Vylúčili drahé billboardy a reklamu v novinách, zamerajú sa však na priamu komunikáciu s ľuďmi. Svojich potenciálnych voličov sa pokúsia osloviť klasickou plagátovou metódou, ale takisto cez internet a časť kampane bude spočívať na podpore dobrovoľníkov, uviedol dnes pre TASR predseda strany Peter Tatár.
K prvým kontaktom občianskych konzervatívcov s verejnosťou patrí prebiehajúci zber podpisov pod volebnú petíciu za ich samostatnú účasť vo voľbách. Jeho súčasťou sú aj dva verejné koncerty jazzových a folkových skupín. V Košiciach dnes večer pred Štátnou vedeckou knižnicou vystúpila pre OKS jazzová kapela BagsďGroove a v piatok sa podobný koncert s iným zastúpením hudobníkov očakáva v centre Bratislavy. Hoci podľa predsedu OKS strana uhrádza muzikantom režijné náklady, na ich podporu hrajú "z vlastnej vôle a potešenia". Zber podpisov sa začal 8. júna v Nitre, v súčasnosti sa blížia k potrebnej hranici 10 tisíc podpisov. Konečné počty zosumarizujú koncom júna a ak budú nejaké podpisy chýbať, zber "potiahnu" do polovice júla.
Podľa Tatára po začatí oficiálnej volebnej kampane, s pridelenými volebnými číslami, sa OKS zúčastní aj na mediálnej kampani. "Maximálna výška vynaložených nákladov však zásadným spôsobom nepresiahne pol milióna korún," zdôraznil. Ako dodal, konzervatívci sa prihlásili k výzve tretieho sektora na fair play a napriek skromnosti svojej kampane veria, že ňou oslovia práve tých, ktorí majú záujem "o čestnú, poctivú politiku, odmietajú polovičaté reformy a nechcú voliť menšie zlo," dodal šéf OKS.