BRATISLAVA. Aj tento rok väčšina ľudí trávila posledný deň v roku pred televíznou obrazovkou. Najsledovanejším zábavným večerným programom bola šou televízie Markíza SuperSilvester. Paródiu Československej SuperStar si podľa údajov PMT/TNS, ktoré má denník SME k dispozícií, pozrelo približne 1,013 miliónov divákov.
Podiel šou bol 45,3 percenta, čo znamená, že šou na Markíze pozeral skoro každý druhý divák, ktorý bol v tom čase pred televíznou obrazovkou. Na druhom mieste skončila ďalšia markizácka relácia Aj múdry schybí s 876 tisíc divákmi a na treťom silvestrovské vydanie denného seriálu Panelák na JOJ. Ten si v štvrtok večer pozrelo 582 tisíc divákov, pričom sledovala ho štvrtina z divákov, ktorí sedeli pri obrazovkách.
Galavečerná šou Slovenskej televízie, ktorú pripravila v spolupráci s Českou televíziou, veľmi slovenských divákov neohúrila. Skončila podľa informácií SME až na štvrtom mieste s 567 tisíc divákmi, po ňom nasledovali v poradí Drišlakoviny na STV, Kutyil a Sedem na JOJ.
Ani v spravodajstve sa posledný deň verejnoprávnej televízií nedarilo. Predbehli ju nie len hlavné správy Markízy a JOJ, ale dokonca aj Smotánka, či Kriminálne správy na JOJ. Televízne noviny na Markíze si pozrelo takmer milión divákov, Noviny TV JOJ mali 766 tisíc divákov a Správy STV len 312 tisíc divákov. Lepšie na tom bola aj Smotánka na Markíze ktorá mala 583 tisíc divákov a Krimi noviny na JOJ s 479 tisíc divákmi.
TOP 5
Relácia | televízia | počet divákov | podiel |
SuperSilvester | MARKÍZA | 1,013 miliónov | 45,3 % |
Aj múdry schybí | MARKÍZA | 876 tisíc | 37,1% |
Panelák | JOJ | 582 tisíc | 24,8% |
Silvester s ČT STV | ČT STV | 567 tisíc | 24,4% |
Drišlakoviny | STV | 444 tisíc | 19,4% |
Zdroj: SME podľa PMT/TNS

Beata
Balogová
