SME

Volebná kampaň OKS bude úsporná a jasná, podľa Tatára neprevýši pol milióna Sk

Košice 25. júna (TASR) - Volebná kampaň Občianskej konzervatívnej strany (OKS) bude úsporná, jednoduchá, ale zrozumiteľná.

Vylúčili drahé billboardy a reklamu v novinách, zamerajú sa však na priamu komunikáciu s ľuďmi. Svojich potenciálnych voličov sa pokúsia osloviť klasickou plagátovou metódou, ale takisto cez internet a časť kampane bude spočívať na podpore dobrovoľníkov, uviedol dnes pre TASR predseda strany Peter Tatár.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

K prvým kontaktom občianskych konzervatívcov s verejnosťou patrí prebiehajúci zber podpisov pod volebnú petíciu za ich samostatnú účasť vo voľbách. Jeho súčasťou sú aj dva verejné koncerty jazzových a folkových skupín. V Košiciach dnes večer pred Štátnou vedeckou knižnicou vystúpila pre OKS jazzová kapela BagsďGroove a v piatok sa podobný koncert s iným zastúpením hudobníkov očakáva v centre Bratislavy. Hoci podľa predsedu OKS strana uhrádza muzikantom režijné náklady, na ich podporu hrajú "z vlastnej vôle a potešenia". Zber podpisov sa začal 8. júna v Nitre, v súčasnosti sa blížia k potrebnej hranici 10 tisíc podpisov. Konečné počty zosumarizujú koncom júna a ak budú nejaké podpisy chýbať, zber "potiahnu" do polovice júla.

SkryťVypnúť reklamu

Podľa Tatára po začatí oficiálnej volebnej kampane, s pridelenými volebnými číslami, sa OKS zúčastní aj na mediálnej kampani. "Maximálna výška vynaložených nákladov však zásadným spôsobom nepresiahne pol milióna korún," zdôraznil. Ako dodal, konzervatívci sa prihlásili k výzve tretieho sektora na fair play a napriek skromnosti svojej kampane veria, že ňou oslovia práve tých, ktorí majú záujem "o čestnú, poctivú politiku, odmietajú polovičaté reformy a nechcú voliť menšie zlo," dodal šéf OKS.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Majiteľka Boxito: Podnikanie zvláda vďaka multifunkčnému vozidlu
  2. Tatra banka uvádza nový produkt Digitálna hypotéka
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  4. Vitamín Cg: Kľúč k žiarivejšej a zjednotenej pleti
  5. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji
  6. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas?
  7. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle
  8. NESTO ponúka nadštandardné bývanie na hranici mesta a prírody
  1. Vitamín Cg: Kľúč k žiarivejšej a zjednotenej pleti
  2. Tatra banka uvádza nový produkt Digitálna hypotéka
  3. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji
  4. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas?
  5. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle
  6. Najlepšie zdroje železa: čo jesť pri jeho nedostatku
  7. NESTO ponúka nadštandardné bývanie na hranici mesta a prírody
  8. Majiteľka Boxito: Podnikanie zvláda vďaka multifunkčnému vozidlu
  1. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 13 040
  2. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry 9 377
  3. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii 4 954
  4. Nová možnosť investovania s garantovaným rastom až 6 % 2 649
  5. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu 2 123
  6. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia 2 041
  7. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček 2 019
  8. Majiteľka Boxito: Podnikanie zvláda vďaka multifunkčnému vozidlu 1 954
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu