SME

SMK pobúrili Slotove billboardy

Reklamná kampaň SNS vyzýva Slovákov, aby v prípade, že chcú byť v domovskej krajine naozaj doma, podpísali petíciu.

BRATISLAVA. Najnovšia billboardová kampaň Slovenskej národnej strany (SNS) potvrdzuje, že jej hlavnou agendou je nacionalizmus. Uvádza sa to v písomnom stanovisku mimoparlamentnej Strany maďarskej koalície (SMK) podpísanom jej predsedom Józsefom Berényim.

Billboardmi spojenými so zámerom strany získať podporu pre petíciu Na Slovensku po slovensky, chce SNS podľa jej šéfa posilniť slovenskú identitu na úkor maďarskej. Reklamná kampaň najmenšej parlamentnej strany vyzýva Slovákov, aby v prípade, že chcú byť v domovskej krajine naozaj doma, podpísali petíciu SNS.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

"Strana maďarskej koalície vyjadruje hlboké znepokojenie a protest proti takýmto provokáciám. Billboardy SNS pokladáme za zvlášť nebezpečné vo chvíli, keď o niekoľko dní sa do parlamentu dostáva zákon o používaní menšinových jazykov, navyše, keď sa v rámci blížiaceho sčítania ľudu bude musieť každý vyjadriť o svojej národnosti," vysvetlil Berényi.

SMK poburuje aj postoj parlamentnej väčšiny k tejto otázke. Vládny štvorlístok podľa nej vedie pštrosiu politiku a "zbabelým mlčaním posilňuje nacionalistov". "Svojou pasívnou politikou prispievajú k ďalšiemu nakazeniu slovensko-maďarských vzťahov. Tým sa spochybňuje základné poslanie vládnej koalície, veď po voľbách sľubovala, že všetko urobí v záujme zlepšenia spolužitia týchto dvoch národov," kritizoval Berényi.

Strana SNS

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  3. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  4. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  5. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  6. Plátené tašky a opakované použitie
  7. Kupujete si dovolenku? Nezabudnite na poistenie storna!
  8. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Čo vám hrozí, keď si neliečite alergiu
  3. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  4. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  5. Oslava ako v Hollywoode: Kaufland má narodeniny, pozýva aj vás
  6. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  7. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  8. Sigord – les, kde sa stretáva zodpovedné hospodárenie s turizmom
  1. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku 16 428
  2. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 5 280
  3. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 4 556
  4. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť 4 497
  5. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 3 906
  6. Plátené tašky a opakované použitie 3 552
  7. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 3 382
  8. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 2 102
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Sportnet

Viktória Chladoňová (vpravo) v drese tímu Visma-Lease a Bike.

Viktória Chladoňová atakuje elitnú desiatku.


Momentka z prípravného zápasu Španielsko - Ukrajina hráčov do 21 rokov.

Mladí Španieli nevyhrali už tretí zápas v sérii.


Alexander Sorloth oslavuje gól v zápase Nórsko - Taliansko.

Česko v kvalifikácii neprehralo ani jeden zápas.


a 1 ďalší
SkryťZatvoriť reklamu