BRATISLAVA. Lekárske odborové združenie si mediálnu kampaň, v rámci ktorej žiada zvýšenie platov lekárov či zákaz transformácie nemocníc na akciové spoločnosti, platí z členských príspevkov.
Tvrdí to jeho prezident Marian Kollár s tým, že suma nie je vysoká.
Každý z 2500 členov združenia podľa neho prispieva do spoločného balíka pol percentom svojej čistej mzdy.
Lekárskym odborárom mediálne radí agentúra Seesame z Bratislavy.
Pomáha praktickými radami a stratégiou, ako majú lekári komunikovať s ministrom zdravotníctva Ivanom Uhliarikom z KDH aj s verejnosťou.
Šéfka agentúry Michaela Benedigová tvrdí, že suma, ktorú si dohodli s Kollárom, nie je horibilná.
V agentúre pracuje aj bývalá hovorkyňa exministra zdravotníctva Richarda Rašiho zo Smeru Zuzana Čižmáriková.
„Hovorkyňa exministra Rašiho je zamestnankyňa agentúry, ktorá podporuje LOZ, aby túto situáciu hnali na hranu,“ hovorí Uhliarik.
„Dôrazne odmietame akúkoľvek špekuláciu o politickom prepojení, toto považujeme za účelové zavádzanie,“ reagovala Benedigová.
Čižmáriková je podľa nej „profesionálka v oblasti komunikácie v zdravotníctve a pracuje u nás druhý týždeň“.

Beata
Balogová
