SME

Investície do reklamy na internete rastú. SDĽ míňa najviac

Investície zadávateľov do marketingovej komunikácie na internete vzrástli v máji medzimesačne o 9 percent. Najrýchlejšie narástol segment politickej reklamy.

BRATISLAVA. Investície zadávateľov do marketingovej komunikácie na internete vzrástli v máji medzimesačne o 9 percent. Uvádza sa to v monitoringu reklamných výdavkov na slovenskom internete Admosphere spoločnosti Mediaresearch Slovakia.

V máji zadávatelia investovali na internete takmer 1,425 mil. eur, čo je oproti aprílu nárast o 116,546 tis. eur. Najviac reklamy zadali inzerenti z oblasti cestovného ruchu. Najrýchlejšie narástol segment politickej reklamy, v rámci politických subjektov do reklamy na internete najviac investovala SDĽ.

SkryťVypnúť reklamu

Blížiaca sa dovolenková sezóna a s ňou spojené aktivity reklamných zadávateľov sa premietli aj do reklamných investícií. Medzi produktovými segmentmi jednoznačne dominuje sféra "cestovné agentúry, kancelárie a iné rezervačné a súvisiace činnosti“, na ktorú pripadlo približne 10 % všetkých investícií do reklamy na internete za mesiac máj.

Do prvej trojky sa dostali e-shopy so širokospektrálnou ponukou, ktoré projekt Admosphere uvádza pod produktovou kategóriou "široký sortiment“. V rámci investícií do kampaní e-shopov zohral dôležitú úlohu vstup projektu klikshop.sk na slovenský trh a jeho úvodná pomerne robustná investícia do marketingovej komunikácie na internete.

Vrcholiaca kampaň pred parlamentnými voľbami na Slovensku v máji naplno zasiahla už aj slovenský internet. Politické strany a kandidáti politických strán investovali do reklamy na internete v súčte 31 288 eur. Suverénne najaktívnejšia bola mimoparlamentná SDĽ, na ktorú pripadá 20.296 eur, čo je viac ako 64 percent zo všetkých prostriedkov investovaných do politickej reklamy na internete.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  2. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  3. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  4. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  5. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže
  6. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  7. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  1. Šéf nemocníc v Šaci Sabol: Nemôžeme byť spokojní s počtom roboti
  2. Chcete dokonalé zuby? Čo vám reklamy nepovedia
  3. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  4. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  5. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  6. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  7. Štartuje prvý ročník Fjällräven Campfire Česko a Slovensko
  8. Katarína Brychtová: Každý nový začiatok je dobrý
  1. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu 84 835
  2. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna 20 545
  3. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže 10 277
  4. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 8 448
  5. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 6 497
  6. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok 5 354
  7. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 5 220
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky 4 416
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu