Oproti rovnakému obdobiu uplynulého roka to predstavuje pokles o 15,1 percenta. Výnosy z mobilných služieb za prvé 3 mesiace tohto roka medziročne vzrástli o 22,3 percenta na 1,8 miliardy korún.
Prvý štvrťrok ukončil EuroTel s počtom aktívnych zákazníkov 1 018 733. Znamená to 81,7 percentný nárast v porovnaní s koncom marca 2001. Čistý prírastok aktívnych zákazníkov za 1. štvrťrok 2002 tvoril 76 118, čo je 12,8 percentný rast oproti čistému prírastku 67 500 aktívnych zákazníkov v rovnakom období minulého roka.
Podľa nového generálneho riaditeľa spoločnosti Roberta Chvátala bude EuroTel pokračovať v reštrukturalizácii portfólia svojich produktov, ktorú začal v závere minulého roka. V 1. štvrťroku 2002 EuroTel priniesol podľa neho technické zlepšenia v segmente dátových služieb zavedením služby High Speed Data (HSCSD), ktorá umožňuje vysoko rýchlostný prenos dát. Finančný riaditeľ spoločnosti Ivan Bošňák povedal: „Máme za sebou zaujímavý štvrťrok, zameraný na získavanie nových a udržanie súčasných zákazníkov v segmente štandardných programov služieb. Naša snaha bola úspešná, keďže sa nám podarilo významne zvýšiť počet aktívnych zákazníkov v tomto segmente v porovnaní s predchádzajúcimi štvrťrokmi a vytvoriť tak bázu zákazníkov s potenciálom rastu budúcich výnosov. Tieto marketingové aktivity ovplyvnili našu celkovú maržu, ale marža z predaja mobilných služieb zostala relatívne stabilná.“ (tasr)