SME

Najsledovanejší Silvester bol na Markíze, STV prepadla

Silvestrovský večerný program na Markíze pritiahol najviac divákov, spoločný galavečer Slovenskej a Českej televízie u nás prepadol.

Šou na Markíze pozeral skoro každý druhý divák.Šou na Markíze pozeral skoro každý druhý divák. (Zdroj: markiza.sk)

BRATISLAVA. Aj tento rok väčšina ľudí trávila posledný deň v roku pred televíznou obrazovkou. Najsledovanejším zábavným večerným programom bola šou televízie Markíza SuperSilvester. Paródiu Československej SuperStar si podľa údajov PMT/TNS, ktoré má denník SME k dispozícií, pozrelo približne 1,013 miliónov divákov.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Podiel šou bol 45,3 percenta, čo znamená, že šou na Markíze pozeral skoro každý druhý divák, ktorý bol v tom čase pred televíznou obrazovkou. Na druhom mieste skončila ďalšia markizácka relácia Aj múdry schybí s 876 tisíc divákmi a na treťom silvestrovské vydanie denného seriálu Panelák na JOJ. Ten si v štvrtok večer pozrelo 582 tisíc divákov, pričom sledovala ho štvrtina z divákov, ktorí sedeli pri obrazovkách.

SkryťVypnúť reklamu

Galavečerná šou Slovenskej televízie, ktorú pripravila v spolupráci s Českou televíziou, veľmi slovenských divákov neohúrila. Skončila podľa informácií SME až na štvrtom mieste s 567 tisíc divákmi, po ňom nasledovali v poradí Drišlakoviny na STV, Kutyil a Sedem na JOJ.

Ani v spravodajstve sa posledný deň verejnoprávnej televízií nedarilo. Predbehli ju nie len hlavné správy Markízy a JOJ, ale dokonca aj Smotánka, či Kriminálne správy na JOJ. Televízne noviny na Markíze si pozrelo takmer milión divákov, Noviny TV JOJ mali 766 tisíc divákov a Správy STV len 312 tisíc divákov. Lepšie na tom bola aj Smotánka na Markíze ktorá mala 583 tisíc divákov a Krimi noviny na JOJ s 479 tisíc divákmi.

TOP 5

Relácia televízia počet divákov podiel
SuperSilvester MARKÍZA 1,013 miliónov 45,3 %
Aj múdry schybí MARKÍZA 876 tisíc 37,1%
Panelák JOJ 582 tisíc 24,8%
Silvester s ČT STV ČT STV 567 tisíc 24,4%
Drišlakoviny STV 444 tisíc 19,4%

Zdroj: SME podľa PMT/TNS

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Jedinečná príležitosť získať kariérny náskok od Jerònimo Martins
  2. Osem destinácií, kam na last minute dovolenku v septembri
  3. Kaufland má 25 rokov a otvára 25. K Park: To bude oslava!
  4. Fit-out od M2C: Premena priestorov na kľúč
  5. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život?
  6. Nová Kia Sportage zvládne každé dobrodružstvo aj životný štýl
  7. Metropola aj more. New York sa dá jednoducho spojiť s Karibikom
  8. Iónske či Dodekanské ostrovy? Nie je jedno, kam do Grécka idete
  1. Jedinečná príležitosť získať kariérny náskok od Jerònimo Martins
  2. Hudba, smiech a festival plný vody: Liptov čaká rozlúčka s letom
  3. Kaufland má 25 rokov a otvára 25. K Park: To bude oslava!
  4. Osem destinácií, kam na last minute dovolenku v septembri
  5. Nový článokSpolupráca v oblasti lesnej pedagogiky v Bojniciach
  6. Úver až do 40 000 € a každý rok nižšia úroková sadzba
  7. Dajte zabrať mozgu. V predaji je nové vydanie Tréningu pamäti
  8. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život?
  1. Nová Kia Sportage zvládne každé dobrodružstvo aj životný štýl 12 401
  2. Osem destinácií, kam na last minute dovolenku v septembri 9 926
  3. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život? 4 876
  4. Kaufland má 25 rokov a otvára 25. K Park: To bude oslava! 3 405
  5. Iónske či Dodekanské ostrovy? Nie je jedno, kam do Grécka idete 2 843
  6. Úver až do 40 000 € a každý rok nižšia úroková sadzba 2 749
  7. Dajte zabrať mozgu. V predaji je nové vydanie Tréningu pamäti 2 583
  8. Metropola aj more. New York sa dá jednoducho spojiť s Karibikom 1 700
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu