SME

Voľby zaujímali aj v nedeľu ráno. SME lámalo rekordy

Najväčší záujem divákov bol o povolebné štúdio na Markíze a prvé nedeľné diskusie lídrov.

BRATISLAVA. Stránka sme.sk bola počas volieb najnavštevovanejším spravodajským portálom. Zaznamenala tiež najväčší nárast v absolútnych číslach. Denná návštevnosť sme.sk bola viac ako 400–tisíc.

Podľa on–line dotazníka SME, ktorý vyplnilo 1400 ľudí, desatina ľudí sledovala web cez mobil, zdrojom správ bol aj Facebook, na rozdiel od Twitteru.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Najviac divákov pritiahla k televízii Markíza. Volebné štúdio so Zlaticou Puškárovou a Gáborom Grendelom sledovalo takmer pol milióna divákov a dosiahlo podiel takmer 40 percent. Volebné štúdio na STV s Radovanom Slobodníkom malo podiel 16,8 percenta. Necelých osem percent získalo volebné štúdio televízie Joj.

SkryťVypnúť reklamu

Darilo sa spravodajskej TA3, ktorá počas povolebnej noci ďaleko prekonala svoj bežný priemer. Večerné volebné štúdio o 19.55 si v priemere zaplo okolo 250-tisíc divákov, čo znamenalo podiel na trhu vyše päť percent. O niečo vyšší podiel malo volebné štúdio o 22. hodine s exkluzívnym prieskumom.

Veľký záujem mali diváci o prvé povolebné nedeľné debaty. Prvé stretnutie lídrov dopoludnia prinieslo Markíze podiel 45,1 percenta. Vysoký podiel a najvyššiu sledovanosť (502–tisíc divákov) mala debata lídrov v O 5 minút 12 na STV. Takmer pol milióna ľudí sledovalo aj špeciálne vydanie relácie Na telo.

Ranný blok správ s neoficiálnymi volebnými výsledkami na TA3 o 8.00 si zaplo takmer 400-tisíc divákov, pričom celý ho videlo 167-tisíc divákov. Prvú povolebnú diskusiu, ktorá na TA3 išla v nedeľu podvečer, celú videlo 131-tisíc divákov.

SkryťVypnúť reklamu

Autor: hr

Fotka - Beata Balogová
Beata
Balogová
Šéfredaktorka
Podpis - Beata Balogová
Tento článok sme nezamkli, ale potrebujeme vašu podporu. Niektoré články nechávame odomknuté, aby mali úplne všetci prístup k dôležitým informáciám. Prinášať ich môžeme aj vďaka našim predplatiteľom.
Vyskúšať predplatné
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 579
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 295
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 710
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 097
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 318
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 925
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 856
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 404
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu