* Možno by niekto mal urobiť neutrálnu kampaň na tému: Ľudia, majte na pamäti, že kohokoľvek zvolíte na vládnutie, zoberie vám viac ako polovicu toho, čo si zarobíte - zamyslite sa, komu svoje peniaze dáte.
* Flašíkove ficoviny sú na úrovni reklamy nadšenej gazdiny, ktorá konečne objavila ten pravý prací prášok. Takáto reklama by mala byť prepadákom a ostať bez povšimnutia. On už však vyhral, lebo ľudia debatujú o čuvačoch, holých zadkoch a o to mu išlo.
* Reklama je vždy prispôsobená cieľovému publiku. Vo Francúzsku zaberá iný druh reklamy ako v Nemecku či na Slovensku.
* Preto, že sme mali zatiaľ málo možností sledovať reklamu, ľudia sú málo imúnni proti flašíkovinám. Ale aj tak si myslím, že účinok billboardov bude na správanie sa voličov malý.
* Keďže sa v septembri žením, tiež sa zapojím do súťaže ANO o cestu okolo sveta. To však zďaleka neznamená, že ich budem voliť. Kým má kampaň takýto nevtieravý charakter založený na dobrovoľnosti, ešte to beriem.
* Strana, ktorá vzbudzuje pozornosť lukratívnymi ponukami, nemá nič, čím by presvedčila voličov. A ten, kto volí stranu podľa predvolebných kampaní alebo sympatií, je chudák alebo si neuvedomuje, že tá strana potom bude riadiť jeho existenciu.
* Nezabudnite na to, čo bolo pred štyrmi rokmi. SOP vznikla, aby získala hlasy kritizovaním všetkého. Boli veľkí hrdinovia ako Rusko a jeho ANO. Chceli získať popularitu pre Schustera, aby mal dosť hlasov s Vladom a aby sme ho potom MUSELI zvoliť.
* Biznis je biznis. Napríklad v tomto znení: Predám svoj hlas (hlasovací lístok) v parlamentných voľbách ktorejkoľvek politickej strane. Cena: 500 000,- Sk.
* Politika predsa nemôže byť tovarom. Je o ľuďoch, o ich živote, potrebách. To, čo sa tu prezentuje, je svet starej zaniknutej civilizácie. Politik sa nemá správať ako biznismen, ktorý predáva svoj tovar na trhu.
* Načo by sa tí ľudia do politiky hrabali, keby im nešlo o peniaze? Veď ich ideálne plány do budúcnosti po voľbách vždy spľasnú ako bublina, nie? A je jedno, akú stranu vezmem do úvahy…