox pre vaše auto. Prejaví sa v spotrebe aj vo výkone
  2. Plátené tašky a opakované použitie
  3. Kupujete si dovolenku? Nezabudnite na poistenie storna!
  4. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor
  5. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  6. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy
  7. TV Markíza spustí spravodajský projekt TN live už 9. júna
  8. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí
  1. Podpora projektov, ktoré učia ľudí postaviť sa za seba
  2. Sigord – les, kde sa stretáva zodpovedné hospodárenie s turizmom
  3. Nela Pocisková: Dovolím si už robiť chyby a nevyčítať si to
  4. Plátené tašky a opakované použitie
  5. Kupujete si dovolenku? Nezabudnite na poistenie storna!
  6. Detox pre vaše auto. Prejaví sa v spotrebe aj vo výkone
  7. Nespoliehajú sa na štát, ale na vlastné sily
  8. Digitálna bezpečnosť opäť v centre pozornosti
  1. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 8 105
  2. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 5 292
  3. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 4 327
  4. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 4 047
  5. Iónske alebo Dodekanské ostrovy? Grécke leto má stovky tvárí 3 717
  6. TV Markíza spustí spravodajský projekt TN live už 9. júna 2 687
  7. Plátené tašky a opakované použitie 2 235
  8. Kozmetika ju najprv zachránila, dnes ňou pomáha iným 2 172
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu