Je reálnou politickou stranou, ktorá má dnes tritisíc členov a je už etablovaná v takmer všetkých okresoch Slovenska.
Na tlačovej besede v Košiciach to dnes povedal predseda strany Pavol Rusko. Ako ďalej uviedol, ANO 1. mája rozbehne imidžovú kampaň pod heslom Slobodne a zodpovedne.
"Chceme v nej zdôrazňovať to nóvum, s ktorým sme vstúpili do slovenského politického priestoru. Ide o to, že pod hlavičkou ANO sa dostali do politiky ľudia, ktorí už dosiahli istý úspech a sú materiálne zabezpečení," zdôraznil Rusko. Nie sú teda nútení podľa jeho slov hrať s voličmi hru na tému: "Sme takí istí ako vy, máme sa tak isto zle ako vy, voľte nás!" Nemusia navštevovať rôzne skupiny ľudí, aby od nich pýtali peniaze a za to im sľubovať, že ak vyhrajú, v nejakej podobe im to vrátia.
V úrovni spoločenskej žičlivosti Slovensko dnes výrazne zaostáva za krajinami, v ktorých sa žije dobre, uviedol ďalej Rusko. Kým v USA alebo v štátoch Európskej únie ľudia nezávidia tomu, kto dosiahol úspech, ale ho hodnotia ako pracovitého, usilovného a šikovného a žičia mu, na Slovensku si všetci navzájom závidia. "Ak podľa prieskumov má ANO sedem až deväťpercentnú podporu verejnosti, mňa teší, že sú to práve ľudia, u ktorých nefunguje závisť," zdôraznil Rusko.
Na otázku, z akých prostriedkov bude imidžová kampaň financovaná, Rusko uviedol, že bude stáť okolo deväť miliónov korún a podstatná časť tejto sumy pôjde z členských príspevkov. Kampaň bude okrem iného pozostávať z viac ako 700 billboardov a z miliónového nákladu vlastného propagačného časopisu.