do predvolebného zápasu známkovaním politických strán, je precedensom v činnosti tretieho sektora od jeho vzniku v roku 1989.“
Označenie Ruska za „zákerného rafinovaného manipulátora“, ktoré použil Dzurinda, je podľa Martinákovej bežnou súčasťou štandartnej predvolebnej kampane a odborná literatúra tieto výrazy nepovažuje ani za expresívne.
Upriamila pozornosť na billbordy Smeru, ktoré podľa nej „vniesli na Slovensko doteraz nevídanú agresivitu a zosmiešňovanie politických oponentov“. Upozornila aj na vstup spolumajiteľa najsledovanejšej televízie Ruska do politickej súťaže. Zuzana Wienk z Aliancie hovorí, že SDKÚ asi nezaznamenala, že aj na ANO má komisia tri podnety. „Komisia o nich čoskoro rozhodne.“ Pri Smere bude posudzovať len tú časť kampane, ktorá beží od podpísania kódexu. (hr)