Billboardovú kampaň berie do úvahy iba 9,5 % ľudí

BRATISLAVA 19. mája (SITA) - Billboardovú kampaň pri rozhodovaní o voľbe politickej strany berie rozhodne do úvahy 9,5 percenta opýtaných. Skôr ju berie do úvahy ako nie 13,1 percenta respondentov. Tento spôsob prezentácie pri voľbe rozhodne neberie do úv

ahy 45,5 percenta a skôr nie ako áno 18,5 percenta ľudí. K problematike sa nevie vyjadriť 13,4 percenta opýtaných. Vyplýva to z telefonického prieskumu agentúry Polis Slovakia, ktorý uskutočnila 18. mája exkluzívne pre Slovenskú televíziu. Vzorka pozostávala z 500 respondentov nad 18 rokov, ktorí odpovedali na otázku: “Keď sa rozhodujete, ktorú politickú stranu budete voliť, beriete do úvahy aj to, akú majú politické strany billboardovú kampaň?”
Viac ako 25,4 percenta opýtaných si myslí, že billboardy môžu rozhodne pozitívne ovplyvniť volebnú podporu jednotlivých strán. Podľa 23,5 percenta respondentov ju môžu skôr pozitívne ovplyvniť ako nie. Naopak, 14,5 percenta ľudí je presvedčených, že takáto prezentácia rozhodne nemôže kampaň ovplyvniť pozitívne a odpoveď skôr nie ako áno uviedlo 17,7 percenta opýtaných. Na otázku nevedelo odpovedať 18,9 percenta oslovených.
Výsledky v odpovediach možno interpretovať tak, že respondenti menej pripúšťajú vplyv billboardov na ich vlastné volebné rozhodovanie sa v porovnaní s tým, aký podľa nich majú billboardy vplyv na volebné rozhodovanie sa všeobecne.

an

Najčítanejšie na SME Domov


Inzercia - Tlačové správy


  1. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami
  2. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade
  3. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku
  4. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky
  5. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou
  6. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 6,25 - 7,25 % p.a.
  7. I cez prázdniny testujte elektrobicykle
  8. 5 dôvodov, prečo sa prihlásiť na konferenciu ENERGOFÓRUM®
  9. V meste či mimo mesta, stále s kvalitným internetom
  10. Máte už vybranú dovolenku na júl?
  1. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami
  2. Funguje predaj realít aj bez maklérov?
  3. BILLA a ÚNSS skontrolovali zrak 10 380 slovenským deťom
  4. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade
  5. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku
  6. Borguľa žiada vyrúbenie dane pre americkú ambasádu
  7. Stanovisko Klubu pre BA k mimoriadnemu rokovaniu zastupiteľstva
  8. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou
  9. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky
  10. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 6,25 - 7,25 % p.a.
  1. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky 7 247
  2. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou 6 450
  3. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade 3 774
  4. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku 3 552
  5. I cez prázdniny testujte elektrobicykle 2 075
  6. Chcete vedieť všetko o vašej krvi? Čaká vás 6000 typov vyšetrení 2 037
  7. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami 1 914
  8. Máte už vybranú dovolenku na júl? 1 609
  9. V meste či mimo mesta, stále s kvalitným internetom 1 152
  10. Zvládnete tento test o jablkách a cideroch? Otestujte sa 729

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

OĽaNO nie je iba Matovič, hovorí jeho líder. Uvažuje, že sa stiahne z politiky

Líder OĽaNO Igor Matovič pre SME hovorí, že sa mu stalo niečo závažné.

KOMENTÁRE

(Ne)obyčajný človek Igor Matovič

Lídra Obyčajných ľudí šikanuje koalícia, no sám zo seba robí ľahký terč.

ŠPORT

Liga dostala nový formát, podľa kouča Trnavy bude vyhovovať Slovanu

Prečo sa oplatí sledovať Fortuna ligu?

TECH

S partnerom nezdieľate iba posteľ, máte rovnaké baktérie

Mikroflóra z vnútra stehien odhalí vaše pohlavie.