SME

Nová SDĽ má stovky bilbordov

Strana neznámeho manažéra útočí na Ficových voličov. Zatiaľ sa jej to príliš nedarí.

Strana demokratickej ľavice využíva v kampani červený autobus. Stranu vedie neznámy manažér Marek Blaha.Strana demokratickej ľavice využíva v kampani červený autobus. Stranu vedie neznámy manažér Marek Blaha. (Zdroj: ARCHÍV SDĽ)

BRATISLAVA. Heslá Znížime ceny potravín, Lieky bez doplatkov, Istá práca, isté bývanie, inzercia s narážkami na drahé hodinky členov vlády. Na druhej strane stovky bilbordov, ktoré boli oblepené heslami skôr ako iné strany vôbec pomýšľali na kampaň. Tak vyzerá kampaň SDĽ, ktorú vedie neznámy manažér Marek Blaha.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

O SDĽ kolujú medzi politikmi rôzne teórie - v strane Smer si myslia, že ide antistranu platenú pravicou, v opozícii zasa, že o iniciatívu podnikateľov, ktorí sa takto snažia Roberta Fica dotlačiť na spoluprácu. „To je len smiešne predvolebné politické očierňovanie. Sme noví ľudia v politike, ktorí veria v sociálnodemokratické hodnoty Slovákov," hovorí Blaha.

SkryťVypnúť reklamu

Strana sa snaží upútať pozornosť voličov a médií pomerne viditeľným spôsobom. V kampani používa červený poschodový „londýnsky" autobus a na neparlamentného outsidera má aj pomerne veľa mítingov. Na kandidátke má aj celebritu - kanoistu Juraja Baču.

Ako predvolebný song si vybrala upravenú verziu piesne Diridonda - naše číslo šesť, vaša správa voľba. SDĽ je tiež veľmi aktívna na internete a na webových sociálnych sieťach. Na potenciálnych voličov sa obracala aj kontroverzným spôsobom - telefonovala ľuďom domov.

„Predpokladáme, že celkové náklady na našu kampaň nepresiahnu 600­tisíc eur," tvrdí jej predseda. Kto dal strane najviac peňazí, však nepovedal.

Ani masívna kampaň strany voličov zatiaľ neslovila. Podľa renomovaných agentúr Focus a MVK by dostala len 0,8 a 1,8 percenta.

SkryťVypnúť reklamu

Blaha tvrdí, že so stranou momentálne „sympatizuje" 7,8 percenta voličov. SDĽ podľa neho nie je produkt pre jedny parlamentné voľby a ako strana určite mienia fungovať aj po júni.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  3. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  4. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  5. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  6. Plátené tašky a opakované použitie
  7. Kupujete si dovolenku? Nezabudnite na poistenie storna!
  8. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Čo vám hrozí, keď si neliečite alergiu
  3. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  4. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  5. Oslava ako v Hollywoode: Kaufland má narodeniny, pozýva aj vás
  6. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  7. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  8. Sigord – les, kde sa stretáva zodpovedné hospodárenie s turizmom
  1. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku 15 184
  2. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 5 031
  3. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 4 874
  4. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 4 532
  5. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 3 909
  6. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť 3 666
  7. Plátené tašky a opakované použitie 3 304
  8. Iónske alebo Dodekanské ostrovy? Grécke leto má stovky tvárí 3 179
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu