BRATISLAVA. Billboardy prelepila odkazom na internetovú stránku www.nacocirkev.sk .
"Je to zámer, aby sme v spoločnosti ukázali, že cirkev sprevádza človeka počas celého života a je aktívnou zložkou v spoločnosti. Je to bodka informačnej kampane zo strany katolíckej cirkvi," povedal pre agentúru SITA hovorca Konferencie biskupov Slovenska Jozef Kováčik.
Katolícka cirkev mala niekoľko desiatok billboardov vo veľkých mestách. Webová stránka www.nacocirkev.sk poukazuje na aktivity cirkvi, ktorými sprevádza ľudí od počatia až po starobu.
Cirkev začala s informačnou kampaňou na jar cez katolícke médiá a vkladané letáky. Na veľkonočnú nedeľu sa čítal pastiersky list zameraný na sčítanie obyvateľstva.
Sčítanie obyvateľov, domov a bytov sa na celom území Slovenska vykoná k 21. máju 2011.
Sčítanie bude stáť približne 30,6 mil. eura, na jedného obyvateľa vychádza 5,64 eura. Najviac peňazí pôjde na odmeny a mzdy sčítacích komisárov.